Renault Vel Satis 3.0 dCi - pitanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockwell
    CBC Član
    • 08.05.2006
    • 45
    • Kraljevo

    Renault Vel Satis 3.0 dCi - pitanje

    Pre neki dan na pijaci videh ovo cudo po ceni od 12400 jura

    na oko i uvo izgleda da je u ekstra stanju

    pogledam na netu...to je ta cena

    nista mi nije jasno

    sta njemu fali pa se automobil ove klase 2003 godiste prodaje po tako "niskoj" ceni?!!

    a inace me veoma zainteresovao

    pozdrav
  • scarab26
    CBC Senator XXL
    • 27.09.2006
    • 353
    • bgd

    #2
    po meni je cena odrzavanja problem. vel satis cenim da ima svoju posebnu mehaniku koju ces uvek morati papreno da placas. pitaj u ovlascenom servisu posto je veliki servis (kaisevi, plocice, diskovi) i mislim da ce ti sve biti jasno.

    inace auto je po meni avangarda u stilu ajkule, xm-a i slicno, ali sta kad nesto rikne - da ne jedem taj mesec?
    jos jaci od njega je avantime - dizajn neverovatan, stala proizvodnja posle 10.000 komada zbog slabe traznje.

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Stvarno je cinjenica da njegovo odrzavanje nije ni malo jeftino, a ni jednostavno....
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #4
        I ja bih rado posedovao jednog, ali ne znam koliko i pored te povoljne cene treba srljati.
        Ne samo sto je skuplje odrzavanje zbog komplikovanijih zahvata i delova, skuplje je bas zato sto je Vel satis, cak i da nista nije komplikovanije.
        Npr. delovi za Lagunu II su svi redom skuplji od delova za Megan slicnog godista, cak i kad su manje-vise slicni. Vel Satis je sve to udvostruceno, ili utrostruceno.

        Video sam skoro lagunu II 1.9 dci kojoj je riknula pumpa visokog pritiska, mislim da to u ovlascenom servisu ne moze da prodje ispod 1000 evra. A 3.0 dci i jos Vel satis, ne bi me cudilo da je takav kvar i 2000+ evra.

        Auto te klase vadi 1000 evra dok trepnes, a da nije cak ni neki ozbiljniji servis. Npr. pumpa niskog pritiska koja ume da se pokvari na dci-u s vremena na vreme kosta oko 20 000 dinara u ovlascenom servisu za ovaj klasican 1.9 dci + njihova cena zamene, vel satis je tu garantovano duplo skuplji.
        Taj primerak koji si naveo kosta koliko i neki passat npr. 2002 godiste, a odrzavanje je u odnosu na njega ako ne i tri puta skuplje. Skoro sam se nesto raspitivao, za lagunu naravno posto nju vozim, prednji amortizeri su svaki po 150 evra, zamena homokinetickog zgloba (menja se cela poluosovina) je negde oko 600-700 evra!! Za Vel Satis uvecaj te cene za 50% pa navise. Iz Renault familije, laguna je nesto sto manje-vise odgovara mojoj finansijskoj situaciji moje porodice, preko toga bi bilo vec malo teze

        Udavih pricom, u principu ukoliko je tvoja finansijska situacija takva da mozes sebi da priustis auto te klase i povremena dranja (ali bukvalno dranja) u servisima, sto da ne, Vel Satis je opasna zverka

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #5
          Ali mu cena pada brzinom munje, pa je investicija neisplativa!!!!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • Rockwell
            CBC Član
            • 08.05.2006
            • 45
            • Kraljevo

            #6
            hvala puno na odgovorima
            sad mi je jasno zasto se prodaje po toj ceni tj. zasto ljudi zele po svaku cenu da se oslobode troska!

            da li je u evropi njegovo odrzavanje isto tako skupo u odnosu na "nemce" sobzirom da i tamo cene tog polovnog auta ne prelaze puno puta 15 soma i to u slucaju sa 60tak hiljada na satu, a za one sa vecim projem 150+ cene su od 8k !!!


            "zamena homokinetickog zgloba (menja se cela poluosovina) je negde oko 600-700 evra"

            zasta bre !!
            pa po nasim putevima to maximum 2 godine moze da izdrzi
            auu strasno...gde li sam se ja zaleteo....!

            pozdrav

            Comment

            • scarab26
              CBC Senator XXL
              • 27.09.2006
              • 353
              • bgd

              #7
              vel satis je klasa za sebe sigurno daleko iznad passata, i za iste pare bi se vozio daleko bolje. odrzavanje je skuplje jer je auto u klasi iznad, a zamisli tek registraciju za 3.0. sve u svemu batali vel satis, meni se svidja mnogo, ali sta kad nesto rikne, da ne jedem taj mesec???

              inace po meni je bolja kupovina espace4 2003 godiste, doduse jos ga nema za te pare, ali ce biti sledece godine, i ima ga sa 1,9 dizelom kao u laguni -.
              ako ti se svidja reno uzmi lagunu2 1,9dizel, auto je best buy polovnjak na trzistu, za 10.000 2003 godiste, dig.klima, felne, 6 brzina, sva struja...

              Comment

              • jaksa
                CBC Senator XXL
                • 23.10.2004
                • 701
                • Novi Beograd, SC

                #8
                Interesantno je da su na vel s. 5. vrata uradjena od plastinih materijala, video sam jednog sa polupanima

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  pa ceo Espace (onaj raniji model) je napravljen od plastike, sve.

                  jedino je pod, motor, menjac i mozda jos ponesto od metala.

                  video sam jedan koji se generalno reparirao, iz 90i neke godine...stajao na suncu ispred garaze jedno 2 meseca i plastika "korodirala", ono promenila boju postala krta, raspada se na malo veci pritisak.

                  uglavnom stakloplastikom je rucno krpljeno da se koliko toliko osposobi auto za upotrebu (plastika toliko propala da je soferka ispadala pa su stavljane pop nitne da je zadrze).
                  uglavnom, ono sto sam video-horor.

                  plus, motorski prostor je toliko skucen da za bilo koju intervenciju na motoru u smislu neke popravke prakticno se vadi motor napolje.

                  uz sve to ne smem da pomislim koliko je (pre) skupo posedovati tako nesto.

                  ovaj primerak gore opisan koji sam video je posedovao auto mehanicar pa rad nije sebi naplacivao. za ostale vlasnike, brrr

                  ako je taj Vel Satis makar priblizno slicne konstruktivne filozofije , QQ za odrzavanje.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • scarab26
                    CBC Senator XXL
                    • 27.09.2006
                    • 353
                    • bgd

                    #10
                    od plastike su auta koje je radila matra: espace 1, 2 i 3 (svi do 2002) i avantime, mada za njega nisam 100% siguran.

                    vel satis i espace 4 su skroz renoovi projekti, pa mislim da nemaju problema kao stari espace da se raspada plastika.

                    Comment


                    • #11
                      DELETED

                      Comment

                      Working...
                      X