Problem kod "hladnog" paljenja Pezo 307 2.0Hdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Choda86
    CBC Član
    • 28.10.2015
    • 10
    • Kovin
    • Peugeot 307 2.0Hdi

    Problem kod "hladnog" paljenja Pezo 307 2.0Hdi

    Pozdrav svima! Od nedavno, kada je pocelo ovo hladnije vreme (temp. ispod 10 stepeni), auto jako tesko pali, ili ne upali uopste. U pitanju je Peugeot 307 2.0HDi 110ks, 2002.godiste, plivajuci zamajac, FAP filter...Pre manje od mesec dana stavio sam nove grejace i nov akumulator, tako da ne verujem da je to. Merio sam napon na akumulatoru pre paljenja i bio je 12,9V. Auto, ujutru dok je hladan, samo vergla kao lud, ali nikako da upali. Kada je malo toplije vreme, recimo oko 15 stepeni, opet mu treba malo duze verglanje ali upali. Kada upali radi bez ikakvih problema. Vuce normalno, ne trokira, ne stuca, ne gasi se. Nakon tog prvog paljenja, u toku dana pali sasvim normalno, bez dugog verglanja, medjutim kada prenoci, ujutru opet ista stvar. Pogotovo kada je napolju bas hladno, kao sto sam vec rekao. Pre dva meseca su mu odradjeni veliki i mali servis i radio je normalno. Otisao sam i na dijagnostiku, nista nije prijavio. Pritisak na dijagnostici, pri radu motora, je 300 i majstor koji kaze da je to za 307-cu normlano. Prilikom zamene grejaca, autoelektricar je proverio i zice koje spajaju grejace i naponi su OK, tako da oni sigurno rade, mada ne vidim zasto bi palio grejace na plus 5,6 stepeni Na dijagnostici je proveren(ocitan) rad dizni i u granicama normale je (bar tako majstor kaze). Ja sumnjam na sledece:
    1.Senzor radilice (ne znam gde se tacno nalazi, ako moze pomoc). Inace za ovo sam procitao na nekom forumu, kao moze da pravi problem.
    2.Gumice na Bosch pumpi (Racunam da ako je hladno, a lose su, skupe se zbog temperature pa pumpa negde vuce vazduh, a kada je toplije rasire se i nema problema. Samo pretpostavka, mozda gresim).
    3.Senzor temperature u usisu (ne znam da li je on povezan sa automatskim saugom, pa ne registruje hladnije vreme i nize temperature)
    4. I na kraju krajeva sama pumpa ili neka od dizni (ne daj Boze).

    Takodje je pre mesec,dva menjan i protokomer, tako da je i on nov.
    Ukoliko je neko imao slicnih problema ili ima neku ideju kako da ovo resim, neka napise. Hteo sam prvo da cujemo misljenja ljudi na ovom forumu, pa da odem kod nekog majstora sa nekim predznanjem Hvala svima, unapred!
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Jel dimi na auspuhu dok verglas? HDI je direktno ubrizgavanje i kad ima kompresije pali i na minusu bez grejaca.
    Obicno problem pravi regulator pritiska u sistemu visokog pritiska pa teze pali. Neki modeli su na samoj pumpi negde su kao poseban deo zavisi od modela. Ovo je sve teorija a da bi stvarno video sta nije u redu mora dijagnostika da se poveze na prvom paljenju i da se prate parametri uzivo.

    Comment

    • Choda86
      CBC Član
      • 28.10.2015
      • 10
      • Kovin
      • Peugeot 307 2.0Hdi

      #3
      Originally posted by b_samardzic View Post
      Jel dimi na auspuhu dok verglas? HDI je direktno ubrizgavanje i kad ima kompresije pali i na minusu bez grejaca.
      Obicno problem pravi regulator pritiska u sistemu visokog pritiska pa teze pali. Neki modeli su na samoj pumpi negde su kao poseban deo zavisi od modela. Ovo je sve teorija a da bi stvarno video sta nije u redu mora dijagnostika da se poveze na prvom paljenju i da se prate parametri uzivo.
      Ne,ne dimi. Cak i kada upali, ne izbaci nikakav dim na auspuhu i radi najnormalnije. Nikakvo brujanje, lupanje, nista...

