Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peconi
    CBC Početnik
    • 27.06.2012
    • 6
    • Lazarevac

    Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

    Poštovani,
    Posedujem kombi Reno Trafik 1.9 dci, 101ks, 2003., i već dve zime imam isti problem.
    Kad se temperatura spusti ispod nule, po dodavanju gasa samo se ugasi i upali lampice stop i onu sto lici na helikopter.
    Posle toga upali posle duze verglanja i po sledecem malo jacem davanju gasa (preko 2200 obrtaja) opet isto, sve dok temperatura ne predje 3, 4 stepena C. Leti radi savrseno, nikakvih problema nema.
    Isao sam kod vise majstora na dijagnostiku, ispitivao dizne, rampu, regulator visokog pritiska i sve je ispravno.
    U jednom od servisa mu je zamenjena pumpa u rezervoaru, al opet sve isto..
    Citajuci teme na ovom forumu posumnjao sam da mu nedostatak katalizatora (koji je izvadjen pre 2 godine otprilike),
    mozda pravi problem zimi pa Vas molim da iznesete svoje misljenje, da li je mozda to u pitanju?

    Unapred zahvalan
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

    Obrisao sam višak.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

      Originally posted by Peconi View Post
      Kad se temperatura spusti ispod nule, po dodavanju gasa samo se ugasi i upali lampice stop i onu sto lici na helikopter.
      Kako objasniti čoveku, koji za check engine lampicu objašnjava, da liči na helikopter, a ne vidi, da su to obrisi motora?! Rešenje problema treba tražiti u grejačima, EGR, sondama i kompenzaciji za skinuti katalizator.

      Evo jedan od uzroka gašenja motora:

      Pre-heating period se produžava do 10` u fixed, odnosno do 15` u variable. Ako ne upali, periodično se ponavlja.

      Post-heating, ako su svi sklopovi u redu, može da traje do 20` za koje vreme RASHLADNA TEĆNOST treba da dostigne temperaturu od +20*C. U tom periodu, može doći do gašenja motora usled naglog dodavanja gasa.

      Na dosta reno motora ugrađen je pored radijatora električni grejač (resistor), koji ima, upravo tu svrhu, da rashladna tećnost dostigne tu temperaturu i nakon toga se isključuje.

      Proveriti, da li je motor opremljen tim grejačem i ispravnost celog sklopa. Pri niskim temperaturama (ispod +10*C), pošto je u sistemu grejanja, mora u startu da uduvava mlak vazduh. Sada je moguće omski proveriti ispravnost grejača i releja.

      Skinuti katalizator ima uticaja na rad motora i trebalo je izvršiti kompenzaciju u vidu dodatnog prigušnog lonca (silencer).

      Izbor i kvalitet motornog ulja takođe ima veliki značaj, te mu treba posvetiti posebnu pažnju, kao i redovno održavanje.

      Comment

      • Peconi
        CBC Početnik
        • 27.06.2012
        • 6
        • Lazarevac

        #4
        Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

        Franjo, znam kako se zove ta lampica i sta sve moze da znaci, kao i sve ostale, nije u tome poenta.. Hteo sam reći slikovito da bi i
        ljudi koji ne znaju kako se zove, a imali su slican problem, znali o cemu se radi..
        Dalje, siguran sam da nije u pitanju nista u vezi temperature rashladne tečnosti jer se gasi isto i na radnoj temperaturi..
        A da li mislis da su prilikom skidanja katalizatora skinute ili oštećene i sonde, i gde se one uopšte nalaze? Planiram da stavim katalizator
        pa me zanima.. A odrzava se redovno..
        Hvala što se trudiš da pomogneš..

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

          Originally posted by Peconi View Post
          ... jer se gasi isto i na radnoj temperaturi...
          To bitno menja celu stvar. Kakvo je opšte stanje motora? Downstream oxygen sensor nalazi se u pre-konvertoru (katalizatoru) i može se izčitati dijagnostikom. Ako je loš motor, novi katalizator neće ništa popraviti.

          Trebalo bi uraditi kompletnu dijagnostiku.

          Comment

          • Peconi
            CBC Početnik
            • 27.06.2012
            • 6
            • Lazarevac

            #6
            Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

            Motor je u super stanju, ne troši ulje, ne dimi, ide super, a na dijagnostici, tad kad se ugasi, pokaze pad pritiska na rampi, al ne moze se
            videti zašto je doslo do pada pritiska.. Kad stavim novi katalizator, da li cu dobiti i taj senzor? A i nisam primetio nikakvu
            žicu oko katalizatora..

            Comment

            • comi 1342
              Moderator
              • 28.09.2005
              • 1126
              • NS
              • Giulietta ,PUG 106,

              #7
              Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

              Ako je F9Q 760 nema taj motor nikakve oxigen sonde, Euro 3 nema ni senzore za zapušenost katalizatora.
              A je li ko kontrolisao senzore temperature goriva i u****nog vazduha ?
              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                Senzori ne idu u kompletu sa katalizatorom. Za tvoj F9Q 760 našao sam samo podatke za izduvni sistem: katalizator, dva lonca, cevi i montažni elementi. Na osnovu podataka za lagunine 750 i 754 grešku u vezi senzora pritiska turbošaržera dijagnostika ne pokazuje, jer se motor zaustavlja. Proverava se zaptivenost sistema, a otklanjaju se druge definisane, ili trenutno prisutne greške. Zamena tog senzora, je krajnja mera, ako je sve ostalo u redu, a gašenje motora i problemi sa palenjem se ponavljaju.

