Otvaram novu temu za ovaj auto jer je prosla tema zakljucana.
Dakle, Renault Megane 1997. i 1.9D atmosferik, presao oko 217.000km, vlasnik godinu dana, preuzeo od najboljeg prijatelja koji mu je izlomio glavu motora pa je radio sve zivo posle na njemu. Mehanicar ga je doterao, ne trosi ulje, pali na 'pola kljuca, ne baca plavi ili beli dim, samo crni kada se jace stisne gas, pre par hiljada promenjen filter za gorivo, a pri polugeneralki je izmenjano sve sto treba u tim slucajevima. Prosle zime je kod mene na -8C trosio oko 8.5l po gradu max i 5.5l max na otvorenom sa jos dve osobe. Preko leta je potrosnja bila ista, nema razlike.
Sada ga je preuzela sestra koja ga vozi do posla jedva 2-3km u jednom pravcu svako jutro i popodne nazad. Tako ga nikada nisam vozio ali smo primetili da je za 157km potrosio oko 15l dizela sto je porazavajuca cifra. Da li je to normalna potrosnja za takvo 'akanje' svaki dan po 2-3km i nazad? Da li je potrosnja od 8.5l (kao pre) korektna za Beograd ili mislite da odem do 'bosiste' da proveri stanje pumpe i dizni, i da li se to uopste isplati raditi?
Gledao sam prelivna creva da negde ne baca na diznama ili vuce fals vazduh, nista sumnjivo...
Druga stvar je ler-gas, malkice bi trebalo pojacati (sada je oko 700rpm), zanima me da li je to sraf obelezen na slici? Ide direktno na sajlu pa mi izgleda da je to taj... ove plombirane zute znam da ne treba dirati ni u ludilu

Zahvaljujem unapred na odgovorima!!
Dakle, Renault Megane 1997. i 1.9D atmosferik, presao oko 217.000km, vlasnik godinu dana, preuzeo od najboljeg prijatelja koji mu je izlomio glavu motora pa je radio sve zivo posle na njemu. Mehanicar ga je doterao, ne trosi ulje, pali na 'pola kljuca, ne baca plavi ili beli dim, samo crni kada se jace stisne gas, pre par hiljada promenjen filter za gorivo, a pri polugeneralki je izmenjano sve sto treba u tim slucajevima. Prosle zime je kod mene na -8C trosio oko 8.5l po gradu max i 5.5l max na otvorenom sa jos dve osobe. Preko leta je potrosnja bila ista, nema razlike.
Sada ga je preuzela sestra koja ga vozi do posla jedva 2-3km u jednom pravcu svako jutro i popodne nazad. Tako ga nikada nisam vozio ali smo primetili da je za 157km potrosio oko 15l dizela sto je porazavajuca cifra. Da li je to normalna potrosnja za takvo 'akanje' svaki dan po 2-3km i nazad? Da li je potrosnja od 8.5l (kao pre) korektna za Beograd ili mislite da odem do 'bosiste' da proveri stanje pumpe i dizni, i da li se to uopste isplati raditi?
Gledao sam prelivna creva da negde ne baca na diznama ili vuce fals vazduh, nista sumnjivo...
Druga stvar je ler-gas, malkice bi trebalo pojacati (sada je oko 700rpm), zanima me da li je to sraf obelezen na slici? Ide direktno na sajlu pa mi izgleda da je to taj... ove plombirane zute znam da ne treba dirati ni u ludilu


Zahvaljujem unapred na odgovorima!!
Comment