Pocrkali svi grejaci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    Pocrkali svi grejaci

    Ljudi ponovo imam stari problem, juce su mi pocrkali svi grejaci odjednom, zamenio sam ih pre mesec dana, i tada su svi odjednom otkazali. Bio sam na odmoru nedelju dana, presao skoro 1000 km za to vreme, nikakvih problema nije bilo i juce u Beogradu sedam u auto da krenem kuci i nece da upali Srecom jos se nije skroz ohladio, stajao je oko 2 sata na parkingu pa je posle malo duzeg verglanja upalio i ja sam srecan dosao kuci. Jutros nije hteo da upali, 100% su pocrkali grejaci pa me interesuje zbog cega se to desava, zamenicu ih to nije problem ali sta ako mi ponovo crknu, interesuje me sta ih to sprzi, da li je neki kratak spoj, da li relej moze da ih spali ili ih on samo pali i gasi posle nekog vremena? Da li mogu da dobiju prejaku struju od akumulatora? Kada dam kontakt normalno svetli lampica grejaca, ugasi se, cakne relej, ako relej cakce da li moze da bude neispravan?

    Da li neko ima iskustva sa ovakvim problemom? Pozdrav
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
  • GORAN 0211
    CBC Član
    • 30.03.2008
    • 68
    • feketic

    #2
    neispravan ti je relej grejaca.proveri to.
    NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      Jutros nije hteo da upali, 100% su pocrkali grejaci

      na osnovu cega si dosao do tog zakljucka, merenjem elektricnih parametara grejaca ?

      mozda je pregoreo glavni osigurac na primer.
      mozda je pregoreo osigurac pobudnog releja.

      ako si vec jednom imao slican problem a nisi pronasao uzrok, probaj da izolujes dijagnostikom zasto se javlja.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #4
        Prosli put sam ih skinuo i proverio i ni jedan nije bio ispravan, zamenom je auto palio bez problema pa sam odmah povezao i sa ovim problemom. Sinoc sam kasno stigao, jutros sam rano dosao na posao, kad zavrsim sa poslom provericu osigurace, kako da proverim relej, cuje se da cakne...
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #5
          Provereni i osiguraci, svi su ispravni... relej cakne i pri davanju kontakta (ukljuci) i posle 15-20 sec (iskljuci)
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • uglavnom.bezopasni
            - 42 -
            • 03.02.2005
            • 2235
            • Novi Sad

            #6
            To što cakće ne znači i da je ispravan, odnosno da kontakti prespoje, nek ti neko pomaže sa davanjem kontakta, a ti gledaj da li dobijaš napon na grejače i da li on nestaje posle tih 15-20 sekundi, ili kadnije kad upališ auto.

            Ako sad i dobiješ odgovarajući napon možda je zato što grejači stvarno ne rade, pa kad ih opet zameniš proveri da nepada napon kad grejači stvarno rade, možda su sami grejači loši bez obzira što su novi.

            Na Audiju 100 koji smo vozili jedno vreme, on ugasi lampicu za grejače (i tad cakne jednom) ali ih stvarno isključi tek kasnije u zavisnosti od toga koliko je bilo hladno, možda tebi uopšte ne gasi grejače pa zato pregorevaju.
            Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
            11.04. 0:12 #2
            Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #7
              U struju se stvarno jako slabo razumem, nemam unimer da bih precizno merio napon a da ne idem kod majstora, koliki napon dobijaju grejaci, 12V? Jel mogu sa obicnom sijalicom da proverim da li dobijaju struju, minus na masu a plus na struju grejaca pa ako svetli mogu da vidim kada se ukljucuje i iskljucuje? Malo sam glup za struju, tj ne volim da cackam struju na kolima iz straha...
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Provereni i osiguraci, svi su ispravni
                ok, i onaj glavni od 80A ispod haube proveren instrumentom ?

                neki put crkne a ne vidi se okom.
                pitam radi potvrde jer je gotovo neverovatno (verovatnoca da se dogodi) da 4 komada grejaca bas odjednom crknu u istom trenutku.

                inace, za svaku slucaj ja bih preporucio da uvek imas u rezervi jedan komad tog glavnog osiguraca, neka se nadje u gepeku.
                mali je, a ako se negde nadjes u nedodjiji neces ostati mrtvog motora.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #9
                  To što cakće ne znači i da je ispravan,
                  Na osnovu ovoga, za pocetak kupi i stavi nov relej. Kosta oko 100 dinara.
                  Iz mog iskustva uvek treba imati jedan relej u rezervi
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • milan_g1
                    CBC Senator XXL
                    • 07.02.2007
                    • 863
                    • Karaburma

                    #10
                    Relej cu obavezno da kupim, nece da se baci, ne moze da skodi

                    E sad me buni ovaj glavni osigurac ispod haube, gde se on nalazi, nisam nesto siguran da sam ga video. Ako je on pregoreo da li cu imati struju uopste na kolima, meni sve radi normalno, brisaci, svetla, muzika...
                    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Jel mogu sa obicnom sijalicom da proverim da li dobijaju struju, minus na masu a plus na struju grejaca pa ako svetli mogu da vidim kada se ukljucuje i iskljucuje?
                      da, dobar i efikasan metod.

                      grejaci kao i sve na autu radi na napon od 12V, po komadu struju koju trose (vuku) je oko 15A pri samom startu, znaci za 4 komada ako meris treba da kroz relej tece struja od oko 50-60 Ampera.

                      kada se zagreju nakon nekoliko sekundi struja opada na oko 8-10A po komadu, odnosno oko 35-40A.

                      grejac moze da bude ili u prekidu ili u kratkom spoju, kao kvar.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        Ako je on pregoreo da li cu imati struju uopste na kolima, meni sve radi normalno, brisaci, svetla, muzika
                        brisaci, svetla, radio se NE napajaju preko grejaca. sasvim zasebna strujna kola direktno sa akubaterije.
                        i imaju svoje zasebne osigurace.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #13
                          @Milan_g1
                          Nisi valjda pobacao one grejace sto su ti prvi put "pocrkali" svi odjednom?

                          @sw.brick
                          nevezano za ove grejace, jel moze da crkne regler pa da ode jaca struja i da zbog toga nesto strada? pretpostavljam da bi se upalila lampica akumulatora, al me zanima jel bi smelo tako da se vozi do kuce ili do majstora?
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • milan_g1
                            CBC Senator XXL
                            • 07.02.2007
                            • 863
                            • Karaburma

                            #14
                            @deki jesam, ne trebaju mi kad su rascvetani kao puska u crtacima, vrh je svakom bio progoreo! Imam jedan stari koji je ispravan ali je polovan, a te sto sam skidao proveravao sam tako sto ga stavim na masu i dovedem + sa akumulatora na sam navoj, kontakt, i ako je ispravan varnici, to mi je majstor rekao da moze tako da se proveri da se ne skidaju dizne.

                            Jel ovo taj glavni osigurac ispod haube? Malo je načet...

                            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                            Comment

                            • milan_g1
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2007
                              • 863
                              • Karaburma

                              #15
                              Evo sam sebi da odgovorim, jeste to je glavni osigurac, i jeste on glavni krivac, izgoreo, inace je od 50A, cini mi se malo ali valjda je ok, kupio sam novi malo drugaciji, onaj ubodni sa dva lima i malo improvizovao dok ne nadjem originalni.

                              Brick imas jos jedno pivo od mene
                              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                              Comment

                              Working...
                              X