2.0D4d ne vuce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanvet
    CBC Član
    • 06.04.2008
    • 85
    • kraljevo

    2.0D4d ne vuce

    Avensis 2.0d4d 2000.god. kod mene presao 20000, na satu 240000.
    Ovako, problem se javio pre otprilike 2 meseca, mislio sam da je resen vec 2 puta ali opet isto.
    Naime, auto posle voznje od nekoliko sati samo prestao da vuce. Na leru radi normalno, dize obrtaje, ali u voznji ne prima gas, kao da nema dovoljno goriva. Na trenutak kao dobije snagu, pa izgubi … Nece preko 2500obrtaja pa dag a j…s.
    Odvezen u servis, tamo na kompu pokazuje 10puta nizi pritisak goriva u sistemu. Otvorili rezervoar, ispod zadnjeg sedista I ocistili onaj filter, sto lici na sito, koji stoji na onoj cevi sto u****va gorivo iz rezervoara. Kako majstor rece, na njemu je bilo natalozenih necistoca, poput “slina”.
    Posle toga auto lepo vukao, primao gas I tako jedno 300km, I opet isto. Vratio u servis , opet pogledali I predlozili da je verovatno problem sa pompom visokog pritiska ili sa diznama.
    Onda, odvezao u drugi servis, ispricao pricu, predlozili skidanje I pranje kompletnog rezervoara, sta sam I prihvatio. Bacio 25l eurodizela iz rezervoara, isprali sa 5l benzina, ono sito ocistili I teraj.
    Na onom situ je bio zapekao jedan deo I to bas onaj gde naleze otvor cevi koja vuce gorivo iz rezervoara.
    Sipano novo gorivo, auto ponovo ide ko blesav, lepo vuce… presao oko 400km I opet isti slucaj, pocinje da trza...
    Napominjem da se problem uglavnom javi posle duze relacije, od recimo 100km, ako to uopste nesto znaci.
    Da nema neko predstavu sta bi moglo da bude, I da se neko nije mozda sretao sa ovim problemom?

  • #2
    Re: 2.0D4d ne vuce

    Da li pravi vakum u rezervoaru?

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #3
      Re: 2.0D4d ne vuce

      Mozda da promenis pumpu na kojoj sipas gorivo..

      Takodje se moze desiti da je necistoca krenula dalje niz cevi pa je mozda najbolje ocistiti sistem wynns metodom(ne aditiv nego aparat sa aditivima)

      Comment

      • pavloni
        CBC Član
        • 19.08.2010
        • 83
        • usce

        #4
        Re: 2.0D4d ne vuce

        nisi pogresio sto si cistio rezervoar,nisi napisao jesi li bio na dijagnostici ,isti sam problem imao vec kod 3 takva auta ali na dijagnostici mi javi da je pumpa u problemu.na pumpi se nalaze 2 ventila skini ih pa na malo jaci pritisak iduvaj u kombinaciji sa sprejom za ciscenje i sigurno si resio problem

        Comment

        • bojanvet
          CBC Član
          • 06.04.2008
          • 85
          • kraljevo

          #5
          Re: 2.0D4d ne vuce

          Isao na dijagnostiku, parametri kao kod novog auta. Ipak, dva ventila sa pumpe su ultrazvucno prociscena. Auto sada ide ok, vec nekih 700km, posle pranja rezervoara!

          Comment

          • Siera
            Cbc Senator
            • 09.11.2009
            • 1365
            • Čačak
            • Stralis

            #6
            Re: 2.0D4d ne vuce

            Pranje rezervoara je odlična stvar i krenuo si sa problemom iz početka. Sledeće ti je dovod do filtera nafte, skinuti dovod na rezervoaru i filteru i produvati vazduhom, zameni filter nafte nisi ga pominjao i verovatno na dovodnom crevu do pumpe ima malo sito koje ume da napravi problem. Pumpu i dizne nemoj dirati mislim da nikakve veze nemaju u tim simptomima auto ide pa neide pa opet tako nešta.Javi rezultat
            Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

            Comment

            • bojanvet
              CBC Član
              • 06.04.2008
              • 85
              • kraljevo

              #7
              Ovako, problem sam mislio da sam resio, medjutim nisam. Izdala me je kad sam se najmanje nadao, na putu za Grcku. Srecom, desilo se u Srbiji pa sam se vratio po drugi auto i otisao na letovanje.
              Znaci, posle pranja rezervoara, presao oko 700km, najnormalnije, i kad sam krenuo na letovanje, opet isti problem. Auto ne vuce, nece preko 2800obrtaja. I to samo u voznji, na leru najnormalnije prima gas i dize obrtaje.
              Vise ne znam sta da radim i gde da vozim, a polako i gubim zivce u celoj prici.
              Znaci, sad kada bih otvorio rezervoar, izvukao plovak, vratio, problem bi bio resen za neki kraci period.
              Neko pominje da je mozda kompjuter ubrizgavanja, neko da je pumpa visokog pritiska.
              Mada, laicki razmisljam, da je pumpa visokog pritiska, verovatno i na leru ne bi primao gas? Jel tako?
              Da, kod pranja rezervoara je stavljen novi filter i produvan je dovod, i to je resilo problem za neko vreme.

