HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • filip333
    CBC Član
    • 12.12.2011
    • 13
    • Beograd

    HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

    Treba da odradim dizne 1.6 HDI. E sad imam u komsiluku nekog bosistu koji nije ovlasceni bosch ali radi common rail.
    Pitanje 1:
    Da li treba da se radi dekodiranje dizne posle ovih intervencija i ko to moze da odradi?
    Pitanje 2:
    Kod ovog bosiste je ciscenje uz zamenu kuglice i jos necega 35 € po dizni, da li je to realna cena?
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    #2
    Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

    Koliko ja znam, svako prikljucivanje dizni na tu neku masinu za ciscenje i ispitivanje, ma sta radio, zahteva da se unesu novi kodovi u racunar.
    Kod opela se to radi sa opcom-om, koji kosta 3000din, tako da nije neki trosak. Ne znam kako je kod pezoa.

    Comment

    • filip333
      CBC Član
      • 12.12.2011
      • 13
      • Beograd

      #3
      Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

      Aha, to je ono sto ja nisam siguran da on ima. On bi znaci trebalo da stavi diznu u odgovarajuci uredjaj i da iscita - snimi njenu karaketristiku i to dobije u obliku 16 cifara koje posle unosi u racunar vozila, ako se ne varam...

      Comment

      • nikaragva
        CBC Senator XXL
        • 03.06.2008
        • 521
        • B. Palanka
        • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

        #4
        Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

        Pa sad ne znam tacnu proceduru kako se radi na masini, ali tako nekako. Uglavnom sam video kako auto nije hteo da upali, niko nije znao zbog cega, onda je otkriveno da su dizne ispitivane i na kraju ispalo, da je taj ispitivac morao da dadne coveku i nove kodove za dizne.

        Comment

        • filip333
          CBC Član
          • 12.12.2011
          • 13
          • Beograd

          #5
          Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

          Znaci, bez dekodiranja, izgleda, ne biva...

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #6
            Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

            Iz tvoje prethodne teme,koju btw nisi zavrišio, videh da imaš 9HX motor, valjda, te se istom dizne ne kodiraju a ni dekodiraju.
            Još malo pa bi stigli do titlovanja dizni, a analogija 1.9cdti, opel (fiat), motorom nikako ne stoji.
            Ako taj koji treba da ti čisti dizne ovo nije znao, ja mu ne bih dao posla, da sam na tvome mestu...
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • nina996
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2009
              • 324
              • leskovac

              #7
              Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

              Al se nacitah gluposti
              Pirke

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

                Prosvetli nas...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • filip333
                  CBC Član
                  • 12.12.2011
                  • 13
                  • Beograd

                  #9
                  Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?



                  Odradio sam leak off test:

                  1.preliv 245 g
                  2.preliv 237 g
                  3.preliv 270 g
                  4.preliv 245 g

                  Ovo su rezultati posle 30 min rada u leru. (slika je posle 20 min rada). Ocigledno da ova treca dizna pravi sr... i da ne propusta dovoljno...

                  Uploaded with ImageShack.us

                  Comment

                  • Goran
                    Moderator
                    • 06.10.2004
                    • 535
                    • Vrbas

                    #10
                    Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

                    Ne bacaj novce bezveze osim ako ih bas imas viska u cega ne verujem. Za svako merenje postoje granice preko kojih ne treba da bude pa tako i kod ovih tvojih. Ove dizne su sasvim ok po pitanju preliva. Inace ovaj test koji si radio, radi se da bi nabrzaka utvrdio da li neka od dizni bas proliva na preliv, obicno je uzrok da auto ne pali, gasi se kod naglog dodavanja gasa i sl. Sve u svemu i dalje ne znas apsolutno nista o stanju svojih injektora (tj. znas da su prelivi ok). Prava merenja se vrse na probnom stolu i rade se u nekoliko razlicitih rezima, mere se ler gas pilot injekcija srednje i puno opterecenje i staticki preliv. Tek onda mozes da znas da li imas problem sa diznama ili ne. Izuzetak je kada je kvar ocigledan, ne radi cilindar (a motor je ok), ili si iz gornjeg merenja zakljucio da je neka dizna prolila 10x vise preliva nego ostale. Siemens i bosch dizne se ne kodiraju nakon remonta i nije bitno koja ce gde da bude vracena na motor. Kodiranje se radi na delfijevim diznama i tu se prijavljuju novi kodovi motornom racunaru.

