Renault Megane 1.9 dizel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Probisvet
    CBC Senator XXL
    • 07.06.2005
    • 423
    • FRANCUSKA

    #31
    Re: Renault Megane 1.9 dizel

    Hvala za sliku.

    Comment

    • rmegane
      CBC Član
      • 11.02.2011
      • 22
      • Beograd

      #32
      Re: Renault Megane 1.9 dizel

      Pozdrav prijatelji!
      Takodje imam Renault Megane 1.9D obican 1997.
      Posto mi je ovo prvi dizel, a uzeo sam ga nedavno, pre neki dan se pojavio sledeci problem: na hladnom startu (posle noci u garazi), auto je standardno startovao na 'pola kljuca' ali je poceo da se trese i gusi kao da radi na 2 klipa, tako 4-5 sekundi i onda radi kao sat. Vreme grejanja grejaca je bilo standardno 5-6sek na 2C (bar je tabla tako pokazivala). Moram napomenuti da sam pre dve nedelje primetio kako mi kazaljka za temperaturu motora stoji do polovine od potrebne temperature iako je auto vozen na otvorenom putu i po gradu, konstanto je bila na polovini od normale pa i nize. Mehanicar je rekao da je mozda termostat ili bosh-pumpa i da ga promenimo. Ali onda se pojavilo tresenje i grcanje na hladnom startu kao kod kolege koji je otvorio ceo topic. Ako auto ostavim par sati, nece se javljati problem ali ako ga ostavim vise od 7-8 sati na par stepeni spoljne temperature, eto ga opet. Dihtung je pritegnut po propisima sa mernim kljucem.
      Jutros sam imao pomoc zeta, on je dao kontakt, a ja sam pipnuo grejace. Bili su hladni cak i dok je auto radio. Sva 4! Da li je moguce da su sva 4 crkla istovremeno ili je mozda neki kontakt? Mehanicar sumnja i na termopokazicac, ovo ono... inace, auto stalno radi na 1000 rmp sto je previse.
      Ima li koja ideja pre nego sto odem na 'klanje' kod mehanicara?
      Pozdrav, hvala!

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #33
        Re: Renault Megane 1.9 dizel

        Originally posted by rmegane

        Jutros sam imao pomoc zeta, on je dao kontakt, a ja sam pipnuo grejace. Bili su hladni cak i dok je auto radio. Sva 4!
        Mislim da će te diselman i Goran koji drže servis za dizele angažovati da im radiš testiranje grejača, mnogo ćeš im smanjiti troškove i skratiti dijagnostiku, .
        Ti i zet skinite grejače, pa ih proverite, a ako ne umete,... onda "klepanje" !
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • rmegane
          CBC Član
          • 11.02.2011
          • 22
          • Beograd

          #34
          Re: Renault Megane 1.9 dizel

          Nema potrebe za sarkazmom. Moze se lepo napisati - 'tako se ne proveravaju grejaci itd. uradi to i to'. Buduci da mi je ovo prvi dizel, neke stvari su mi potpuno nepoznate. A kod tih strucnjaka u servis nikada vise necu ici, uglavnom salabajzerski poslovi koji imaju papir da budu salabajzeri i naplate debelo. Hvala u svakom slucaju na savetu!

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #35
            Re: Renault Megane 1.9 dizel

            Da li ti kazaljka temperature pada sa povećanjem brzine na otvorenom, i da li ti donje crevo koje izlazi iz hladnjaka bude toplo kada je motor poluzagrejan ?
            Originally posted by rmegane
            Nema potrebe za sarkazmom.
            To je bila šala, ako nisi shvatio, zloba nije prisutna u mom postu. Iliti zezanje, a tako nastupim kada neko dođe na forum i traži pomoć, od prisutnih majstora, a odlazak majstoru smatra "klanjem". A kupi dizel auto od 15 godina, malo prešao, ne treba održavanje,...
            Gde to ima, daj mi odma' 3 komada ?
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #36
              Re: Renault Megane 1.9 dizel

              Originally posted by rmegane
              Nema potrebe za sarkazmom. Moze se lepo napisati - 'tako se ne proveravaju grejaci itd. uradi to i to'. Buduci da mi je ovo prvi dizel, neke stvari su mi potpuno nepoznate. A kod tih strucnjaka u servis nikada vise necu ici, uglavnom salabajzerski poslovi koji imaju papir da budu salabajzeri i naplate debelo. Hvala u svakom slucaju na savetu!
              Grejaci se tako ne proveravaju. Ako si proveravao grejace na takav naci, znaci da nema sanse sam da sredis auto. Moraces ici kod ljudi koji imaju vise znanja o tom problemu... ako ti takve probleme radi posle noci u garazi zamisli sta bi radio na -5 ...

