Pomoć dragi ljudIi, već nekoliko meseci muku mucim sa autom, majstori su me odrali do sada
Moj auto, Citren C3 Exluziv, 2005, 1.4 HDI, 66 , 16 vential... je bio super, rodjeni brat mi radi na tehnickom pregledu, sve do pre 3 meseca
SIMPTOMI: počne da se čuje , sve jače i jače, kako se stiska gas, neko zveketanje, a onda usledi prvo tiho, pa onda sve jače brundanje motora...sve to brzo traje, i na kraju se autić pretvori u traktor - ne radi jedan cilindar...
Auto je "lečen" u servisu koji samo radi Citroen, i koji ima dobru dijagnsotiku i iskustvo sa tom markom automobila.. prvo mi je otisao Protokomer - stavljen novi, zatim su skinute sve 4 dizne (na žalost, Delphi ubrizgavanje), morala je da se diže glava motora jer je jedna zapekla od neke korozije (fabbricka greska, rupica na haubi gde ulazi voda sa šoferšajbne), a i ostale 3 su bile u jako losem stanju, bukvalno narandzaste od korozije. Reparirane su 3, četvrtu sam jedva našla polovnu i onda je sredjena. Vraćena glava motora nazad sa svim zamenama: gumice za dizne, dihtung glave motora, motorno ulje, grejač nafte, zupcasti kais...radio super 50 km, oept isto se desi...Vratili sve dizne, bošisti ih sredili...Opet isto...Opet reklamirali dizne, bošisti rekli da im nista ne fali, zamenili spornu prvu sa drugom...Opet isti kvar se desi...Onda, trag vodio ka računaru motornom...Zemnjen sporni drajver, Opet isto...Opet elektornicr gledao racunar, vrate auto..posle 30 km ISTO-... Trag vodio ka alternatoru... I to je elektricar sredio: popravka i regler..vrate koncano auto..OPET ISTO SE DESI
Moj auto, Citren C3 Exluziv, 2005, 1.4 HDI, 66 , 16 vential... je bio super, rodjeni brat mi radi na tehnickom pregledu, sve do pre 3 meseca
SIMPTOMI: počne da se čuje , sve jače i jače, kako se stiska gas, neko zveketanje, a onda usledi prvo tiho, pa onda sve jače brundanje motora...sve to brzo traje, i na kraju se autić pretvori u traktor - ne radi jedan cilindar...
Auto je "lečen" u servisu koji samo radi Citroen, i koji ima dobru dijagnsotiku i iskustvo sa tom markom automobila.. prvo mi je otisao Protokomer - stavljen novi, zatim su skinute sve 4 dizne (na žalost, Delphi ubrizgavanje), morala je da se diže glava motora jer je jedna zapekla od neke korozije (fabbricka greska, rupica na haubi gde ulazi voda sa šoferšajbne), a i ostale 3 su bile u jako losem stanju, bukvalno narandzaste od korozije. Reparirane su 3, četvrtu sam jedva našla polovnu i onda je sredjena. Vraćena glava motora nazad sa svim zamenama: gumice za dizne, dihtung glave motora, motorno ulje, grejač nafte, zupcasti kais...radio super 50 km, oept isto se desi...Vratili sve dizne, bošisti ih sredili...Opet isto...Opet reklamirali dizne, bošisti rekli da im nista ne fali, zamenili spornu prvu sa drugom...Opet isti kvar se desi...Onda, trag vodio ka računaru motornom...Zemnjen sporni drajver, Opet isto...Opet elektornicr gledao racunar, vrate auto..posle 30 km ISTO-... Trag vodio ka alternatoru... I to je elektricar sredio: popravka i regler..vrate koncano auto..OPET ISTO SE DESI