Pitanje u vezi golfa 1.6 TD iz 1990-grejaci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Visconti
    CBC Član
    • 11.11.2006
    • 83
    • Kotor, CG

    Pitanje u vezi golfa 1.6 TD iz 1990-grejaci

    Drug ima golfa 1.6 td iz 1990 i u nedoumici smo u vezi sledeceg:
    Da li grejaci nastavljaju da rade kad motor radi,ili treba da greju samo dok se ne upali? Kod njega prvo greju kad da kontakt,onda ih relej isljuci ,pa se ponovo upale cim upali motor i rade dok masina ne dostigne radnu temperaturu...Da li je ovo normalno?
    Na tabli mu ne radi zuta lampica (ona koja je povezana na L od releja), tako da smo ugradili posebnu LED sa strane na tablu da mu signalizira tacno kad struja prolazi u grejace a kad ne. (vezali je na masu i 87 sa releja)
    ex Alfa 145 boxer
  • tamburski
    CBC Senator
    • 27.09.2007
    • 210
    • PANCEVO

    #2
    Trebalo bi da se ugase kada motor upali
    a koji je to auto bolji od moskvica

    Comment

    • Visconti
      CBC Član
      • 11.11.2006
      • 83
      • Kotor, CG

      #3
      Znaci kad se motor upali,trebalo bi da se ugase...tako sam i mislio,kod njega je sigurno problem u releju
      ex Alfa 145 boxer

      Comment

      • Probisvet
        CBC Senator XXL
        • 07.06.2005
        • 423
        • FRANCUSKA

        #4
        Pronasao sam u knjizi za Reno Megane 1.9 dizel. Vreme rada grejaca je definisana temperaturom vode i atmosferskim pritiskom. Posle davanja kontakta ako ne startujes motor grejaci se napajaju 8 sekundi, ukoliko startujes posle gasenja lampice i motor radi, grejaci se i dalje napajaju strujom 10sekundi. Ukoliko se postigne temperatura motora od 60°C grejaci se definitivno ne napajaju strujom. Moze biti da kod drugih tipova vozila sa dizel motorom imaju i drugacije rezime napajanja grejaca.

        Comment

        • Visconti
          CBC Član
          • 11.11.2006
          • 83
          • Kotor, CG

          #5
          ma kod njega definitivno nije tako,stvarno mi je cudan taj njegov sistem Znaci prilikom davanja kontakta odmah posle voznje,grejaci rade i treba im 10-ak sekundi da se ugase. Cim se ugase,kad krene da zavergla,pale se se ponovo i ostaju upaljeni dok se ne postigne radna temperatura,sto ce reci nekih narednih 2-3 minuta voznje. Majstori kazu- tako treba,ali malo je nelogicno da na skoro ful zagrejan motor grejaci naknadno rade u toku vozne jos 2-3 minuta?!
          ex Alfa 145 boxer

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Zavisi od vozila do vozila, ali oni bi trebalo da ostanu da rede koju desetinu sekundi...
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • deki74
              CBC Veteran
              • 03.02.2008
              • 139
              • Beograd

              #7
              Po pravili kod g-2 davanjem kontakta pale se lampica i grejaci u zavisnosti od toplote vode lampica svetli nekih cca 20 sek onda se ugasi ali grejaci ostaju jos pod naponom kada se vergla grejaci ne rade da bi se zastitio akumulator a onda rade jos neko kratko vreme.prema tome na releu trebas imati i zicu koja daje signal od alnasovanja .ako skines onu buksnu sa temo elementa na crevu ispred glave grejaci se raditi 2 minuta

              Comment

              Working...
              X