              Grejaci jesu cest problem kod dizela, ali odgovornost za paljenje uglavnom snosi losija kompresija. E sad najgora informacija za vlasnika je da mu je motor losiji... Iz tog razloga vlasnik ce tvrdoglavo menjati grejace, relej, analaser, akumulator..... i tako ce se igrati do proleca.... posle ide zima pa u krug...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • rmegane
                CBC Član
                • 11.02.2011
                • 22
                • Beograd

                #37
                Re: Renault Megane 1.9 dizel

                OK, izvinjavam se zbog proslog posta. Uglavnom, auto je prosao osvezenje, polugeneralka, obrada glave, anslaser, alternator, grejaci, menjano ulje pre 400km, filter za gorivo, zupacasti...radio je perfektno. Kompresija je merena pre tri meseca, sve po propisu. Sinoc sam proverio ulje na ravnom, ulje na minimumu, a nije presao 400km. Pre toga sam vozio oko 800km, nije nista potroseno. Predamnom je menjano ulje, sipano oko 3.7l od 5l kante ELF za taj model. Dolazi mehanicar koji ga je radio pa javljam situaciju.
                Zahvaljujem na odgovorima!

                Comment

                • Probisvet
                  CBC Senator XXL
                  • 07.06.2005
                  • 423
                  • FRANCUSKA

                  #38
                  Re: Renault Megane 1.9 dizel

                  Posto imam isti model auta kaoi ti i isti problem mi se javio kao i kod tvog auta to sam resio tako sto sam kupio sva cetiri grejaca i zamenio ih od tada nemam taj problem. Da te osiguram skinuo sam kutiju koja je povezana sa grejacima pa sam skinuo poklopac gde se vidi relej sa kontaktima i ponovio operaciju paljenja i video da sve radi normalno odnosno po opisu iz knjige koju imam, sve je ok i sta drugo da uradim posle ove konstatacije je zamena sva cetri grejaca.

                  Comment

                  • rmegane
                    CBC Član
                    • 11.02.2011
                    • 22
                    • Beograd

                    #39
                    Re: Renault Megane 1.9 dizel

                    Pozdrav, bio je mehanicar. Pogledali smo kuciste filtera za gorivo. Izgleda da negde vuce vazduh i da vrati malo goriva iz kucista u rezervoar. To je model sa pumpicom kao na motorima za camce. Startovali smo ga i cim se da gas on pocne da radi normalno. To ide na popravku posle jos jednog testa za svaki slucaj. Problem ulja...vema zanimljivo...u Megana izgleda staje oko 4.5l pa skoro do 5l ulja, a prvobino je sipano oko 3.7l. Dosipali smo pa pratimo situaciju.
                    Sto se tice temperarture motora, kazaljka je bila na polovini radne temperature i nize na otvorenom putu, na oko 1C t. Medjutim, kada sam davao jak gas i vozio ostrije, temperatura je brzo skocila ali i sto tako opala sa normalizacijom voznje. Sada u gradskoj voznji obicno drzi na polovini od normalne temperature. Ono sto mi je sumnjivo je to da se sve ovo pocelo desavati posto sam sipao na nekoj maloj NIS-ovoj pumpi u Kumodraskoj. Da li je slucajnost ili sta, videcemo kada proverimo stanje sledece nedelje.
                    Zahvaljujem na odgovorima jos jednom.

                    Comment

                    • Probisvet
                      CBC Senator XXL
                      • 07.06.2005
                      • 423
                      • FRANCUSKA

                      #40
                      Re: Renault Megane 1.9 dizel

                      Cisto informativno za vlasnike ovih motora koji su ugradjeni na vise tipova Reno vozila.
                      Za one koji imaju motor F8Q 620 renault dizel 1.9 atmosferique
                      Kapacitet ulja u motoru bez filtera za ulje 5 litara/sa filterom za ulje 5,5 litara
                      Tecnost za hladjenje ---- 7.5 litara
                      Pljosnati kais obim 1136mm bez klime
                      obim 1642mm sa klimom
                      Mehanicki termostat - pocetak otvaranja 89°C
                      kraj otvaranja 101°C
                      hod ventila 7.5mm
                      Tecnos za kocnice : bez ABS-a 0,7 litara
                      sa ABS-om 1 litar
                      Evo i nesto u vezi grejaca : Vreme rada grejaca zavisi od temperature vode u motoru, ako je davac temperature vode u kvaru, grejaci su ukljuceni tokom 14 sekundi. Kad das kontakt i kad se lampica upali posle gasenja lampice grejaci ce biti ukljuceni jos 8 sekundi ukoliko ne startujes motor. ukoliko startujes posle gasenja lampice grejaci su i prilikom startovanja sa alnaserom ukljuceni. Ukoliko startujejes motor alnaserom, posle gasenja lampice, grejaci ce biti ukljuceni jos deset sekundi posle startovanja motora. Posle startovanja motora ukoliko je sonda za merenje temperature u kvaru ili defektna grejaci ce biti stalno ukljuceni 30 sekundi. Kad se postigne temperatura vode veca od 65°C sistem pregrevanja ne funkcionise, sto znaci startuje se motor bez grejaca.

