Na nagovor prijatelja, ovde sam dosao da trazim resenje problema...
Vozim Mazdu 3, 2008 godiste, 1.6 dizel, 80KW, presao 117 000
Jednog momenta, pre par meseci, auto je poceo slabo da ide, slabo, lenjo reaguje na gas. Odem u dva servisa i oba mi kazu da je u pitanu DPF filter. Oba su mi nudila zamenu, koja je preskupa.
Raspitam se i resim da otklonim DPF. To sam i uradio. Medjutim, u servisu koji mi je to radio nisu mogli da podignu performanse vozila - i dalje se isto ponasao. Gledali su sve sto su mogli i nista - kao da nista nisam uradio.
Vratim se do mazda servisa, pregledaju sve kompletno, zamenim filter goriva, pregledaju protokomer, turbinu - sve dobro. Na dijagnostici primete da u voznji, dodavanjem gasa na preko 2000 obrtaja, pada pritisak na komon-rejl magistrali.
Odem u Bosch servis, dijagnostika - sve dobro. Iz Mazde me ubedjuju da nisam trebao vaditi DPF, da to nisam smeo raditi na tom vozilu, sad se pitam, da li su u pravu? Cini se ipak, da ljudi to rade i da to, sam po sebi, nije bio pogresan korak.
Sta bi jos moglo biti? Najgore je sto ne znam kuda da se okrenem, jer servis koji je izbacio DPF kaze da je to sigurno dobro, a mazda servis kaze da je tu problem. Kao treca strana, bosovci kazu da je sistem za ubrizgavanje ok.
Hvala unapred, mozda se jos necega sedim u diskusiji pa dodam... Ako se iko seti sta bi moglo biti, bicu jako zahvalan...
Vozim Mazdu 3, 2008 godiste, 1.6 dizel, 80KW, presao 117 000
Jednog momenta, pre par meseci, auto je poceo slabo da ide, slabo, lenjo reaguje na gas. Odem u dva servisa i oba mi kazu da je u pitanu DPF filter. Oba su mi nudila zamenu, koja je preskupa.
Raspitam se i resim da otklonim DPF. To sam i uradio. Medjutim, u servisu koji mi je to radio nisu mogli da podignu performanse vozila - i dalje se isto ponasao. Gledali su sve sto su mogli i nista - kao da nista nisam uradio.
Vratim se do mazda servisa, pregledaju sve kompletno, zamenim filter goriva, pregledaju protokomer, turbinu - sve dobro. Na dijagnostici primete da u voznji, dodavanjem gasa na preko 2000 obrtaja, pada pritisak na komon-rejl magistrali.
Odem u Bosch servis, dijagnostika - sve dobro. Iz Mazde me ubedjuju da nisam trebao vaditi DPF, da to nisam smeo raditi na tom vozilu, sad se pitam, da li su u pravu? Cini se ipak, da ljudi to rade i da to, sam po sebi, nije bio pogresan korak.
Sta bi jos moglo biti? Najgore je sto ne znam kuda da se okrenem, jer servis koji je izbacio DPF kaze da je to sigurno dobro, a mazda servis kaze da je tu problem. Kao treca strana, bosovci kazu da je sistem za ubrizgavanje ok.
Hvala unapred, mozda se jos necega sedim u diskusiji pa dodam... Ako se iko seti sta bi moglo biti, bicu jako zahvalan...
Comment