Motor radi kao i svaki dizel, znaci nista da se nesto brimeti losu u zvuku i radu. Ali sada kada je opala temperatura, tesko je palio, a kada se upali posle toga pali ko metak. . . Pre tri dana vise nece uopste da se upali, a fino vergla. Primetio sam na meracu na kontrolnoj tabli koji meri km, kada se da kontakt prvo pokaze kilometrazu pa onda onaj francuski kljuc i cifru... ta cifra mi je opadala sa nekih 5000 (cifra kad sam kupio auto) i ta cifra je sada 0! Dali to mozda ima nekakve veze sa paljenjem ili ne, i sta uopste moze da bude, koji problem pa on nece da pali... U napred hvala na svakom savetu i odgovoru.
Peugeot 206 1.9 Dizel 2001 god
Collapse
X
-
Odg: Peugeot 206 1.9 Dizel 2001 god
Ta cifra sto opada od 5000 pa na dole ti je servisni interval
ako je sad na 0 znaci da je vrema za servis
sto se paljenja tice proveri grejace,relej grejaca,kompresija moze biti bilo sta od navedenog ili nesto drugo treba ici
redom,da bi se nasao problemVTS
Originally posted by QV laleJos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
-
-
Odg: Peugeot 206 1.9 Dizel 2001 god
grejaci su 100% imao sam isti problem sa saxom juce sam bio u servisu i sva 4 su crkla ,oni su do 1000din po komadu kod brke u vojslava ilica lako se namestaju al idi da ti pogleda neko to prvo
Comment
-
-
Odg: Peugeot 206 1.9 Dizel 2001 god
a da i ne verglaj ga ujutru bolje odma upali na gurku ,jer ako verglas nabices mu kompresiju ,ako ti se to desi i ako ga upalis na gurku odma ce da se ugasi i veca je mogucnost da ga prezubcis .poz
Comment
-
-
Odg: Peugeot 206 1.9 Dizel 2001 god
Mihilov, imaš javnu opomenu, neću ti više brisati poruke.
Comment
-
Comment