                      Comment

                      • rmegane
                        CBC Član
                        • 11.02.2011
                        • 22
                        • Beograd

                        #41
                        Re: Renault Megane 1.9 dizel

                        Ovo je odlicna informacija. Zahvaljujem jos jednom na potpunom i nesebicnom odogovoru!

                        Comment

                        • rmegane
                          CBC Član
                          • 11.02.2011
                          • 22
                          • Beograd

                          #42
                          Re: Renault Megane 1.9 dizel

                          Dakle, evo u cemu je bio problem koji sam opisao par postova iznad.
                          Napuklo crevo za dovod goriva na jednom od savova. Tacnije popustilo je pa se gorivo zbog pritiska vracalo iz filtera u rezervoar. Time su i dizne ostale suve, a napunile bi se u trenutku davanja manjeg gasa po hladnom startu. Zasto je crevo napuklo? Zato sto sam sipao D2 na NIS pumpi u Kumodraskoj koja ima 4 musterije dnevno. Kako znamo da je voda u pitanju? Ispraznjen je rezervoar, ima oko 600-700gr vode! Sve to je pocelo da se desava posto sam na doticnoj pumpi napunio gorivo, a kola provela dva dana na oko -5C u proseku. Voda se na minusu siri, otuda i naprsao spoj. Sva sreca, 'bosh-pumpa' je prezivela. Nek' nam je sa srecom i nasim liberalizovanim trzistem naftnih derivata...

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            #43
                            Re: Renault Megane 1.9 dizel

                            ..cista slucajnost...od d2 i leda nije moglo stradati..voda se siri 10%,a crevo moze mnogo vise,osim toga da je led popunio crevo od paljenja ne bilo nista...dakle,verovatno je starost u pitanju....najvaznije je da je problem solviran

                            Comment

                            • rmegane
                              CBC Član
                              • 11.02.2011
                              • 22
                              • Beograd

                              #44
                              Odg: Renault Megane 1.9 dizel

                              Pozdrav svima, nisam pisao dugo niti javio da li je problem sa paljenjem resen.
                              Dakle, sta je bilo u pitanju - auto se na nizim tmperaturama (<12C) pri startu tresao par sekundi uz plavicast dim. To stanje se pogorsalo kako je proslo leto i vise nije hteo da pali posle par verglanja kada je bilo ispod 7C. Pre vise meseci sam zvao i posetio nekoliko 'bosista', strucnjaka, mehanicara, elektricara i svi su rekli da su mozda dizne, mozda pumpa, kompresija...grejace su iskljucili iz price. Uzeo sam stvar u svoje ruke i potrazio par tutorijala na youtube kako da se provere grejaci na jednostavan nacin uz pomoc unimera. Skine se zica sa grejaca, pozitivna zica sa unimera ide na + od akumulatora i negativna zica od unimera ide na vrh grejaca (navoj ili glava grejaca). Unimer postavite na jednosmernu struju. Ako pokaze da ima napon od npr. 12.5V pri takvom povezivanju (grejac-akumulator), grejac radi. Prva dva su mi pokazala napon, druga dva su mrtva skroz. Kupio sam dva grejaca, zamenio i auto startuje kao nista na 8C bez tresenja, plavog dima i svim onim simptomima gde su mi mjstori rekli da je bosh-pumpa, dizne, kompresija, drz ne daj. Grejace sam promenio pred jednim mehanicarem jer smo radili tada zadnje kocnice i nije mi verovao kao amateru da cu uspeti u nameri dijagnostikovanja kvara posto ni on ni njegove kolege nisu htele da se bakcu sa tim. Ovde nije stvar pametovanja da sam ja ispao strucnjak i veliki poznavalac. U sustini nemam pojma o kolima ali ako je neko vec majstor i tako se samoproklamovao, popravlja kola najmanje deset-dvadeset godina, pa valjda moze neko od njih 6-7 da posteno kaze da su mozda grejaci bili u pitanju, a ne da odmah skacu svi do jednog na pumpu visokog pritiska i rastavljanja pola motora (jer tu lezi najveci kesh)... to mi nije bas bilo jasno niti ce. Eto toliko, pozdrav i nadam se da ce auto sluziti jos neko vreme bar sto se tice ove zime

                              Comment

                              • TECA
                                CBC Senator XXL
                                • 14.10.2007
                                • 2355
                                • Oz

                                #45
                                Odg: Renault Megane 1.9 dizel

                                Na gore opisan nacin se meri jacina struje(A) koju vuce grejac,metoda je dobra ali retko koji unimer ce to preziveti,pogotovu ako je grejac u kratkom spoju.Bezbednije je meriti otpor i doci do istih rezultata ,a raskacinjanje konektora ne gine u oba slucaja.

                                Comment

                                Working...
                                X