Opel corsa 1.3 cdti je sipan Euro super classic 20 l sa dizelom u rezervoarom

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cane612
    CBC Početnik
    • 16.10.2011
    • 1
    • beograd

    Opel corsa 1.3 cdti je sipan Euro super classic 20 l sa dizelom u rezervoarom

    Ja sam gledao posledice mesanja benzina i dizela u dizel motor ali nisam nasao konkretan odgovor! Prica je ovakva: Moj otac je isao na put i pri vracanju je pomesao ove dve(Euro super classic 20 l Euro Dizelom u rezovoaru) stvari i mozda ga je upalio ali ga nije vozio ni metar!!!! i posle toga je zvao slep sluzbu i i on mu je sa slepajnem i isputanjem goriva, tankanjem novog euro dizela... naplatio opravku 330 eura! e sad recite mi sta Su najgori slucajevi sto je moglo da se desi autu da to nije odradio... i sta predlazete da se odradi jos da se autu nista ne bi desilo? sta treba pregledati ? zameniti?
    P.S.tata je posle toga vozio jos 300 km do Beograda! Kaze da je sve ok sa autom! Unapred veoma zahvlan novi clan FORUMA
  • nina996
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2009
    • 324
    • leskovac

    #2
    Odg: Opel corsa 1.3 cdti je sipan Euro super classic 20 l sa dizelom u rezervoarom

    Ma ako do sad nije bilo posledica nesekiraj se,punite ga nekoliko puta do vrha i ako je ostalo nesto malo razbice se u kolicini dizela.Mozes samo promeniti filter goriva i vozi uzivaj
    Pirke

    Comment

    • expendable
      CBC Senator XXL
      • 04.11.2009
      • 3662
      • Bor

      #3
      Odg: Opel corsa 1.3 cdti je sipan Euro super classic 20 l sa dizelom u rezervoarom

      Bolje se ne sekiraj. "Šta bi bilo da je bilo" nije baš zdravo za srce (živce).
      Ovo bi maestro ragazzoni i "tigar" Boost mogli da lepo objasne (prem da nije toliko teško i mogao bih i sam; ipak zbog veeeliiikooog znanja koje imaju u oblasti mašinstva bilo bi nezahvalno).
      Uglavnom, sad mu ništa neće biti a postupak šta raditi si već objasnio.
      Što noviji dizel to lošije. I što veći procenat benzina. Do 10% nije nešto posebno strašno (mada se naravno ne treba voziti tako, mada je dovoljno još razblažiti, naročito kod starijih mašina i nema problema).
      Nekada se dodavao benzin (oko 10%) u dizel zimi (mada regular, medicinski ili kerozin, svakako što manje oktana to bolje).
      Sada u eri ED-a i široko dostupnih aditiva to je sve ređi slučaj mada se još primenjuje pri temperaturama ispod -25cel. (procenat benzina zavisi od motora pa je teško dati generalni savet, mada naravno i od željene temperature).
      Kao što "nina996" reče, sipaj do vrha i ne sekiraj se (odnosni se na tvog oca). Neće mu ništa biti.
      "Šricer" (pola-pola) svakako nije za upotrebu i najbolje je ne paliti motor a što manje radi to bolje.
      Nisu li ulivi kod novijih vozila prilagođeni samo za benzinske i dizel "pištolje"? (nešto se pitam).
      Ako kod auta to nije tako urađeno, znači da mu manji procenat (do 10%) i kraće korišćenje mešavine neće mnogo škoditi (ali ovo je toliko paušalno da bolje da nisam rekao).
      Kako god, ATF ulja, ulja za 2T motore ("dvotaktoli"), ricinusovo ulje, sojino ulje, bio-dizel ... i još koješta ljudi turaju u dizel. U manjem % nije opasno ali je svakako LOŠE. Benzin je (po)najgori ali ovo je skoro uvek slučajno (osim loše smeše za ekstremnu zimu).
      Teraj i ne misli šta je moglo biti, dobro je što ništa bilo nije (osim onih 330 evra, ali šta da se radi, moglo je biti i skuplje).
      Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

      Comment

      Working...
      X