Kupio sam megan 1.5 dci 74 kw (totalni ful) 2004 god. pre dva meseca , vozio ga normalno 3 500 km , (dva puta mi se ugasio u vožnji) i pre neki dan mi se ugasi na putu za servis (ironija) . Šlepanje do servisa , tamo dijagnoza da je otišla pumpa ( 700 e) , jedna dizna (400 e) i rampa ? (400 e) . Kažu da je auto dobar to je posledica lošeg goriva. Još nije popravljen a ja se dvoumim odmah da ga prodajem jer mi ne garantuju da se to neće ponoviti . Molim sve koji znaju više da mi daju neku sugestiju i da li sam imao neku povoljniju varijantu ? Unapred zahvalan
Megan dci - posledica lošeg goriva ?
Collapse
X
-
prvo pitanje je koja je kilometraza na tom meganu i da nije slucajno bele boje. ali ajde da ti skratim muke. svi delovi pasuju od dacie na tom motoru 1.5 dci tako da neverujem da ce te sve izaci novo vise od 800€ ako me secanje nevara. imas i drugu opciju. polovnoSamo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
tesko da je sve to posledica loseg goriva, naravno ako je sipan dizel a ne loz ulje (raniji vlasnik, nepoznata istorija).
sa druge strane, ako je gorivo onda bi stradale sve 4 dizne jer sve 4 koriste identicno gorivo, a ne samo jedna.
rampa, tj zajednicki vod nema od cega da strada osim cisto mehanickog ostecenja.
auto bio u sudaru mozda ?
a sta je konkretno problem, ako je pohabanost sa tim moze da se vozi jos podosta vremena.
koliko km vec ima motor iza sebe, ako se uopste zna taj podatak (pouzdano makar priblizno).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Urađeno je danas i zamenili su mi pumpu(700 e) , jedna dizna (360 e ) i ta rampa jer je bilo opiljaka , bio je malo problem i sa četvrtom diznom al je ok . Danas sam ga vozio i vuče bar 20 % bolje nego kad sam ga uzeo ( pre 2 meseca uvezen iz Belgije )što znači da je ipak ranije zeznuta pumpa . Video sam je , unutra je pohabano dosta a neki valjčić (koji pravi pritisak valjda) je šestougaonog oblika a treba biti okrugao. Valjda će na tome stati jer sam uradio i veliki servis ujedno pa pukoh 2000 e. Nije bele boje nego crn , sa kožom i svim senzorima , daljinska kartica itd... zato sam se i zalepio a piše da je prešao 95 000. Na kraju jedan savet svima - ODMAH NA SERVIS - jer mi se par puta ugasio u vožnji pre toga i ja ništa , sve danas ću , sutra ću i eto. Hvala svima
Comment
-
-
Originally posted by adaprvo pitanje je koja je kilometraza na tom meganu i da nije slucajno bele boje. ali ajde da ti skratim muke. svi delovi pasuju od dacie na tom motoru 1.5 dci tako da neverujem da ce te sve izaci novo vise od 800€ ako me secanje nevara. imas i drugu opciju. polovnoLancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
i da si otisao odmah na servis, redovni, nista se ne bi drugacije dogodilo jer je ta havarija motora odavno napravljena kao dogadjaj.
jos tamo negde u Belgiji sa tamosnjim gorivima (gde god da je vozen), kroz prevezene kilometre.
i to pre vise meseci/ godina.
a to skoro sigurno nije 95.000 km za toliki stepen pohabanosti.
nazalost cene popravki (skoro svih) dizela su stravicne sa aspekta vlasnika polovnog auta i vrednosti istoga.
sada je to sanirano pa si miran poveci broj kilometara.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment