fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije to...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mdjlosmi
    CBC Početnik
    • 15.02.2012
    • 2
    • vrsac

    fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije to...

    imam problem prilikom paljenja auta punto 1,9 jtd desava se da nece da sastavi vergla u prazno kao da nema nafte, ali sve je ok dalje i grejsci i pumpa ociscen egr, protokomer, akumulator dobar alnaser dobar filter zamenjen. ne dimi lepo ide kada upali prima gas ne gusi se u sustini sve je ok osim pri paljenju. ne pali nikakve lampice i sa te je strane ok. dijagnostika kaze da ne greska nego kasnini egr i klapna gasa. ne dize obrtaje bio vruc ili hladan isto se desava isto tako nema veze ni spoljna temperetura nekada upali lako a cesce teze ili nikako tek posle nekog vremena upali ali posle ispraznjenjog akumulatora od verglanja sa pomocnim. ne gasi se u voznji na leru je odlican i kao i zvuk motora sve je ok, ali paljenje patnja. sta dalje raditi ima li neko resenje???
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

    Originally posted by mdjlosmi View Post
    ... ne pali nikakve lampice i sa te je strane ok. dijagnostika kaze da ne greska nego kasnini egr i klapna gasa. ne dize obrtaje bio vruc ili hladan isto se desava isto tako nema veze ni spoljna temperetura nekada upali lako a cesce teze ili nikako tek posle nekog vremena upali ali posle ispraznjenjog akumulatora od verglanja sa pomocnim.
    Sve ukazuje na neispravan akumulator, bez obzira, što vergla, dok je pun! Meriti napon pre starta i za vreme verglanja.

    Nije mi jasan deo: dijagnostika kaže ... Nešto nije urađeno korektno tom prilikom.

    I o lampicama, verovatno lapsus: neke mora da pali (check engine i grejači obavezno)!

    I, prilikom starta, ne davati gas! Sve treba da odradi ECU.

    Comment

    • Goran
      Moderator
      • 06.10.2004
      • 535
      • Vrbas

      #3
      Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

      Originally posted by mdjlosmi View Post
      dijagnostika kaze da ne greska nego kasnini egr i klapna gasa. ne dize obrtaje bio vruc ili hladan isto se desava
      Ovaj deo mi je malo nerazumljiv pa bi te zamolio da pokusas jos jednom da napises. To sto nema gresaka na dijgnostici ne mora da znaci da je sve ok. Da li je meren pritisak goriva dok vergla i koliki je? Najjednostavnija metoda je da na izlaz iz pumpe visokog pritiska nakacis diznu od nekog auta, traktora sta vec mozes da nadjes i proveris da li je pumpa probija na tristotinak Bara. Ako to imas, cupaj dizne i nosi na proveru, najverovatnije da ne otvaraju na malom pritisku. Trenutno mi ne pada na pamet ni jedan drugi problem na koji se motorni racunar ne bi zalio i prijavio ga

      Bilo bi lepo ako bi i Franjo malo opsirnije opisao svoje tvrdnje, tu ima stvari koje mi nikako nisu jasne
      Originally posted by Dora
      Banovao me Goran
      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

        Verovatno misliš na navedeno:

        Sve ukazuje na neispravan akumulator, bez obzira, što vergla, dok je pun! Meriti napon pre starta i za vreme verglanja.
        Ako se ne varam, accu može da je pun, ali zbog neispravnosti u čelijama: kratkospojene pojedine ploče, da nema 12 V, već znatno niže. Sa jakom strujom i pri nižem naponu, elektropokretač će raditi, ali će rad ECU biti otežan, do potpunog prekida, kad napon padne ispod potrebnog.

        Zato sam naveo, da izmeri napon accu bez opterećenja i pod opterećenjem.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Originally posted by Franjo View Post
          Verovatno misliš na navedeno:



          Ako se ne varam, accu može da je pun, ali zbog neispravnosti u čelijama: kratkospojene pojedine ploče, da nema 12 V, već znatno niže. Sa jakom strujom i pri nižem naponu, elektropokretač će raditi, ali će rad ECU biti otežan, do potpunog prekida, kad napon padne ispod potrebnog.

          Zato sam naveo, da izmeri napon accu bez opterećenja i pod opterećenjem.
          Da bi imao snagu anlasera potrebna je struja, da bi imao obrtaje potreban je napon. Ne postoji niti je moguc scenario koji opisujes, da vergla normalno, znaci ispravan akumulator, usporeno verglanje znaci opisan scenarii bez otezanih pulsacija i prepoznatljiv je kao kvaran acc. Uzet cu za pretpostavku da znas a ne znas da se izjasnis jer koncept posta zvuci nebulozno. ECU inace ima kompenzacione mape od 8,5V i odatle na gore radi normalno, ispod nikako.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

            Sve mi je poznato, a u svoju odbranu: nigde nije navedeno, da vergla normalno!
            Uz dužno poštovanje, jer mi je poznato, da ste stručnjak, žao mi je što moj post kvalifikujete nebulozom. I što su postali predmet analiza, umesto pitanja člana, koji traži pomoć.