                    Cesto majstori utvrde da dizna ne valja jer ima korekcije. Moze bit' a i ne mora. Motorni racunar radi korekcije ubrizgavanja da bi ispeglao cilindar. Jedan od uzroka korekcije moze da bude npr. losija kompresija na tom cilindru. Stavis novu novcatu diznu i opet korekcije sta onda? kupis jos jednu kad ono ne valja ni ona . Tokom eksploatacije najcesce se desava da dizne usled trosenja povecaju kolicine goriva sto se da korigovati.

                    Ako taj bosista u komsiluku zna posao zasto bi morao da bude ovlasceni? Da bi postao ovlasceni serviser treba da kupis opremu koju oni prodaju i naravno placas raznorazne seminare kod istih. Garancija da si kao ovlasceni naucio nesto - klimava (puno postovanje onima koji su ovlasceni i uz to znaju svoj posao ).
                    Samo ciscenje dizne sa zamenom kuglice i teflona a bez provere na stolu i stelovanja, hm, ja bih zaobisao.
                    Originally posted by Dora
                    Banovao me Goran
                    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                    Comment

                    • comi 1342
                      Moderator
                      • 28.09.2005
                      • 1126
                      • NS
                      • Giulietta ,PUG 106,

                      #11
                      Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

                      Tu se vratismo na početak, ne znamo šta fali autu, još iz njegove prve teme koju nije završio ...
                      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                      Comment

                      • filip333
                        CBC Član
                        • 12.12.2011
                        • 13
                        • Beograd

                        #12
                        Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

                        Prvo da se zahvalim na dosadasnjim korisnim odgovorima.
                        Simptomi:
                        - pri paljenju vergla 2-3 sec, nekad palio bez razmisljanja, ponekad mali oblak dima svetlo plave boje pri paljenju
                        - ako mu ne dam malu podrsku gasom prvih 20-tak sec, oce da se ugasi, i onda malo teze upali
                        - posle startovanja se nikad ne gasi, na leru lepo radi
                        - 2 grejca mu ne rade, ispitao sam omski, druga 2 otpor 1,4 i 1,5 oma, al mislim da oni nemaju mnogo veze jer mi se ugasio po paljenju i na +13 C
                        - kad polazim iz mesta cuje se "kreketanje" narocito kad je hladan motor, posle se dosta smanji, inace utisak da malo grublje radi
                        - na dijagnostici nista ne javlja (Antipolution fault upalio samo 1 i ugasio iduceg dana, pripisano akumulatoru ?)
                        - u voznji jede asfalt
                        - test preliva (home varijanta) kaze da treca dizna preliva 15 % vise od ostale 3...
                        Sta biste vi uradili ?

                        Comment

                        • comi 1342
                          Moderator
                          • 28.09.2005
                          • 1126
                          • NS
                          • Giulietta ,PUG 106,

                          #13
                          Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

                          Pa zameniš grejače, to sa nemirnim lerom po paljenju je tipično za neispravne grejače. Imaju funkciju i na +13, i rade i do 4 minuta po startovanju auta, verovao ili ne...
                          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                          Comment

                          • filip333
                            CBC Član
                            • 12.12.2011
                            • 13
                            • Beograd

                            #14
                            Odg: HDI dizne dekodiranje posle ciscenja / remontovanja ili ne?

                            Problem resen, da podelim iskustvo. Sve vreme je problem bio u filteru nafte MADE IN ROMANIA, firma UNIFLUX, koju prodavci inace predstavljaju kao italijansku. Izuzetno drljavo odradjen zavrtanj za ispustanje vode koji nije zaptivao i vukao vazduh u sistem. Hvala svima koji su pomogli korisnim savetima.
                            Last edited by filip333; 01.03.2012, 23:23.

                            Comment

                            Working...
                            X