Kompresija-razlika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    #16
    Odg: Kompresija-razlika

    Originally posted by Franjo View Post
    Izvini, nisam imao nikakvu zlu nameru! Stvarno sam mislio, da si potkovaniji u automehanici. Upravo o tome sam govorio: ako i 0,05 i malo zapinje, tada je to apsolutna nula, jer između podmazanih površina, mora da klizne lako. Ko podmazano!

    I, kao što rekoh, nadam se, da znaš šta radiš: redosled "špijuniranja"!? Imaš li mikrometar za proveru debljine pločica, ili se oslanjaš na njihove oznake?
    Razumem te Franjo i naravno da se ne ljutim.Tamo gde nisam mogao da uguram 0,05 napisao sam 0,00.Ja merim i zapisujem onu meru koja jedva moze da prodje izmedju plocice i bregaste,znaci ako 015 prolazi normalno a 0,10 na jedvite jade,ja upisem 0,10.Zato i kazem da je moguca greska +- 0,05

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #17
      Odg: Kompresija-razlika

      Vidim, da si i ti, kao i ja, prilično umoran, pa praviš greške, kao u zadnjem postu: 0,15 i 0,10! Sa srećom, kad se odmoriš.

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #18
        Odg: Kompresija-razlika

        ..Gorane,mislim da si u pravu sto se tice ventila...kad im napravis zazor dobices kompresiju...ne pitajte kako,nisam metalurg vec mehanicar i kosi se i sa mojim znanjem ALI...nekada,dok su mecke 123 orale drumovima svako malo(ugl. zimi) eto mece koja ne pali...radjen motor bla,bla...merim kompresiju-nema...da turim spijun nece da moze..prestelujes ventile i dobijes kompresiju u PM...bar dvadesetak slucajeva svake sezone...ako ti trebaju tanje plocice,jer su se verovatno ukucali ventili,mozes ih odneti na horizontalnu brusilicu da ih skinu na potrebnu meru,bar sam ja takoo radio na svom autu...i da,ovo sam ja napisao...
        Last edited by dieselman; 12.11.2011, 00:36.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Odg: Kompresija-razlika

          Ja i dalje ne verujem da je ovo pisao Dizelman iz Vrbasa kog ja pouznajem i preporučujem. Plus taj nikad nije u ovo doba na kompjuteru ali proveriću.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #20
            Odg: Kompresija-razlika

            ..ajd sad polako,kad je zazor ventila minimalan tj 0.05 ili oko nule postoji propustanje i kompresija opadne na npr. 5-6-7 bara sto nije dovoljno za paljenje dizel motora.To se npr. desi na dva cilindra..uz muku sa druga dva auto upali i desava se da je povecanjem brzine klipa povecana i kompresija u motoru sto je dovoljno da i ta dva falicna cilindra rade "kako treba" tj, na uvo se razlika i ne primecuje.Sad ce majstori da kazu a sta je sa izduzenjem stabla ventila itd.Da li ste nekada izmerili zazore istog motora toplog i hladnog?Ako niste,izmerite koliko danas,pa javite..ja sam merio puno puta.Elem,kada se taj falicni motor zagreje i dobije ulje po zidovima cilindara i kompresija malo poraste tako da mu je i ta niska kompresija vec dovoljna da upali.Tako na kraju imamo simptom "ne pali hladan,kad se zagreje,sve OK".Slicne su i zablude sa merenjem kompresije.Svi smo ucili da se meri ovako i onako,ali na jednom prosecnom IDI motoru razlika u merenju sasvim zagrejanog i potpuno hladnog motora je tricavih 0,5 bara...jedino sta je razlika je to da sa 15 bara hladan ne pali a topao pali.Ovoliko sam pisao samo zbog Dore,da se bolje razumemo.Kad Gorrans resi zazore ventila,nek javi razvoj situacije.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Odg: Kompresija-razlika

              .Gorane,mislim da si u pravu sto se tice ventila...kad im napravis zazor dobices kompresiju...ne pitajte kako,nisam metalurg vec mehanicar i kosi se i sa mojim znanjem ALI...nekada,dok su mecke 123 orale drumovima svako malo(ugl. zimi) eto mece koja ne pali...radjen motor bla,bla...merim kompresiju-nema...da turim spijun nece da moze..prestelujes ventile i dobijes kompresiju u PM...
              Ne treba zbog Dore, meni je to jasno, ja sam reagovao zbog ove rečenice, to ne bi napisao ni poslednji pacer a ne jedan dobar majstor. Ako si se šalio, staviš sledeći put kojeg smajlija... zato sam rekao da ti je neko uhakovao nalog, sad si lepo objasnio i nije u skladu sa onim gore citiranim, znaš kako treba da zna svaki majstor a ne kako si napisao ...

              .ne pitajte kako,nisam metalurg vec mehanicar i kosi se i sa mojim znanjem
              Dakle treba zbog drugih.

