Kia Sorento-nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dejanac
    CBC Član
    • 05.12.2010
    • 27
    • palanka
    • Kia Sportage 2.0crdi

    Kia Sorento-nece da upali

    Radi se o vozilu Kia Sorento, 2.5CRDI
    sa brojem sasije KNEJC524575768212 iz 2009 godine.
    Naime problem je nemogucnost startovanja motora,
    na Bosch KTS-570 ne postoji ni jedna vidljiva aktivna greska
    u sistemu upravljanja motorom, pritisak u common rail magistrali na verglanju
    dostize pik od oko 400 bara (ali je u prinicipu preko 350),
    kolicina goriva je oko 38mg, sto je potpuno isto kao kod motora
    koji normalno startuje, medjutim na samom verglanju
    struja na injektore nakon sto se zavergla dolazi 4 puta,
    (fizicki izvadjen injektor spojen na magistralu i povezan),
    4 puta ustrca gorivo i nakon toga iako se vergla dalje
    nema ustrcavanja goriva (osciloskop vidi sva 4 naponska pika
    na svim injektorima).
    Zanima me da li ovaj prekid nastaje iz toga zato sto motor
    vec nije upalio i dolazi do daljeg opoziva ubrizgavanja goriva
    u cilindre, i zanima me da li postoji mogucnost greske u mapi
    ubrizgavanja, tj. da je izgubljen trenutak ubrizgavanja
    u odnosu na polozaj klipa (tj. da se ubrizgavanje desava
    kada klipovi nisu u polozaju u kome bi trebalo da budu).
    Zahvaljujem na svakoj pomoci.
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ...jesi li probao da ga palis na start sprej?...morao bi da se javi nakon cetiri ubrizgaja...da li pritisak ostaje i nakon prekida okidanja?
    Last edited by dieselman; 25.09.2011, 20:38.

    Comment

    • dejanac
      CBC Član
      • 05.12.2010
      • 27
      • palanka
      • Kia Sportage 2.0crdi

      #3
      probano sa start sprejom, gotovo neprimetan pomak, par tvrdih taktova....pritisak u magistrali za sve vreme verglanja
      prelazi 350 bara....

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        ..ima li neke istorije problema,da li je nastao odjednom ili postepeno..da li immo ostaje aktivan,da li si merio pritisak na senzoru pritiska oscilpskopom...hoce ove dijagnostike da se zbune...da li je korektno gorivo u tanku?Teskko da ce nesto poremetiti mapu u ecu pa da okida u pogresno vreme osim nekog zalomljenog zuba na reluktoru..da li si proverio kako izgleda signal senzora radilice,da nema slucajno okidanja na dva mesta tokom 360 stepeni?

        Comment

        • dejanac
          CBC Član
          • 05.12.2010
          • 27
          • palanka
          • Kia Sportage 2.0crdi

          #5
          Problem ima istoriju, vozilo je preslo oko 40000km,
          i na motoru je izleteo jedan injektor iz glave motora,
          skidali smo glavu motora kako bi urezali novi navoj
          kako bi smo mogli da vratimo injektor tj. papucicu(clamp)
          koja ga drzi na svom mestu, urezali smo M10 umesto
          M8 koga je vijak koji je izleteo izvukao, i montirali
          injektor.Ono sto je sigurno motor je dobro uzupcen,
          (radjene generalne ranije na 2 motora 2.5CRDI doduse
          nesto starijeg godista (mislim da je ta izvedba bila 140KS),
          ali mehanicki nema nepoznanica oko tog motora i njegovog zupcenja).
          Lampica za immo se gasi nakon par sekudni od davanja kontakta.
          Ostaje mi da za vikend probam da uhvatim na jednom kanalu
          radilicu(ili bregaste), a na drugom trenutak ubrizgavanja, tj. njihovo preklapanje
          i dalje mi je nejasno zasto dolazi do opoziva ubrizgavanja nakon
          4 ustrcavanja goriva, brzim vracanjem kontakt kljuca i ponovnim alnasovanjem
          opet se dobiju 4 ustrcavanja...

          Comment

          • Gavra
            CBC Senator XXL
            • 06.03.2008
            • 2031
            • Beograd

            #6
            Jel ima kodova za CMP? ima 1 ili 2 obrati paznju na njih prvo........ako ima impuls i izgubi ga znaci da nije nasao referentnu tacku..... i probaj da uradis dijagnozu sa GD scan.....Bosch je za njega slep(provereno)....
            Poslednji nek ugasi svetlo

            Comment

            • dejanac
              CBC Član
              • 05.12.2010
              • 27
              • palanka
              • Kia Sportage 2.0crdi

              #7
              nema ni jednog koda za senzor bregaste osovine to je sigurno,
              a gd scan neznam sta podrazumeva, pretpostavljam skeniranje
              sistema nekim drugim uredjajem.....

              Comment

              • Gavra
                CBC Senator XXL
                • 06.03.2008
                • 2031
                • Beograd

                #8
                GD scan je fabricka dijagnoza za KIA koncern........pitao sam da li ima 1 ili 2 CMP......i njih da pregledas ..signale ... ako ima pritisak samo tu moze biti problem....
                Poslednji nek ugasi svetlo

                Comment

                • nina996
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2009
                  • 324
                  • leskovac

                  #9
                  ali bi trebao da upali na start sprej mimo senzora i pritiska
                  Pirke

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    Da,na sprej bi radio, a ipak nema ni okidanja dizni....oko zupcenja je nesto... skini poklopac ventila.izvadi prvu diznu,nadji gmt a onda vidi da li je u redu polozaj bregaste.Ako je lakse,izmeriti kompresiju...ako je pre radova auto palio,maguce je i da jos nije stigao ili ne ume PCM da kodira gresku u sinhronizaciji.
                    Last edited by TECA; 26.09.2011, 21:21.

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #11
                      ... a i bosch je tanak sa kosookima...moze biti problem sa sinhronizacijom a da ga kts ne vidi...

                      Comment

                      Working...
                      X