Prijatelj ima Mitsubishi Pajero L040 '88. godište,2,5 turbodiesel 64kW.
Turbina je zveknula i sada je reparirana,radi se o fabričkoj turbini koja ide na taj motor. Sve što se moglo promijeniti je promijenjeno,stavljeni novi dijelovi,medjutim postoji dilema. Matica na osovini,kada se stegne do kraja,turbina(tj.krilca) se teže okreće,kada se matica popusti,turbina se lakše okreće. Kako je ispravno,tj. kolika zategnutost te matice treba biti?
Evo i slike da bude jasnije:
Turbina je zveknula i sada je reparirana,radi se o fabričkoj turbini koja ide na taj motor. Sve što se moglo promijeniti je promijenjeno,stavljeni novi dijelovi,medjutim postoji dilema. Matica na osovini,kada se stegne do kraja,turbina(tj.krilca) se teže okreće,kada se matica popusti,turbina se lakše okreće. Kako je ispravno,tj. kolika zategnutost te matice treba biti?
Evo i slike da bude jasnije:

Comment