BMW e39 520d, M47D20 motor,pali na guranje, al neće normalno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • d5rovic84
    CBC Početnik
    • 30.04.2020
    • 9
    • Šabac
    • BMW E39, 520D, 00'.

    BMW e39 520d, M47D20 motor,pali na guranje, al neće normalno

    Pozdrav,
    imam mali ili možda veliki problem, kako se uzme
    Naime, skoro sam nabavio E39 520d karavan, 2000 godište, M47D20 motor.
    Automobil nije registrovan od 2018, stajao u garaži, nije vožen dugo ... duga priča

    Plan je bio da ga registrujem sredim i uživam, međutim auto ne pali!
    Akumulator je nov kupljen, stari je umreo, goriva ima manje od pola rezervara, filteri vazduha su zamenjeni, ulje treba da se menja, grejaci, relej i veliki servis su urađeni par meseci pre nego što je automobil garažiran.
    E sad je problem sledeći: nije hteo da upali, vergla normalno ali ne pali, pa je upaljen na guranje i prevežen 4, 5 kilometara do mene, radio normalno ugašen i ne pali više, ista priča vergla ali ne pali.
    Pumpa u rezervoaru se čuje, okačiću skrin štotove sa dijagnostike, made in china, koju imam. To je sve što mogu da kažem ...
    Ima li ko ideju šta bi moglo da bude problem?









  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nisam baš stručnjak ali bih rekao da nema kompresiju, od stajanja su zapekle karike... Lupam
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • d5rovic84
      CBC Početnik
      • 30.04.2020
      • 9
      • Šabac
      • BMW E39, 520D, 00'.

      #3
      Originally posted by Dora View Post
      Nisam baš stručnjak ali bih rekao da nema kompresiju, od stajanja su zapekle karike... Lupam
      Pa jest i meni je palo na pamet da je problem neki zbog stajanja, al upaljen je jednom na guranje i prevezen 4,5 km. ugasen i opet nece da pali..
      Zna li neko kako da proverim pritisak goriva, ima li kakav ventil za kacenje manometara negde na motoru ...?

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #4
        Zar ne moze direkt da se nakaci na vod? Bilo bi dobro da ti to nekako odvezes do najblizeg mehanicara da izmeri kompresiju i pritisak goriva, to je njemu 20 minuta posla a ti ces znati na cemu si.

        Comment

        • d5rovic84
          CBC Početnik
          • 30.04.2020
          • 9
          • Šabac
          • BMW E39, 520D, 00'.

          #5
          Originally posted by sErGiO View Post
          Zar ne moze direkt da se nakaci na vod? Bilo bi dobro da ti to nekako odvezes do najblizeg mehanicara da izmeri kompresiju i pritisak goriva, to je njemu 20 minuta posla a ti ces znati na cemu si.
          Ma zeza vanredno stanje, ceo dan sam na poslu, ne mogu nista da organizujem. Mogu da se zezam samo vikendom kad majstor ne može

          Comment

          • kalimero1
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2010
            • 318
            • zagreb
            • c5

            #6
            jel to ima cr sistem ili vp44 ako je cr skineš povrate sa diza u tom slučaju su na vrhu
            elektronike i imaju osigurače stegneš sa kliještima kod pumpe da ti ne curi nafta i
            zaverglaš ako ti na kojoj dizi baca puno goriva ta ne valja i tu gubi pritisak a prije svega promijeni
            komplet gorivo i filter ako imaš vp44 to nečeš moči sam makar ti mogu objasnit kako se mijenja pumpa
            a gorivo svakako promijeni ako je dugo stajalo i još nešto ako je cr mora na verglanju imati min.
            250 okretaja da otvori dize,

            Comment

            • d5rovic84
              CBC Početnik
              • 30.04.2020
              • 9
              • Šabac
              • BMW E39, 520D, 00'.

              #7
              Originally posted by kalimero1 View Post
              jel to ima cr sistem ili vp44 ako je cr skineš povrate sa diza u tom slučaju su na vrhu
              elektronike i imaju osigurače stegneš sa kliještima kod pumpe da ti ne curi nafta i
              zaverglaš ako ti na kojoj dizi baca puno goriva ta ne valja i tu gubi pritisak a prije svega promijeni
              komplet gorivo i filter ako imaš vp44 to nečeš moči sam makar ti mogu objasnit kako se mijenja pumpa
              a gorivo svakako promijeni ako je dugo stajalo i još nešto ako je cr mora na verglanju imati min.
              250 okretaja da otvori dize,
              Nije common rail, m47d20 motor, pre commonrail TU verzije.
              Last edited by d5rovic84; 30.04.2020, 21:25.

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                #8
                Kupi jos goriva, da imas bar pola rezervoara. Kod tih serija su problematicne pumpe u rezervoaru, cest kvar je da auto nece da povuce gorivo ako ga ima manje od 20-ak litara.
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • d5rovic84
                  CBC Početnik
                  • 30.04.2020
                  • 9
                  • Šabac
                  • BMW E39, 520D, 00'.

                  #9
                  Mali update, koga zanima

                  Zamenjeni filteri vazduha, goriva, pumpa u rezervoaru, rele grejača, dizna sa senzorom na 4-om cilindru, kamara propalih creva, ispražnjen rezervoar, bačeno jedno 20l goriva(više ličilo na zejtin )... ulje zamenjeno.
                  Radio lepo 2,3 dana, i opet neće da pali To jest' hoće al posle dugog i upornog verglanja ... Trenutna dijagnoza bosh pumpa. Jeeeeej
                  Last edited by d5rovic84; 21.05.2020, 14:23.

