Renault Megane 1.9 dizel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #46
    Odg: Renault Megane 1.9 dizel

    Pogrešno tumačenje! Merenjem napona, otkrio je neispravnost grejača. Ispravan grejač, ili u kratkom spoju, pokazat će napon accu.

    Comment

    • comi 1342
      Moderator
      • 28.09.2005
      • 1126
      • NS
      • Giulietta ,PUG 106,

      #47
      Odg: Renault Megane 1.9 dizel

      I ovo je pogrešno tumačenje, tako se može dijagnostkovati da li je grejač u prekidu ili ne, ukoliko je u kratkom spoju teško ga razlikuješ od ispravnog. Za nekog ko ne razlikuje struju i napon,...pa, dobar metod...
      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

      Comment

      • rmegane
        CBC Član
        • 11.02.2011
        • 22
        • Beograd

        #48
        Odg: Renault Megane 1.9 dizel

        Moj unimer je preziveo raznorazne sokove i sa naizmenicnom strujom, a u pitanju je kineski star deset godina U svakom slucaju, znam i za merenje preko otpora kako sam i premerio prvi put dva grejaca koja su mi bila najlaksa za pregled ali sam se odlucio za drugu varijantu jer ne znam koliki treba otpor da mi pokazuje ako je grejac ispravan. Valjda bilo kakav, a ako ne pokazuje - ne radi? Ovako mi pokazuje napon kao i na akumulatoru sto je bilo oko 12.6V. Kako god ispalo, ispalo je dobro Sledeci put cu onda meriti preko otpora radi sigurnosti da ne spalim unimer.

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #49
          Odg: Renault Megane 1.9 dizel

          To sto si video 12 nije napon vec struja od 12A...slucajno ili ne ako izmerite omski ,pa vam to bude oko 1om i uzeti da je jacina struje jednaka kolicniku napona i otpora...dobijete tih 12 sto mislite da je u voltima,onda imate ispravan grejac.Ako je u kratkom spoju bice mnogo vise od 12....mogu vam se zapaliti pipalice u rukama i biti sigurni da vam grejac ne valja.

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #50
            Odg: Renault Megane 1.9 dizel

            Neće ga spaliti, ako meri napon, jer je otpor instrumenta reda 20 Mohma i teče struja od nekoliko miliampera. Spalio bi ga merenjem struje, jer je otpor grejača oko 0.5 ohma, pa bi potekla struja približno struji kratkog spoja.

            Isto je mogao da utvrdi merenjem otpora grejača. Naravno, ovakva "dijagnostika" nije pouzdana, ali kao što se vidi, kvar je otklonjen priručnim sredstvima, koja su u tom momentu bila na raspolaganju.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #51
              Odg: Renault Megane 1.9 dizel

              Originally posted by rmegane View Post
              Uzeo sam stvar u svoje ruke i potrazio par tutorijala na youtube kako da se provere grejaci na jednostavan nacin uz pomoc unimera. Skine se zica sa grejaca, pozitivna zica sa unimera ide na + od akumulatora i negativna zica od unimera ide na vrh grejaca (navoj ili glava grejaca). Unimer postavite na jednosmernu struju. Ako pokaze da ima napon od npr. 12.5V pri takvom povezivanju (grejac-akumulator), grejac radi. Prva dva su mi pokazala napon, druga dva su mrtva skroz. Kupio sam dva grejaca, zamenio i auto startuje kao nista na 8C bez tresenja,
              Ovde sam shvatio da se meri jacina struje ali je u stvar meren napon,greska jeste moja ali je metod merenja nepouzdan
              Last edited by TECA; 28.10.2011, 00:15.

              Comment

              Working...
              X