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #4
        Opet laicki pregledate sve, i da se razumemo dijagnostika ne služi samo da prijavi greške, nego i da pokaže šta kako radi što je mnogo bitnije.

        Da li ste dijagnostički ispratili sve senzore. Sta je sa senzorom spoljne temperature, sa senzorom rashladne tecnosti, pa onda da nema slucajno fals vazduha i zanima me samo kako moze preko dijagnostike da se vide kakve su dizne??? Moze da se vidi koja je korekcija a ne i ostalo.
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • Choda86
          CBC Član
          • 28.10.2015
          • 10
          • Kovin
          • Peugeot 307 2.0Hdi

          #5
          Originally posted by ada View Post
          Opet laicki pregledate sve, i da se razumemo dijagnostika ne služi samo da prijavi greške, nego i da pokaže šta kako radi što je mnogo bitnije.

          Da li ste dijagnostički ispratili sve senzore. Sta je sa senzorom spoljne temperature, sa senzorom rashladne tecnosti, pa onda da nema slucajno fals vazduha i zanima me samo kako moze preko dijagnostike da se vide kakve su dizne??? Moze da se vidi koja je korekcija a ne i ostalo.
          OK,laicki je jer nisam majstor i ne razumem se bas najbolje. Zato i pitam ovde za pomoc i savet. Majstor koji je radio dijagnostiku, kaze da su vrednosti kod ocitavanja na diznama u granicama normale. Verovatno je mislio na korekciju koju si pomenuo. Da li mozda znas gde se tacno nalaze ti senzori? Hvala na odgovoru.

          Comment

          • chaboo
            CBC Veteran
            • 17.06.2012
            • 195
            • Beograd V.Mostanica
            • citroen C5 hdi

            #6
            Transfer pumpa iz rezervoara da li ste nju proveravali da nije sito zapuseno ili da slabo baca?

            Comment

            • Choda86
              CBC Član
              • 28.10.2015
              • 10
              • Kovin
              • Peugeot 307 2.0Hdi

              #7
              Originally posted by chaboo View Post
              Transfer pumpa iz rezervoara da li ste nju proveravali da nije sito zapuseno ili da slabo baca?
              To je pumpa koja se nalazi ispod zadnjeg sedista? Nisam je otvarao.

              Comment

              • chaboo
                CBC Veteran
                • 17.06.2012
                • 195
                • Beograd V.Mostanica
                • citroen C5 hdi

                #8
                Da u rezervoaru ispod zadnjeg sedista ima otvor i mora da se odvije veliki plasticni cep za koji treba alat jer ces ga verovatno ostetiti ako probas srafcigerom , i sl.

                Comment

                • Choda86
                  CBC Član
                  • 28.10.2015
                  • 10
                  • Kovin
                  • Peugeot 307 2.0Hdi

                  #9
                  Majstor mi je objasnio da ta pumpa ili gura naftu ili ne. Sto znaci da ako je neispravna, ne bi palio nikako. Po majstoru to su elektronske pumpe koje nemaju nikakav filter ili sace. Sad, ne znam da li je to tacno. Inace, na gurku upali cim pipnem kljuc, mada izbegavam takvo paljenje da ne bi prezubio. Da li neko zna da preporuci nekog bosistu da proverim pumpu i dizne? Koliko bi kostala reparacija pumpe ili dizne?

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10
                    Ako na gurku odma upali onda je do anlasera.

                    Comment

                    • chaboo
                      CBC Veteran
                      • 17.06.2012
                      • 195
                      • Beograd V.Mostanica
                      • citroen C5 hdi

