Posle voznje od pola sata parkiram auto ispred kapije i da ga posle petnaestak minuta ubacim u dvoriste vergla i nema sanse da upali.Akumulator je da napomenem dobar.Ubacim auto na gurku u dvoriste i ohladi se auto 2-3sata i provalim da kada dajem kontakt vise puta za redom sve dok se ne popale sve lampice na instrument tabli konkretno dok se ne upali lampica za motor nece da upali auto kad se ona upali i auto se uvek pali.Majstori kazu uvek drugacije.Najgora varijanta je kod majstora koji je posle prikljucivanja na kompijuter rekao da je otiso glavni kompijuter na autu i da mora da se menja i da polovan kosta 450e.A najbolja dijagnoza je da se usled velike temperature tela sire i da je neki kontakt rasiri i nema vezu i ne salje signal i tek kada se ohladi kontakti se skupe napravi se veza i on pali.Zanima me da li je neko imao slicno iskustvo i kako ga je resio i da li neko ima neku ideju sta bi ovo moglo da bude da ne bacam pare ako je neka glupost u pitanju.
Golf V 2.0 TDI Vergla ne pali
Collapse
X
-
Odg: Golf V 2.0 TDI Vergla ne pali
Da,greska je u ECU i popravka kosta max 50e.Imao sam isti problem na mom Touranu 2.0tdi.Hladan je palio na cvrgu a vruc je verglao po pola minuta.
To moze da ti uradi svako ko radi chip tuning ili bilo koji ozbiljniji elektricarLast edited by gorans; 19.06.2012, 13:10.
Comment
-
Comment