Astra G 1.7TD-PROBLEMI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MUNJA
    CBC Početnik
    • 07.06.2006
    • 7

    Astra G 1.7TD-PROBLEMI

    Upravo sam uleteo na ovaj forum, predstavio se a evo da predstavim i svog ljubimca:
    Znaci Astra G 1.7TD, 98god! Do sada me dobro sluzila (2 godine, 60.000km) ali evo ovih meseci motor izgleda popusta! Dosta losije vuce, turbina je losija (tako kaze majstor-zanimljivo da ulje ne trosi), sutra bas idem da menjam uloske brizgaljki posto teze pali i vruc i hladan! E dobro bi bilo da sutra sve bude OK kad zamenim brizgaljke-bojim se da nije do Bosch pume (cuo sam da joj lako otkazuje elektronika na njoj a popravka jo oko 700eur ) Auto je inace presao 175.000km verujuci servisnoj knjizici
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Cest je problem elektronika pumpe kod tih motora,obicno ode na nekih 180-280k km,mozda je i AMM(protokomer) ili kao sto kazes turbina,VAC ventili kontakti u njim

    Comment

    • MUNJA
      CBC Početnik
      • 07.06.2006
      • 7

      #3
      Nije problem u AMM-u, menjan je vec a i kacen je nedavno na kompjuter i ne prijavljuje nista! Neznam sta je VAC, jel nesto u vezi sa EGR-om (on je OK)? Verovatno je turbina mada bi mislim trebalo da gubi ulje na njoj ako je losa a meni ne gubi! Idem sad prvo da promenim dizne pa ako se nista ne popravi idemo dalje sa popravkama dok ne proradi sve kako treba! Nadam se samo da nije pumpa-jel stvarno zamena elektronike na pumpi 700eur?

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        VAC ventili imas ih kod akumulatora 2kom i turbine,popravka elektronike ili zamena je toliko bar su toliko neki placali koliko sam ja cuo,mozda samo treba reprogramirati pumpu cak i to se radi,jesi bio u nekom ovlascenom servisu

        Comment

        • MUNJA
          CBC Početnik
          • 07.06.2006
          • 7

          #5
          Bio sam danas kod majstora, gledali smo brizgaljke i OK su, merili kompresiju dok je motor bio jos topao i ona je na svim cilindrima oko 23 bar-majstor kaze da bi trebalo 27 da bude s obzirom da motor nije bio hladan! Posto mi ulje ne trosi pretpostavili smo da su karike OK ali da ventili dobro ne zaptivaju jer ima cadji (verovatno posledica loseg D2 dizela) pa bi trebalo da se skida glava motora! E sad to sto se tice pumpe on kaze da je pumpa u redu a da auto vozim u ovlasceni servis na reprogramiranje neznam dali to neko kod nas moze i zeli da uradi a neznam na kraju krajeva dali je i potrebno posto ne prijavljuje gresku??? Predlozio mi je da kod coveka ubacim nekakav relej koji ce da pali grejace i dok je motor topao posto mi sa grejacima odmah pali!?

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            On uvek pali grejace bar malo kad je toplo pali ih par sekundi,jedino da se ugradi neki tajmer da ih drzi malo duze od tih par sekundi,ja sumnjam da je nesto lose u vezi sa elektronikom a da je mehanika sasvim ok

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #7
              jel bio na Tech 2?

              parametar koji meri kolicinu u****nog vazduha pri punom gasu je ...?
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • MUNJA
                CBC Početnik
                • 07.06.2006
                • 7

                #8
                Neznam sta je Tech 2, nesto u vezi sa AMM-om??? Wiz kako mislis da pali grejace uvek? Meni na instrument tabli ne pali lampicu grejaca kad palim vruc motor!? Neznam sta da radim sa njim, sad ga vec verglam i po 10-15 sec, dal da mu ugrdim taj relej?

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #9
                  PA uvek ih pali bar na momenat,recimo na sekund ili delic sekunde,ugradi relej ako ce pomoci,Tech 2 je Opel kompjuter za dijagnostiku

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #10
                    prvo idi na Tech 2...

                    drugo relej grejaca nebi uticao na paljenje u tolikoj meri...na ovim temperaturama...

                    pre ce biti gumice dizna...jer slican kvar sam imao na Saab 9-3 2.2DTI a i moguce je da je povratni ventil u pitanju...

                    proveri da li su sva creva od turbina dobro zategnuta...Bas me interesuje kako je to procenio majstor da turbina nije dobra?
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #11
                      ...i mene zanima kako su proveravali dizne?Rasturali motor i skidali bregastu ili ima nesto novo?

                      Comment

                      • MUNJA
                        CBC Početnik
                        • 07.06.2006
                        • 7

                        #12
                        Majstor je spajao racunar i gledao parametre i na praznom hodu i u test voznji i motor nije prijavljivao nikakvu gresku! E sad dal taj njegov racunar radi sve sto i taj Tech 2 tj. dal ima potrebe da idem u neki drugi servis? Turbinu mi je gledao majstor sa NBG koji servisira turbine-znaci skinuo je crevo i promrdao je malo prstima-zakljucak je bio da ima lufta i da bi tebala da se reparira posto nemoze da se zavrti po njemu preko 80.000 obrtaja! Dizne su proveravane tako sto su skinute i prikljucene na onaj rucni aparat za nabijanje pritiska na 130 bar-a! Nisu savrsene ali ne prolivaju gorivo, znaci prave maglu! E sad neznam sta znaci taj povratni ventil-jel to nesto na Bosch pumpi? Proveravao sam creva i pritezao shelne na putu od turbine preko intercooler-a do usisne grane, i to je ok!, sta su te gumice dizni, jel se to menja sa uloscima dizni, za sta sluze? Da, probao sam u 5-oj od 70-120 km/h, potrebno mi je 32-33 sec! Jel zna neko koliko treba ispravnom(novom) motoru?

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Pobrkao sam motor sa nekim drugim tipom,nisi naveo tacno koji je pa sam pomislio na neki drugi,kod kog se dizne skidaju "letnji dan do podne".Provera turbine ti nije bas na nivou,trebalo bi proveriti pritisak punjenja u realnim uslovima,proveriti EGR.Prelivna creva sa dizni obavezno zameni,jeftina su.Proverite protokomer,mada on ne bi trebao da pravi probleme sa paljenjem.E,sad,"teze pali",koliko je to teze?Je li jedva upali ili okrene dva puta pa upali?Ne ocekuj previse od tog motora,malo je to konja.Pozdrav.

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #14
                            Proverite protokomer,mada on ne bi trebao da pravi probleme sa paljenjem
                            Ka ode protokomer kod tih motora zaista teze pali,70-120 za 33sec je zaista mnogo

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              Mozda je isao uzbrdo

                              Comment

                              Working...
                              X