              Comment

              • bojanvet
                CBC Član
                • 06.04.2008
                • 85
                • kraljevo

                #8
                Danas ponovo kod mehanicara, rekoh da ocistim EGR ventil i da ponovo proverimo stanje filtera u rezervoaru. (pre 1000km, je opran rezervoar i sipano gorivo. Oko 40l na Lukoilu i 60l na MOL-u)
                EGR verovatno nema veze sa ovim problemom ali sam insistirao da se ocisti. Korisceno je sledece sredstvo:

                Ventil je ovako izgledao

                Takodje, otvoren je rezervoar, i izvadjen plovak ispod zadnjeg sedista.

                Onaj deo sita gde naleze cev koja u****va gorivo je bio izuzetno zaprljan.


                Nakon ciscenja i pranja, kao i produvavanja izgleda ovako

                Avensis sada lepo ide. Posle servisa presao oko 100km i nijednom nije posustao.
                Ipak, i dalje nisam siguran da li je ovo resenje problema, ali da su dizne ili pumpa visokog pritiska, verovatno bi trzao i dalje i posle danasnjeg tretmana.

                Comment

                • Milenko
                  CBC Član
                  • 11.11.2008
                  • 75
                  • Beograd
                  • Reno Megan 3 1,5 dci

                  #9
                  Tebi se izgleda problem javlja posle duže vožnje u cugu.To može da bude začepljeno odzračno crevo na rezervoaru.
                  Zbog toga i pokazuje nizak pritisak goriva.Ali to se primeti kada otvoriš poklopac rezervoara onda vazduh šušti u rezervoar.U rezervoaru se tada stvara podpitisak prilikom trošenja goriva a
                  pošto je to crevce začepljeno dođe do blokade goriva prema motoru.
                  Kraj tog creva je obično u blatobranu zadnjeg točka pored debelog creva za tankovanje i
                  verovatno je prekriveno blatom.
                  Last edited by Milenko; 27.07.2011, 21:41.

                  Comment

                  • bojanvet
                    CBC Član
                    • 06.04.2008
                    • 85
                    • kraljevo

                    #10
                    Da, ali pokusao sam ranije da vozim sa skinutim cepom (i to nije resilo problem), tako da sumnjam da je to u pitanju!

                    Comment

                    • Milenko
                      CBC Član
                      • 11.11.2008
                      • 75
                      • Beograd
                      • Reno Megan 3 1,5 dci

                      #11
                      Onda to nije taj problem .Ali jesu creva koja idu od rezervoara prema motoru očišćena - produvana ?
                      Po svemu sudeći motor nema problem već dovod goriva nije dovoljan.

                      Sada sam video da si produvavao creva , ali opet po simptomima motor ne dobija dovoljno goriva.Radi na leru , bez opterećenja dobro a u vožnji problemi.
                      Last edited by Milenko; 28.07.2011, 09:07.

                      Comment

                      • bojanvet
                        CBC Član
                        • 06.04.2008
                        • 85
                        • kraljevo

                        #12
                        Izgleda da je jedini problem ono sito u rezervoaru, posle ciscenja i pranja istog, auto je ponovo preporodjen. Imas slike dva posta iznad!

                        Comment

                        • Dauphin
                          CBC Član
                          • 23.04.2011
                          • 21
                          • Beograd

                          #13
                          A pumpa niskog pritiska?
                          Captain Slow

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            #14
                            ..aman ljudi,covek je resio problem..nemojte mu vise pomagati.

                            Comment

                            • dejanac
                              CBC Član
                              • 05.12.2010
                              • 27
                              • palanka
                              • Kia Sportage 2.0crdi

                              #15
                              Problem moze bti ventil za odrzavanje pritiska u common rail sistemu,
                              (na nekoliko toyota automobila sam imao taj slucaj) jedno vreme radi lepo,
                              a onda napravi problem, opet problem moze biti sa senzorom pritiska koji je sa druge
                              strane common rail magistrale (isto sam imao slucaj da on falsira),
                              neka dijagnostika prepozna njih kao problem, a nekad ako u trenutku rade dobro
                              ne moze da ih prepozna, ovo su cesti slucajevi kod Toyota sa motorom D4-D,
                              ali svakako mogu biti i ventili na pumpi za visoki pritisak, ali svakako je problem
                              na relaciji rezervoar-pumpa-common rail magistrala.

                              Comment

                              Working...
                              X