Ja ti kažem da je to sve u redu.Nekada smo svi vozili golfove i nije neuobičajeno da ta kazaljka ide na treću crtu,bitno je da se ona opet vrati.Ako ti je tečnost za hlađenje uredna,mislim normalno cirkuliše kad otvoriš posudu a nema prljavštine i gubitka nivoa nema šta da te brine oko dihtunga.I da je dihtung riknuo imao bi problema sa paljenjem,creva oko hladnjaka bi bila pod pritiskom,naduvena,kao i posuda i nema šanse da bi nagurao preko 120k/h.To se najbolje proveri kad auto radi u mestu,nema prirodnog hlađenja nego sistem mora da funkcioniše dobro.Ako ti tada normalno održava temperaturu i pali na vreme ventilator nemaš razloga za brigu.Jedino taj mali hladnjak zameni.Nemoj da pokušavaš nekom hemijom da ga očistiš.Preporuka svima koji kupuju polovan auto pogotovo star par decenija-OBAVEZNO ISPIRANJE RAZHLADNOG SISTEMA.
golf II 1,6 xd
Collapse
X
-
-
nakon sto sam prije par dana oprao hladnjak izvana sa kerherom i vise nedize temperaturu danas slijedi mali hladnjak kabine i klapne da rijesim grijanje.
nakon sto sam promjenio mali hladnjak kabine i ocistio sve zalijepio mi majstor na klapne spuzvu i sad grije kao lud ....
problemi rijeseni cijena sitnica 400 kn s tim da sam stavio i nove farove ...
Comment
-
-
-
-
Ja imam pasata 1.6 benzinca 1983 god. i po satu navucem 175-180 bez problema al nije to prava brzina.
Golf 1.6 Diesel CL - Specifikacije automobilaLast edited by b_samardzic; 06.09.2014, 21:59.
Comment
-
-
evo me opet ja ga kupio od franjevackog samostana oni ga kupili novog 1990 godine 1,6 JxD. ja ga imam 2,5 godine kazaljka recimo varira kad sam isao cestom pokraj znaka koji pokazuje trenutnu brzinu 10 km/h vise nego sto jeste. ako je znak dobar razlika na satu je za 10 km/h visa...
Comment
-
Comment