Reno Megan 1.9 Dizel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MOSLER
    CBC Senator XXL
    • 27.05.2005
    • 1064
    • Niš

    Reno Megan 1.9 Dizel

    Od pre par nedelja imam problem sa motorom pomenutog auta.
    Naime kada je hladan i upalim auto,motor radi neravnomerno i ceo se trese kao da radi na malom broju obrtaja i to sve traje jedno pola minuta dok se malo ne zagreje a onda sve prestane i nadalje se normalno ponasa.Zamenio sam filter goriva i vazduha ali je problem ostao.
    Inace pre toga sam zamenio grejace za naftu,ulje i filter.
    Ima li neko ideju sta bi mogao da bude uzrok ???
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #2
    Senzor temperature mozda...
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #3
      Dizne - prekontrolisi ih,verovatno su lose.

      Comment

      • Probisvet
        CBC Senator XXL
        • 07.06.2005
        • 423
        • FRANCUSKA

        #4
        Probaj da kad ga palis hladnog dodaj malo gas i drzi tako dok ne upali i ne spustaj gas. Ako upaljen pocne da radi sa povecanim brojem obrtaja i ne trese odnosno ne prekida pri radu onda ti ne radi mehanicka sonda za hladan start kod nekih je vezan sa sajlom i nalazi se na bloku a kod nekih na pumpi visokog pritiska a ako prekida onda zameni grejace.

        Comment

        • MOSLER
          CBC Senator XXL
          • 27.05.2005
          • 1064
          • Niš

          #5
          Dizne su skidane pre jedno mesec dana kada mi je merena kompresija i majstor mi nije rekao da nesto kod njih ne valja.
          @Eon pojasni malo?
          @Probisvet probao sam to sto si rekao ali pod gasom i motor i dalje radi kao na 2 klipa samo na vecem broju obrtaja pa manje trese a grejace sam zamenio relativno skoro pa mislim da nije do njih

          Comment

          • Probisvet
            CBC Senator XXL
            • 07.06.2005
            • 423
            • FRANCUSKA

            #6
            Objasni nam kad radi neravnomerno na izlazu iz aspuha se vidi: crni ili plavi dim ili nema dima ?

            Comment

            • MOSLER
              CBC Senator XXL
              • 27.05.2005
              • 1064
              • Niš

              #7
              Pazi,kad je motor hladan kao npr. ujutru prilikom paljenja uvek izadje koliko sam obratio paznju crn dim,ali od kako je motor poceo da trese kolicina dima iz auspuha je primetno veca nego ranije

              Comment

              • dieselman
                CBC Senator XXL
                • 14.11.2005
                • 833
                • tt

                #8
                ...verovatno je neko stelovao paljenje "na uvce" dok je bilo toplo...i bas je lepo radio...namestite paljenje i bice ok...i napisi tacnu oznaku motora,da znam o cemu pricamo...

                Comment

                • MOSLER
                  CBC Senator XXL
                  • 27.05.2005
                  • 1064
                  • Niš

                  #9
                  Paljenje nije dirano od kako je auto uvezen pre tri godine.
                  Sad, ne znam na koju oznaku mislis,katalosku ne znam a ono uopsteno: Megan 1.9D(bez turba) 1870cc, 47kw, god. proizvodnje 1998.

                  Comment

                  • Probisvet
                    CBC Senator XXL
                    • 07.06.2005
                    • 423
                    • FRANCUSKA

                    #10
                    Trebalo bi da pise na saobracajnoj tip motora F8Q 620 atmosferski ili F8Q 784 turbo dizel.
                    Evo i karakteristike:

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #11
                      Thanks =]
                      Uzgred sada sam poGledao, broj je F8QA624

                      Comment

                      • dieselman
                        CBC Senator XXL
                        • 14.11.2005
                        • 833
                        • tt

                        #12
                        ...na mora niko da dira paljenje da bi se poremetilo...sva trosenja za tri godine,na remenu,remenicama,kajlama,u pumpi itd imaju za posledicu kasnjenje paljenja...to ti se upravo desilo...da bi kompenzovao ta trosenja moras korigovati momenat predubrizgavanja i sve ce biti ok...

                        Comment

                        • Probisvet
                          CBC Senator XXL
                          • 07.06.2005
                          • 423
                          • FRANCUSKA

                          #13
                          Ako hoces da prodjes jeftino za pocetak uzmi neki clener ,kako kazu nasi, pa stavi u pun rezervoar jednu bocicu ovde imas citavi gamu.
                          ili
                          a ti vidi dali mozes naci nesto od toga u Srbiji.
                          Pa kad budes ponovo dosao do sledeceg punjenja vidi dali se popravio rad motora.
                          U drugom slucaju zameni uloske na brizgaljkama i resi ces problem.

                          Comment

                          • MOSLER
                            CBC Senator XXL
                            • 27.05.2005
                            • 1064
                            • Niš

                            #14
                            Ovi Wynns-ovi aditivi se mogu naci i kod nas pa cu probati.Inace sutra vozim auto kod majstora da zamenim lamelu i kocnice pa cu mu reci da obrati paznju i na ovo.
                            Hvala momci u svakom slucaju, sada barem znam na sta da obratim paznju

                            Comment

                            • MOSLER
                              CBC Senator XXL
                              • 27.05.2005
                              • 1064
                              • Niš

                              #15
                              Stvari stoje ovako,uzeo danas auto od majstora,pored zamenjenog seta kvacila i nosaca menjaca konstatovano je da treba zameniti i uloske na brizgaljkama kao sto je @Probisvet i predvideo.
                              E sad javio se drugi problem, posle poravke pocelo je da se cuje zveckanje pod haubom koje po svemu sudeci dolazi iz menjaca.Majstor mi kaze da je to normalno kod dizelasa jer jelte posle odredjene kilomtraze motor rastrese menjac pa pocne da se cuje neki lager ali da to nista ne smeta u voznji.
                              Zveckanje se cuje dok je motor na leru a kad pritisnem kvacilo zveketanje nestane.To i nije preterano strasno ali me nervira, a narocito sto znam da pre popravke tog zvuka nije bilo.
                              Sad, mene zanima da li je moguce da se to desilo zbog stare lamele i nosaca menjaca pa je problem postao izrazen ugradnjom novih delova ili je pak veca verovatnoca da je majstor nesto zahebao prilikom popravke???

                              Comment

                              Working...
                              X