unoturbo problem??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • unoturbo problem??

    imam sledeci problem
    tek sam uzeo auto
    i odmah ali za par minuta ide u crveno sa temperaturom
    sipao sam vode i antifriza 5 litara ali i dalje isto

    najjaca fora je u tome sto izlazi para ispod haube ja stanem i pipnem glavu ona hladna kao zmija

    bivsi gazda kaze da je do vodene pumpe ja sumnjam na pucanje bloka
    help pls??

    i kazite mi na sta treba da obratim paznju kod ovoga motora
    da bi isao kako valja a da ne loche gorivo
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Ako su glava i blok hladni nema razloga da se brines jer to znaci da pokazivac temp. neradi jer je termodavac na bloku. Proveri kako je stanje u hladnjaku i kad odvrnes cep od boce, samo pazi da te neosuri. I zasto si dolio toliko, da li gubi vodu i odakle isparava kad otvoris haubu.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment


    • #3
      Originally posted by M-power
      Ako su glava i blok hladni nema razloga da se brines jer to znaci da pokazivac temp. neradi jer je termodavac na bloku. Proveri kako je stanje u hladnjaku i kad odvrnes cep od boce, samo pazi da te neosuri. I zasto si dolio toliko, da li gubi vodu i odakle isparava kad otvoris haubu.
      pazi ovo para izlazi s leve strane dole negde
      nisam video gde mrak je
      a iz boce ne izbija para uopste sve je normalno

      a dolio sam sve to i ne vidim da je puno
      pretpostavljam da gubi vodu

      i josh nesto mislim da ventilator ne vrti uopshte
      zashto????

      Comment

      • No name
        CBC Veteran
        • 28.02.2005
        • 164
        • Novi Sad

        #4
        Koji auto je u pitanju?
        Ventilator treba da upali kada se ugreje voda u hladnjaku na oko 90C stepeni.Ako ga ni tada ne ukljucuje prvo pogledaj osigurace,ako su u redu onda ti je otisao termo prekidac na hladnjaku ili motor ventilatora.

        Comment


        • #5
          Originally posted by No name
          Koji auto je u pitanju?
          Ventilator treba da upali kada se ugreje voda u hladnjaku na oko 90C stepeni.Ako ga ni tada ne ukljucuje prvo pogledaj osigurace,ako su u redu onda ti je otisao termo prekidac na hladnjaku ili motor ventilatora.
          ma ne pali on nishta provericu sutra sve

          a koji je auto mozes da procitas u naslovu topica
          uno

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Pa nista vidi sutra po danu dal gubi vodu ili negubi dal nabija pritisak gde je hladno a gde vruce itd.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment


            • #7
              hvala u svakom slucaju
              videcu sutra sta je

              a ako neko ima jos neko misljenje neka kaze (dr boost ceka se response

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Ne vrediti ti ovde ni BOOST ako nam ne das tacnije informacije. Ja ti govorim u sirem krugu problema a nebi trebalo da nas cimas da trosimo reci dok nam nedas informacije koje su nam potrebne da bi mogli da dijagnosticiramo kvar a ne da lupamo napamet "sta bi bilo kad bi bilo"
                Shvatas
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Termo davac za pokazivac temperature se nalazi na glavi, kao kod juga. Termo prekidac na hladnjaku.
                  Proveri prvo te stvari i da li negde pusta rashladnu tecnost.
                  Koje godiste je auto, koji model, koliko je presao?

                  Jos malo ce ljudi pisati samo ovako "Imam problem na autu, pomagajte!!!!"


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment


                  • #10
                    hvala svima

                    ipak je vodena pumpa pukla
                    i pushtala vodu

                    sada ce da se zamijeni sa drugom kolko sutra

                    rekao mi je majstor da kupim od zaSTAVE jer su iste
                    sto vi mislite??

                    Comment

                    • No name
                      CBC Veteran
                      • 28.02.2005
                      • 164
                      • Novi Sad

                      #11
                      Fiat-ova je sigurno kvalitetnija,ali Zastavina je jeftinija.Tako da opet je ono "kolko para tolko muzike" .

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Da li treba zameniti kuciste pumpe ili kolo? Kuciste je isto kao zastavino (funkcionalno) ali kolo nije. Nije isti offset remenice pa ce ti vrlo brzo pojesti klinasti kais. Znaci Unovo kolo pumpe.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment


                        • #13
                          sto bi ste vi preporucili da se provjeri na ovom motoru obavezno
                          i sto da se "nasvira" da bi isao jos brze

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Cao !

                            Promenis vodenu pumpu, zatim morash za sigurno da znas stanje dihtunga na glavi isto tako i same glave, daj mi rado stanje kompresije za svaki cilindar u BARima .

                            Onda dalje... (da se nedesi da motor nije kao sto treba da je i samim tim prouzrokuje havariju zbog tuninga a u samoj srzi lezi greshka od ranije)
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment


                            • #15
                              evo me opet
                              napravio sam skoro sve
                              auto vuche solidno ali ne kako treba

                              moguci problemi ???
                              jel moguce da je intercooler zacepljen pa zbog toga nece da ide??? (nisam pametan!!!)

                              i kada to napravim preporuke za pojacanje snage?
                              vec ste rekli negde siri izduv sa turbine (neko je preporucio cevi sa turbo zete )
                              filter cu da stavim K&N

                              sto bi josh moglo dati brzine ????

                              Comment

                              Working...
                              X