                U prvom postu bio si neprecizan u vezi vađenja katalizatora. Znači li to, da je izvađeno saće, a kućište ostalo? Ili je skinut komplet i zamenjen nekom cevi? Da li imaš još dva lonca: srednji i zadnji?

                Osim toga, koliko često dolazi do gašenja motora?

                Comment

                • Peconi
                  CBC Početnik
                  • 27.06.2012
                  • 6
                  • Lazarevac

                  #9
                  Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                  Comi 1342,
                  Jete F9Q 760.. Nije niko kontrolisao senzore temperature goriva i usisnog vazduha.. Gde se nalaze oni? Dijagnostika nista ne pokazuje.. I da li mozda ima neki senzor na pocetku izduvne grane pa da to mozda ima veze sa nedostatkom katalizatora? Hvala ti
                  što se trudiš da pomogneš..
                  Franjo,
                  Izvadjeno je saće, a kućište je ostalo i ima još dva lonca, fabrički..
                  Do gašenja dolazi skoro svakim dodavanjem gasa, kad se pokuša preći 2200 obrtaja, i sto je veći minus to je sve učestalije, tako da,
                  ispod -5 postaje gotovo nemoguć za vožnju..

                  Comment

                  • Chubbs
                    Everybody lies
                    • 29.01.2006
                    • 5807
                    • Novi Sad
                    • Audi A6 1.8T

                    #10
                    Re: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                    Kako objasniti čoveku, koji za check engine lampicu objašnjava, da liči na helikopter, a ne vidi, da su to obrisi motora?!
                    podjednako tesko kao i objasniti nekom drugom coveku da ne pokusava da pomogne ako pojma nema, da smara i da je dosadan. Mislim da sam vec izdao poslenje upozorenje pred iskljucenje i ako comi(ili neko drugi i treci, ko se razume) potvrdi da sve ovo piskaranje nema veze sa zivotom, bice prinudno prizemljen jos jedan helikopter na ovom forumskom nebu.
                    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                    Comment

                    • comi 1342
                      Moderator
                      • 28.09.2005
                      • 1126
                      • NS
                      • Giulietta ,PUG 106,

                      #11
                      Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                      Postoje coolant pre heater-i, ali njihova neispravnost ne sme da prouzrokuje gašenje ispravnog motora niti u jednom režimu opterećenja ili temperaturi.
                      U šemi Tolerance data, nikakvih senzora nema u izduvnoj grani, posebno ne oxigen, na tom Euro 3 motoru.
                      Senzor temperature u****nog vazduha je unutar MAF-a, a temp. goriva u samoj pumpi visokog pritiska. Naravno, ne možeš bilo kojom dijagnostikom iščitati paramatre od ovog u pumpi, znam čoveka koji je baš zbog tih parametara menjao Bosch za Texu... Naročito ako ne znaš šta da gledaš od parametara.
                      Ako osim zimi nemaš problema sa motorom, onda nedostatak katalizatora sigurno nije problem za tebe, jedino za nas iza i oko tebe jeste...
                      Jel' postoji predgrejač goriva na tom autu, negde oko filtera nafte ? Nema u šemi, a čudno mi da nema .
                      Šta se sipa u rezervoar tog kombija, i gde ?
                      Last edited by comi 1342; 29.06.2012, 17:47.
                      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                        Originally posted by Peconi View Post
                        Motor je u super stanju, ne troši ulje, ne dimi, ide super, a na dijagnostici, tad kad se ugasi, pokaze pad pritiska na rampi, al ne moze se videti zašto je doslo do pada pritiska...
                        Već sam odgovorio, ali pokušaj, ako si u mogućnosti, da probaš sa drugim turbocharging pressure sensor-om, pa ako se ponavlja, krenuti od njega prema rezervoaru. Razlog može biti banalan: "džem" u filterima, cevima itd.

                        Comment

                        • rasat
                          CBC Član
                          • 10.04.2009
                          • 28
                          • lipolist

                          #13
                          Re: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                          Franjo srece ti kako ti samo ne dosadi da lupas gluposti????

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                            Svaka reč je iz Service Manual, pa i "jamming", mechanical sticking.

                            Comment

                            • gorans
                              CBC Senator XXL
                              • 09.03.2010
                              • 1525
                              • Beograd

                              #15
                              Odg: Renault Trafic 1.9 dci problem zimi

                              Stvarno moze biti banalan problem,poput loseg ili delimicno zapusenog filtera nafte pa da nema dovoljn protok i tako dodje do pada pritiska.Leti mozes voziti dizela sa naj gorim filterom i bilo kojom naftom ali kad zakuca minus,nastaju problemi.Ovo kazem iz iskustva sa dizelima i zimskom voznjom,inace u konkretan automobil se ne doznajem.

                              Comment

                              Working...
                              X