Peugeot 306 2.0 HDI problem sa rashladnom tecnošću

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad.306
    CBC Početnik
    • 23.11.2018
    • 2
    • Cacak
    • Peugeot 306

    Peugeot 306 2.0 HDI problem sa rashladnom tecnošću

    Zdravo drugari!
    Više od pola godine prati me problem na mom autu Peugeot 306 2.0 HDI. Prošle godine pred zimu(u servisu) sam zamenio antifriz u sistemu za hlađenje i ljudi iz servisa su mi sipali G12, a do tog trenutka u sistemu je bio G11. Posle par meseci u ekspanzionoj posudi su se pojavili tragovi rđe(boja antifriza je poprimila boju rđe), došlo je proleće i primetio sam da mi auto gubi rashladnu tečnost i to na odušak pored čepa ekspanzione posude, povremeno sam dolivao samo vodu i tečnost je stalno nestajala.Temperatura rashladne te;nosti je gotovo uvek bila u granicama normale, auto nikada nije pregrevan. Konsultovao sam se sa majistorima, stalno su nešto nagađali šta može biti problem, dva puta su isprali sistem i iznova je bilo tragova rđe u rashladnoj tečnosti(vodi). Konsultovao sam se i sa jednim majistorom koji je vlasnik Peugeot otpada i rekao mi je da proverim hladnjak(temperatura u gornjem i donjem delu se razilkovala kada je auto zagrejan). Odlučih da sam zamenim hladnjam na svom autu, nakon toga sipah vodu u sistem za hlađenje, ispustih vazduh iz sistema i krenuh u test vožnju. Mesec dana sam vozio auto, skroz normalno se ponašao, nije izbacivao niti trošio rashladnu tečnost, vozio sam ga i na auto putu preko 4000 o/min i skroz se normalno ponašao. Reših ponovo da zamenim rashladnu tečnost i sipam antifriz i to ponovo u ovlašćenom servisu, ovaj put G11 da mi sipaju, što su i uradili, dolazim kući sa servisa i lampica za nivo rashladne tečnosti se ponovo pali a na odušku ekspanzione posude ponovo tragovi tečnosti. Da napomenem da auto izbaci svu tečnost iz posude tako da ni malo tečnosti ne ostane u istoj. Takođe sam pre par dana primetio mehuriće na samom dnu u tečnosti u ekspanzionoj posudi. Majistore sam ponovo pitao za ovaj problem - jedni kažu glava i dihtnung glave motora, drugi semering na vodenoj pumpi, treći sležu ramenima. Molim Vas za savet i mišljenje šta je pametno učiniti jer ne bih da radim nešto na pamet pa da se posle ispostavi da to nije uzrok problema!?
  • zeljkoci
    CBC Veteran
    • 12.05.2008
    • 143
    • La
    • Fiat Punto. 1.2

    #2
    Pretpostavljam da je glava i njen dihtung.
    A da bi bio 100% siguran pre ikakvih radova, idi u neki servis gde mogu da ti izmere prisustvo izduvnih gasova u samoj posudi. Ako pokaze da imas gasove u posudi, moras skinuti glavu!

    Comment

    • Nenad.306
      CBC Početnik
      • 23.11.2018
      • 2
      • Cacak
      • Peugeot 306

      #3
      Originally posted by zeljkoci View Post
      Pretpostavljam da je glava i njen dihtung.
      A da bi bio 100% siguran pre ikakvih radova, idi u neki servis gde mogu da ti izmere prisustvo izduvnih gasova u samoj posudi. Ako pokaze da imas gasove u posudi, moras skinuti glavu!
      Hvala druze! Majistor je razmontirao motor, problem je nastao izmedju dihtunga i bloka motora. Glava je izravnjana i u odlicnom stanju je, da li ravnjati i blok jer ako se blok ravnja, moraju i klipovi ili montirati ovako kako jeste? Hvala na pomoci!

      Comment

      Working...
      X