Imama problem od kako sam promenio set kvačila i plivajući zamajac na mazdi 6 gh d 2008.
Naime auto se gasi u voznji nqakon 20km.
Isao na dijagnostiku izbacila senzor radilice. Ima povecanu potrosnju drasticno. Gasen DPF stavljena originalna nova mapa uradjeno ucenje dizni ponovo, promenjen regulator pritiska goriva. 3 puta menjan senzor radilice, menjan protokomer, pregledana instalacija na senzoru radilice.
Dakle posle svega opet pokazuje istu gresku, set kvacila i plivajuci zamajac nisu izgleda dobro otkljucani jer se na zenzoru radilice pojavljuje ubrzo nakon vadjenja prljavstina i opiljci od lamele. Da li je moguce da ako nije zamajc dobro nastelovan i postavljen senzor radilice cita lose parametre i pravi probleme iako je ispravan? (posle zamene zamajca, on se opet cuje prilikom gasenja i pedala kvacila je tvrda).
Dijagnostika ne izbacuje ni jednu drugu gresku. Auto vozim trzne izgubi obrtaje izgubi snagu i ugasi se, kad se ohladi ponovo mogu voziti normalno jedan odredjeni vremenski period dok se ne ugreje.
Hvala unapred
Naime auto se gasi u voznji nqakon 20km.
Isao na dijagnostiku izbacila senzor radilice. Ima povecanu potrosnju drasticno. Gasen DPF stavljena originalna nova mapa uradjeno ucenje dizni ponovo, promenjen regulator pritiska goriva. 3 puta menjan senzor radilice, menjan protokomer, pregledana instalacija na senzoru radilice.
Dakle posle svega opet pokazuje istu gresku, set kvacila i plivajuci zamajac nisu izgleda dobro otkljucani jer se na zenzoru radilice pojavljuje ubrzo nakon vadjenja prljavstina i opiljci od lamele. Da li je moguce da ako nije zamajc dobro nastelovan i postavljen senzor radilice cita lose parametre i pravi probleme iako je ispravan? (posle zamene zamajca, on se opet cuje prilikom gasenja i pedala kvacila je tvrda).
Dijagnostika ne izbacuje ni jednu drugu gresku. Auto vozim trzne izgubi obrtaje izgubi snagu i ugasi se, kad se ohladi ponovo mogu voziti normalno jedan odredjeni vremenski period dok se ne ugreje.
Hvala unapred
Comment