                  Comment

                  • sErGiO
                    Moderator
                    • 30.01.2007
                    • 2769
                    • Neko selo pored Beogr
                    • Alfa Romeo 156SW

                    #10
                    Samo ti pisi, moze uvek nekome da pomogne.

                    Comment

                    • milosabs
                      CBC Član
                      • 26.04.2014
                      • 30
                      • nis/beograd/novi sad
                      • 166 ti

                      #11
                      Originally posted by d5rovic84 View Post
                      Mali update, koga zanima

                      Zamenjeni filteri vazduha, goriva, pumpa u rezervoaru, rele grejača, dizna sa senzorom na 4-om cilindru, kamara propalih creva, ispražnjen rezervoar, bačeno jedno 20l goriva(više ličilo na zejtin )... ulje zamenjeno.
                      Radio lepo 2,3 dana, i opet neće da pali To jest' hoće al posle dugog i upornog verglanja ... Trenutna dijagnoza bosh pumpa. Jeeeeej
                      da li si ocitao dijagnostiku? Proveri pumpu ispod vozacevog sedista, proveri modul grejaca, dizne-prelive, proveri senzore pritiska na bloku

                      Послато са MI 9 помоћу Тапатока
                      postoji bolje piće od mleka ali ne postoji bolja ambalaža od sise

                      Comment

                      • d5rovic84
                        CBC Početnik
                        • 30.04.2020
                        • 9
                        • Šabac
                        • BMW E39, 520D, 00'.

                        #12
                        Originally posted by milosabs View Post
                        da li si ocitao dijagnostiku? Proveri pumpu ispod vozacevog sedista, proveri modul grejaca, dizne-prelive, proveri senzore pritiska na bloku

                        Послато са MI 9 помоћу Тапатока
                        DDE prijavljuje 2 shadow koda: "54 boost pressure sensor" i "8 glow device", od aktivnih kodova ništa.
                        IKE prijavljuje dva koja se konstantno vraćaju i pre popravki i posle, svaki put kad se da kontakt: "0000C7 Tank sensor 1 (fuel pump side)" i "0000D7 Tank sensor 2 (without fuel pump)".
                        Ali očitavanje dijagnostike kaže trenutno 28l i merač goriva u tabli je odprilike tu oko te cifre, međutim mislim da merenje laže ili je za 25.4km koliko je prešao od poslednjeg reseta potrošio oko 7 litara !!!, posle pražnjenja rezervoara je sipano 35 litara, oko 25 km. otprilike kilometraža sa novim gorivom.
                        E sad nigde ne mogu da iskopam kako DDE interpretira očitavanja sa ta 2 senzora, znam da su vezani za IKE modul...
                        Ima li logike da kada se da kontakt senzori prijave nema goriva, ili nema očitavanja/greška, pa DDE isključi pumpe...?

                        Majstor kod kojeg je auto bio kaže da definitivno, koliko sam ga razumeo, boš pumpa ne nabija pritisak u predpaljenju, i ima vazduha u sistemu ubrizgavanja, ali nije siguran zbog čega.
                        Treba od ponedeljka da uzme kola ponovo da detaljno pregleda sve i reši, dal' je boš pumpa riknula ili negde neki dihtung, šelna, crevo, pusta vazduh gde ne treba i zeza boš pumpu...

                        Comment

                        • milosabs
                          CBC Član
                          • 26.04.2014
                          • 30
                          • nis/beograd/novi sad
                          • 166 ti

                          #13
                          proveri senzor na rejlu, i ocitaj pritiske u pumpi ,na rejlu. Polako sa pumpom. Mada kod 2.0 d od 136 ks bosch pumpa jako cesto strada. Da li si u mogucnosti da ocitaa parametre kada je hladan, pa kada ke vruc a onda sve to u voznji?

                          Послато са MI 9 помоћу Тапатока
                          postoji bolje piće od mleka ali ne postoji bolja ambalaža od sise

                          Comment

                          • d5rovic84
                            CBC Početnik
                            • 30.04.2020
                            • 9
                            • Šabac
                            • BMW E39, 520D, 00'.

                            #14
                            Originally posted by milosabs View Post
                            proveri senzor na rejlu, i ocitaj pritiske u pumpi ,na rejlu. Polako sa pumpom. Mada kod 2.0 d od 136 ks bosch pumpa jako cesto strada. Da li si u mogucnosti da ocitaa parametre kada je hladan, pa kada ke vruc a onda sve to u voznji?

                            Послато са MI 9 помоћу Тапатока
                            Kad je hladan i kad je vruć prijavljuje isto, ona 2 shadow koda i za senzore u rezervoaru, i plus još par drugih(8 ukupno) tipa neispravno levo stop svetlo, neispravan zadnji brisač, svetlo tablice, neispravan webasto i slično, ništa što ima veze sa motorom.
                            U vožnji je nemoguće očitati(tj za mene neizvodljivo ) jer mu je port okrugli pod haubom, nema u kabini
                            Last edited by d5rovic84; 22.05.2020, 11:25.

                            Comment

                            • Hermes
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2006
                              • 1306
                              • https://t.me/pump_upp
                              • bemve

                              #15
                              Da li je lepo palio i radio kada je imao tih 35l u rezervoaru?
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X