            O ECU, kad isključimo accu, ili neki slab kontakt, kao uzrok problema. U tom slučaju uvek preporučujem na dobar dijagnostički servis, a nikada merenje pojedinih napona na samom ECU, kao što je bilo slučajeva u dosadašnjem radu.

            P.S. Da znam o čemu pričam, evo ilustracije, ali nije za ovaj nivo rasprave:

            Last edited by Franjo; 16.02.2012, 01:28.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              PS ne pripada ovde, mdjlosmi, probaj narednih puta odmah iz pomoc rezervnog akumulatora bez cekanja da ubijes ovaj u autu. Par sledecih puta. Ne ocekujem da ce paliti ni sa njim. I da li je problem samo jutarnje paljenje? Inace taj motor ima par perifernih tacaka koje su mehanicke prirode sa opisanom problematikom.Jednu je Goran spomenuo.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • nikaragva
                CBC Senator XXL
                • 03.06.2008
                • 521
                • B. Palanka
                • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                #8
                Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

                Evo malo da se i ja ubacim. Da li to nepropustanje dizni na malom pritisku moze da ima veze, koja je temperatura napolju i koliko dugo auto nije paljen? Ili je totalno nebitna temperatura?
                Meni se desavao slican problem, na slicnom motoru, 1.9multijet. Vergla besomucno desetinama puta, ali ne sastavlja - sve do totalnog praznjenja akumulatora. Posle par sati stajanja, upali iz prve, kao da nista nije bilo.
                Nisam problem nasao sta je, niti sam ga resio, ali proslo je vise od 100 paljenja od onda, i na -25, ali se nije ponavljalo
                Nikakve greske nisam imao, sve ispravno, grejaci, akumulator, anlaser, ..., jedina sumnja je bila i ostala na diznama - nisam ih skidao i nosio na proveru.

                Da te pitam jos nesto, da li ti mozda posle paljenja trokira motor, radi neravnomerno, par sekundi? Jer meni se to desava (iskljucivo na hladan motor, ni mlak, mora biti bash hladan, znaci prvo jutarnje paljenje), sto je hladnije, to je izrazenije trokiranje i duze (malko). I zadimi smrad, kao da ne sagoreva dobro (moja laicka ocena) - ulje nisam primetio da trosi, na 12-14000km od MAX do MIN se krece na merachu - ja za takve slucajeve kazem da ne trose ulje
                Last edited by nikaragva; 16.02.2012, 11:29.

                Comment

                • mdjlosmi
                  CBC Početnik
                  • 15.02.2012
                  • 2
                  • vrsac

                  #9
                  Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

                  ovako: kada dam kontakt lampice se pale kako treba i zatim se pogase, ostanu samo od akum. i od ulja. vergla odlicno i akumulator je ispitan, cak sam i sa drugim akum. probao, isto se ponasa. Spoljna temperatura nema nikakvog uticaja. Paljenje tesko, svakog puta drugacije pali, ne bitno da li je vruc motor ili hladan. Mene kopka to sto je sve ostalo normalno: na leru radi super ni jedanput nije zatrokirao, niti se ugasio, ne dimi ni kad se opali po gasu, vuce olicno, motor radi uvek ravnomerno, prima gas odlicno. Uradjeno je:zamena filtera nafte, ociscen egr, klapna za gasenje, protokomer, i ostala creva i cevi! Iako nije izbacio gresku, kacio sam ga na dijag. ona kaze da samo da kasni egr; grejaci ispitani i svi su ispravni. Sada cu da izmerim kompresiju pa da vidim sta dalje. Buni me to sto se taj problem sa paljenjem ne manifestuje ni na jedan drugi nacin u daljem radu motora kada upali i tokom voznje pa da sumljam na pumpu niskog i visokog pritiska. Elektonicar me je sada poslao kod mehanicara. Ne znam, sto su rekli meni ja kazem vama. Hvala na razumevanju.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Imas dizne koje imaju razlicite slike ubrizgsvsnja u zavisnosti od rezima rada, jedan rezim je paljenje. Da te vratim nazad na Goranov post? :thumbup:
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • mosho
                      CBC Početnik
                      • 29.03.2012
                      • 5
                      • Banja Luka

                      #11
                      Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

                      Da li je rijesen ovaj problem? Cini mi se da imam iste simptome na autu (fiat bravo jtd), pa me zanima sta je na kraju bilo?

                      Comment

                      • kalimero1
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2010
                        • 318
                        • zagreb
                        • c5

                        #12
                        Odg: fiat punto 2 1,9 jtd 2002 problemi kod paljenja dijag kaze egr ventil a nije

                        treba izmjeriti broj okretaja kod verglanja(270),ispitati prelive na dizama,izmjerit tlak pumpe u rezervoaru(2.5bara)i vidjeti senzor faze za početak

                        Comment

                        Working...
                        X