                      #11
                      Samardzic je u pravu verovatno imas alnaser tipa mitsubishi koji bas kilavo vergla cim je hladnije a ulje samim tim gusce,jos ako je losiji onda je problem jos izrazeniji .Na mom c5 hdi indentican motor tvom imao sam isti problem prvi je sprzio i cetkonosac i rotor pa sam kupio polovan isti takav na kom su bile nove cetkice i sve super ,medjutim sa prvim hladnim danima desava se i usporeno verglanje.Na kraju sam kupio valeov alnaser od novijeg c5 i to je sasvim druga prica sto se tice brzine verglanja.Pre neki dan je drugar kupio peugeota 406 HDI i na njemu je bio los alnaser(mitsubishi) i covek je kupio nov valeov (oko 13000 din ) .Auto je tesko verglao i imao udarac t.j. stresanje pri paljenju ,a sada sa novim alnaserom sve je super.Ako je ovo tvoj problem trajno resenje je kupovina alnasera druge marke (Bosch,valeo).Probaj ujutro kada je hladan da prikacis dijagnostiku i da verglas da bi ocitao brzinu motora pri verglanju trebalo bi da ima bar 300-400 o/min.
                      Last edited by chaboo; 01.11.2015, 19:45.

                      Comment

                      • Choda86
                        CBC Član
                        • 28.10.2015
                        • 10
                        • Kovin
                        • Peugeot 307 2.0Hdi

                        #12
                        Originally posted by chaboo View Post
                        Samardzic je u pravu verovatno imas alnaser tipa mitsubishi koji bas kilavo vergla cim je hladnije a ulje samim tim gusce,jos ako je losiji onda je problem jos izrazeniji .Na mom c5 hdi indentican motor tvom imao sam isti problem prvi je sprzio i cetkonosac i rotor pa sam kupio polovan isti takav na kom su bile nove cetkice i sve super ,medjutim sa prvim hladnim danima desava se i usporeno verglanje.Na kraju sam kupio valeov alnaser od novijeg c5 i to je sasvim druga prica sto se tice brzine verglanja.Pre neki dan je drugar kupio peugeota 406 HDI i na njemu je bio los alnaser(mitsubishi) i covek je kupio nov valeov (oko 13000 din ) .Auto je tesko verglao i imao udarac t.j. stresanje pri paljenju ,a sada sa novim alnaserom sve je super.Ako je ovo tvoj problem trajno resenje je kupovina alnasera druge marke (Bosch,valeo).Probaj ujutro kada je hladan da prikacis dijagnostiku i da verglas da bi ocitao brzinu motora pri verglanju trebalo bi da ima bar 300-400 o/min.
                        Znaci mislis da je to sa temperaturom povezano sa gustinom ulja, pa zeza? OK,ima smisla. Cudno, da mi nijedan od majstora sa kojima sam pricao to nije spomenuo, vec se odmah hvataju za dizne ili pumpu. Mada opet, on kada je jednom upali, u toku dana pali normalno. Ne treba mu dugo verglanje. Provericu za anlaser, pa javim ako sam uspeo nesto. E da, prilikom verglanja, naizmenicno se pale lampice za ESP i kontrolu proklizavanja, ali samo ponekad. Ne znam sta to znaci. Iskreno, sumnjam da je anlaser jer on vergla kao lud, dok je hladan, ali ne moze nikako da sastavi i da upali. Nije da se anlaser gusi ili da sporo vergla.
                        Last edited by Choda86; 02.11.2015, 12:27.

                        Comment

                        • sambol
                          CBC Veteran
                          • 30.12.2014
                          • 126
                          • BL
                          • T9

                          #13
                          Originally posted by Choda86 View Post
                          E da, prilikom verglanja, naizmenicno se pale lampice za ESP i kontrolu proklizavanja, ali samo ponekad.
                          Ovo se obično dešava kada padne napon, tj. kad je loš akumulator.

                          Comment

                          • Choda86
                            CBC Član
                            • 28.10.2015
                            • 10
                            • Kovin
                            • Peugeot 307 2.0Hdi

                            #14
                            Originally posted by sambol View Post
                            Ovo se obično dešava kada padne napon, tj. kad je loš akumulator.
                            Da,da. Moguce jer se to pojavi tek nakon drugog treceg verglanja, verovatno kada se akumulator malo vise isprazni. Nov je akumulator, nema ni mesec dana.

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15


                              Ako vergla ovako kao na pocetku ne valja. Ono kad krene da dimi e takav zvuk treba da imas dok verglas.

                              Comment

                              Working...
                              X