              Razlika izmedju zazora na toplo i hladno od one koju ja znam može biti samo ako je ventilčina ko kuća pa se više greje (širi) glava od ventila i spasava ga od premalog zazora. Ovi jadni mali ventilići sa kojiam sam ja radio pslednje vreme se ugreju više pa time se više produže i smanje taj nepostojeći zazor na još manji .
              Poslednji dizel koji sam radio imao je ventil od kiloipo na IFI kojih nema ni u pismu više.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #22
                Odg: Kompresija-razlika

                Pre 5 godina kupio sam isti takav auto koji je stajao na nekoj livadi 3 godine i imao je slicne simptome kao ovaj jedino sto na kljuc nije imao sanse da upali vec samo na slepanje a kada se zagreje pali na dodir kljuca.Premerimo kompresiju i 2 klipa kao benzinac a 2 mrtva i dodjemo do zakljucka da nesto nije u redu sa ventilima pa skinem glavu i odnesem u MR a onaj majstor je pregleda i kaze da sam je dzabe skidao i da je problem u premalom zazoru ventila.Sacekam na licu mesta 20min dok mi je nastelovao ventile,platim 20e,glavu u gepek i kuci.Nabacim glavu a auto upali na prvi okret radilice i radi kao singerica,samo veze.Taj auto je od tada presao preko 100hkm i jos mu nije otvaran motor.
                Danas cu probati da nadjem plocice pa javljam.

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #23
                  Odg: Kompresija-razlika

                  Originally posted by dieselman View Post
                  ...Sad ce majstori da kazu a sta je sa izduzenjem stabla ventila itd...
                  Odgovor je u štelovanju usisnih na 0,25 i izduvnih ventila na 0,45 mm! Oko usisnih struji fluid temperature ispod 80 C, a oko izduvnih nekoliko stotina celzijusovih stepeni.

                  Da li ste nekada izmerili zazore istog motora toplog i hladnog?Ako niste,izmerite koliko danas,pa javite..ja sam merio puno puta...
                  Čim si ugasio motor i otvorio poklopac kućišta bregaste, ne može se govoriti o pravom merenju zazora ventila toplog motora, jer su usisni ventili naglo ohlađeni, upravo, stablo ventila ispod podizača. Istina, na svim ventilima postojat će neka razlika, u odnosu na potpuno hladan motor. Zato treba vršiti merenje na hladnom motoru, da bi se izvršilo podešavanje, na od proizvođača (konstruktora) preporučene mere.

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #24
                    Odg: Kompresija-razlika

                    Nasao sam drugu glavu i rasturim je a u njoj sve plocice po 365 tako da mi to ne znaci nista.Zvao sam na 1000 mesta i kao da sam trazio kurblu za Ford-T iz 1909god. Na kraju nadjem u Japanx za 150din/kom i stizu u ponedeljak

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #25
                      Odg: Kompresija-razlika

                      Eh, kad se setim, legendarnih, neuništivih, fićinih, škodinih i ostalih klackalica, pa štelovanje svaki dan, a ne ovih pločica, koje staviš, pa na deset godina...!

                      Comment


                      • #26
                        Odg: Kompresija-razlika

                        Originally posted by gorans View Post
                        Nasao sam drugu glavu i rasturim je a u njoj sve plocice po 365 tako da mi to ne znaci nista.Zvao sam na 1000 mesta i kao da sam trazio kurblu za Ford-T iz 1909god. Na kraju nadjem u Japanx za 150din/kom i stizu u ponedeljak
                        Više puta sam se iznenadio koliko ti ljudi imaju delova na lageru, svaka im čast.

                        Comment

                        • gorans
                          CBC Senator XXL
                          • 09.03.2010
                          • 1525
                          • Beograd

                          #27
                          Odg: Kompresija-razlika

                          Nastelovao sam ventile i auto pali kao mina i samo veze.Mada sam trebao da uzmem plocice za 0,05 tanje jer mi je sad ispao zazor 0,20 i 0,40 ali nema veze,vazno da je resen problem.

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #28
                            Odg: Kompresija-razlika

                            Super! Pa, to je i svrha ovog foruma: da se uz pomoć prijatelja, rešavaju problemi. Usput, kao u ovom slučaju, dolazimo da saznanja, da se na primer pločice ventila, ipak mogu naći u prodaji, ako nigde drugde, onda kod JAPANX-a!!!!

                            Comment

                            • gorans
                              CBC Senator XXL
                              • 09.03.2010
                              • 1525
                              • Beograd

                              #29
                              Odg: Kompresija-razlika

                              Franjo bio si u pravu da sam za 0.05 pogresio u merenju.Hvala na pomoci

                              Comment

                              • buba833
                                CBC Član
                                • 19.12.2013
                                • 34
                                • Vukovar
                                • golf 2 JxD

                                #30
                                golf2 1.6D Jx 1990god. 44 kW

                                pozz golf2 1.6D Jx 44kW -- 1990 god.

                                evo i ja sam imao slican problem prije 5-6 dana.
                                kupio ja prije 5-6 dana filter goriva i lijepo promjenio i nakon dva dana on ujutro nemirno radi vuče zrak i gasi se a kad ga uspijem upaliti i voziiti nekoliko minuta sve normalno radi dok je topal....
                                problem rijesio jutros: skinuo ja crijeva sa filtera i stavio kantu a on radi normalno.
                                problem je bio na filteru(filter ima tri ulaza-izlaza). tamo di ide povrat iz pumpe u filter ima gumica na samom filteru koja bude na njemu kad se kupitu se ubode nekakav plastici komad i stavi se gore osigurač (nemam pojma kako se to zove jer sam do ove godine kupovao samo benzince).
                                Ta ****na gumica ne dihtuje dobro i pod pritiskom mi dok je hladan vuce zrak.
                                posto sam pametan i bacio stari filter morao sam kupiti drugi i problem rijesen vise ne radi čudno i pali ko metak.
                                prvi filter koji sam kupio bio je mala privreda i sad nemam pojma ko ga je proizveo na njemu pise samo HANS drugi koji sam kupio je made from austria.

                                Comment

                                Working...
                                X