opel 2.0dti pomoć oko parametra dijagnostike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sparky
    CBC Početnik
    • 05.06.2012
    • 7
    • Beograd

    opel 2.0dti pomoć oko parametra dijagnostike

    Pozdrav društvo,

    potrebna mi je pomoć oko čitanja parametara dijagnostike sa astre g 2.0 dti iz 2002.god. Zapravo, problemi su standardni za ovaj auto, a to je da slabo vuče na niskim obrtajima a sada kada je prestao da radi vakum ventil i na visokim, ne pali turbo. No, oduvek nije vukao kako treba do 2000rpm pa sam nabavio opcom i izvukao sam log pa me ineresuju poželjne vrednosti protokomera. Imam dva protokomera i sa modelom 0 281 002 180 mi na leru prikazuje u proseku između 520-530mg/str, dok sa modelom 0 281 002 428 je prosek 490mg/str. Kolike zapravo vrednosti je poželjno da budu? Priznajem, ne znam u kakvom su stanju oba protokomera pa zbog toga i pitam, ako su druge vrednosti znači da nije dobar ni jedan ni drugi...
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Originally posted by Sparky View Post
    ... a sada, kada je prestao da radi vakum ventil i na visokim, ne pali turbo... oduvek nije vukao kako treba do 2000rpm ...
    Prepusti ispitivanje (dijagnostiku) stručnjacima, a naročito podešavanja! Kao i eventualne opravke, kojih će sigurno biti. Prvo vakum ventil. Rezultati merenja, pokazuju, da su oba protokomera ispravna. A (poželjne) vrednosti, zavise od podešavanja svih činilaca i stanja senzora.

    Comment

    • Sparky
      CBC Početnik
      • 05.06.2012
      • 7
      • Beograd

      #3
      Resicu prvo vakum ventile da dobijem kolko tolko malo snage, i to mi nije problem jer znam da je do toga jer kad ga lupim malo srafcigerom on proradi. Samo, buni me jos nesto, kod akumulatora ima dva i taj jedan kod turba, koji model toga ide gde, znam da postoje dva modela sa razlicitim oznakama i to 09128022 i 09158200 samo ne znam koji gde ide i koja trebam da imam dva a koji jedan. Pitam ovo jer su kod mene neki novi a neki stari i nisam sig da je svako na svom mestu...

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Kolike zapravo vrednosti je poželjno da budu? Priznajem, ne znam u kakvom su stanju oba protokomera pa zbog toga i pitam, ako su druge vrednosti znači da nije dobar ni jedan ni drugi.
        Da li si zaboravio napisati da kodira gresku na EGR ventilu.Gore postavljene vrednosti ukazuju da je on van funkcije.....a ako jeste,nece vuci iz niskih obrtaja.Ventil turbine zameni(ako si siguran da u sistemu vakuma ima dovoljno potpritiska za ispravan rad sva tri ventila),a svakako vidi sta je i sa EGRom,pa tek onda pitaj za protokomer.Za sada su po meni ispravna obadvojica

        Comment

        • Sparky
          CBC Početnik
          • 05.06.2012
          • 7
          • Beograd

          #5
          Tacno je i da kodira gresku na egr-u. Nego, nisam napisao jer sam se susreo, vozio, astru, jos dok nisam kupio moju, sa egrom koji nije radio, vakum crrvo koje je islo na egr je bilo zatvoreno, palio je gresku naravno ali je maf ocitavao u proseku 400mg/strk i isao je bolje nego ova moja. Zbog egra nije izvlacio max ali je svakako bila elasticnija. To me je i navelo da sumnjam na maf i zbog toga pitam koje su neke ocekivane vrednosti...

          Comment

          • kalimero1
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2010
            • 318
            • zagreb
            • c5

            #6
            izmjeri podtlak,mora ti biti min o,5 bara,ako je dobar zamijeni mjesta ventilima da odmah ne kupuješ
            nove,koliko se sječam isti su ti od turbine i egr-a,svakako si pogledaj map ako se na njemu skupi talog auto ti isto ne vuče.

            Comment

            • Sparky
              CBC Početnik
              • 05.06.2012
              • 7
              • Beograd

              #7
              Sad je vetil za turbo proradio sam od sebe videćemo koliko će da traje ali verovatno bi trebalo da se promeni u najskorije...

              Comment

              • gorky
                CBC Senator XXL
                • 08.06.2007
                • 860
                • Vojvodina,Kikinda

                #8
                teca je naravno,odmah 'ubo',problem je karakteristican,sasvim sigurno je prljav usis,grana dole,ocistiti,ali ocistiti, pa onda dalje

                Comment

                • Puzo81
                  CBC Senator XXL
                  • 04.08.2009
                  • 687
                  • Novi Sad/Prijepolje

                  #9
                  0 281 002 428 je prokomer od 2.2DTI vektre tj Y22DTR motora 125ks

                  09128022 je jedan a 09158200 2kom, kao na 2.2DTI
                  Last edited by Puzo81; 26.10.2013, 18:44.

                  Comment

                  Working...
                  X