Nece da digne pritisak turba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nece da digne pritisak turba

    Konstantno drzi 0.4 nece da digne pritisak na 0.9. Jedno vreme je zezao malo jednom ili dva puta digne pritisak, pa onda nece pa onda opet oce i sve tako.

    Ima li neko neku ideju shta bi moglo da bude??? Na autu sve radi normalno osim toga.
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Wastegate ne radi kako treba?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3
      wastegate je ecu kontrolisan.

      ako skines crevo sa wg-a da li dize pretisak u nebo ?

      ako da, onda zbog kvara na nekom senzoru ecu drzi safe mod.

      prvo vidi dijagnostikom da li nesto blinka, tj da li daje neki kod kvara, pa onda dalje....

      moze biti sonda, moze biti svasta....

      posebno s obzirom da je 0.9 bara chipovan pretisak ? jesi probao stock chip ?

      Zaboravih da pitam, jesi promenio blow-off ?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        1. Magnetni ventil za regilaciju pritiska
        2. knock sensor sensig fault
        3. ako auti ima cruise control , vaccumski upravljan sa vaccum pumpom, proveriti vaccum switch koji prekida liniju ECU - MV pod CC aktivnim.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • boolero
          CBC Veteran
          • 07.10.2004
          • 175
          • Beograd

          #5
          Moze da bude i senzor za prvu/rikverc ...
          OTS

          Comment


          • #6
            Skinuo crevo sa wastegatea i dalje isto iskljuchivo 0.4 sutra cu na dijagnostiku opet, pa da vidimo shta se deshava!

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              pa uradi sam dijagnostiku, Boost ti je naveo gde krenuti.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                sa skinutim crevom sa WGa treba da puni koliko god moze ..

                recimo da je pukao InterCooler, spalo crevo ili tako nesto.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Igor
                  CBC Senator XXL
                  • 30.12.2004
                  • 394
                  • DORCOL REPUBLIKA

                  #9
                  Ja mislim da je do njihove k16 turbine i njene klapne koju zatvara wasteghate... naime desava se usled ogromne temperatura da popuca kuciste turbine i da to vise ne dihtuje i samo vrti gasove... kao da je wastegate skroz otvoren...
                  Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                  Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Hm.. to je nekad bio problem sa starim 900 - tkama sa TB03 bez vodenog hladjenja u 70-im godinama
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment


                    • #11
                      Znaci nece te mi verovati.
                      Shelna na crevu nije bila stegnuta, a kako je sve nategnuto, crevo samo malo sklizne malo propushta, malo prima, taman na 0.4 !
                      Zategao shelnu i brmmmmmmmmmmmm

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Originally posted by BOOST

                        recimo da je pukao InterCooler, spalo crevo ili tako nesto.
                        Jok, neverujemo ti
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment


                        • #13
                          Ali fora je shto kada pustim gas on se vrati! Ono nespadne skroz nego se samo malo svuche i vrati se nazad!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            jbg.. to sa svlachenjem i pushukama, zar ti nije bilo poznato od pre
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            Working...
                            X