Jutros problem. Vergla auto nece da upali. Verglao dok se nije akumulator ispraznio 
Od gresaka koje sam ocitao: javlja mi neku da nije nesto u redu sa senzorom temperature.
"P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction"
Jel moguce da je bas taj senzor u pitanju ili je moguce da nesto sa diznama nije u redu? Takodje nalazim da je taj senzor povezan sa protokomerom, koji me je zezao letos, ali posle ciscenja sve ok.
U zadnjih mesec dana, kada sam ga palio, ujutru kad je hladno, cuje se par sekundi (do nekih 10-15 sekundi), kao traktor radi, kao da jedan klip ne radi. Cim malo pipnem gas, rad postane ravnomeran ili sacekam tih 10-15 sekundi. Pa sam mislio da nisu dizne prljave i sl.
Ako otkacim senzor, sta ce racunar dobijati kao parametar? Mozda neku def. temperaturu u minusu, da li mogu tako da probam, ako upali iz prve, znaci da on zeza, pokazuje visu temperaturu nego sto jeste?
Ili mozda neki bolji test
Da dodam jos jedno pitanje, sad nalazim, da neki auti koriste senzor onaj u braniku za potrebe rada, umesto samo da znas koliko je stepeni, a neki imaju u maf-u senzor za temperaturu. Kako da vidi da li moj auto ima taj senzor u protokomeru, ne vidim nikakve dodatne kablove iz njega,?

Od gresaka koje sam ocitao: javlja mi neku da nije nesto u redu sa senzorom temperature.
"P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction"
Jel moguce da je bas taj senzor u pitanju ili je moguce da nesto sa diznama nije u redu? Takodje nalazim da je taj senzor povezan sa protokomerom, koji me je zezao letos, ali posle ciscenja sve ok.
U zadnjih mesec dana, kada sam ga palio, ujutru kad je hladno, cuje se par sekundi (do nekih 10-15 sekundi), kao traktor radi, kao da jedan klip ne radi. Cim malo pipnem gas, rad postane ravnomeran ili sacekam tih 10-15 sekundi. Pa sam mislio da nisu dizne prljave i sl.
Ako otkacim senzor, sta ce racunar dobijati kao parametar? Mozda neku def. temperaturu u minusu, da li mogu tako da probam, ako upali iz prve, znaci da on zeza, pokazuje visu temperaturu nego sto jeste?
Ili mozda neki bolji test

Da dodam jos jedno pitanje, sad nalazim, da neki auti koriste senzor onaj u braniku za potrebe rada, umesto samo da znas koliko je stepeni, a neki imaju u maf-u senzor za temperaturu. Kako da vidi da li moj auto ima taj senzor u protokomeru, ne vidim nikakve dodatne kablove iz njega,?
Comment