Pocrkali svi grejaci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #16
    Takve sam vidjao u Nisekspresu na autobusima dok sam tamo radio. Tacno je da su 50A. I pouzdano znam da su ih autoelektricari menjali obicnom bakarnom zicom kad bi ih mrzelo da trebuju nov iz magacina.
    Samo i dalje je nepoznanica sta se desilo prvi put, kad su svi pocrkali...
    Izgleda da je tad osigurac izdrzao, a nisu grejaci. Sta je uzrok?
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      @milan, super problem nadam se trajno resen.

      proveri koja vrednost treba da bude, mozda je 50A i dovoljno mada bih ja ipak stavio malko jaci s obzirom da nisu ni grejaci koje si menjao mozda bas u stoti deo Ohma iste otpornosti.

      uzmi jedan za rezervu, nece smetati.

      nevezano za ove grejace, jel moze da crkne regler pa da ode jaca struja i da zbog toga nesto strada
      da.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #18
        Posto grijaci vuku prilicno veliku struju trebalo bi da po sijalicama u autu kada je mrak mozes da vidis kada ih relej iskljuci i da li uopste rade. Ovo je ipak prilicno grub metod jer mozes jedino da sigurno utvrdis ako uopste ne rade..

        Naravno da ne palis auto vec samo da das kontakt i cekas da se grijaci ugase. Nemoj ovo mnogo puta da probas da ne bi ispraznio akumulator ili sprzio grijace ako su zivi.

        Jeste da sam ovo badava otkucao ali mozda nekome bude od koristi.
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • nijebitno
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2006
          • 629
          • Modrica

          #19
          @sw.brick
          Otkud ti od svih ljudi da preporucjes nesto preko fabrickih normi
          Ja ne bih bas tako olako preporucio stavljanje veceg osiguraca od propisanog, obicno je svaki osigurac predimenzionisan u odnosu na potrosac koji se preko njega napaja tako da ne dolazi do nepotrebnih iskakanja.

          Jedino ako taj koji je bio na autu nije propisane vrijednosti

          I dalje ne bi bilo lose da provjeris da li ti relej uredno iskljucuje grijace ako su prosli bas odjednom svi stradali. Moguce da ti relej samo povremno zaglavi a da je grijace ovaj puta spasio star osigurac
          Difference between man and boys is the price of their toys

          Comment

          • milan_g1
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2007
            • 863
            • Karaburma

            #20
            @nijebitno da, to se po svetlima primeti kad se iskljuce grejaci, kada cakne relej tada mi se za nijansu pojaca svetlo instrument table

            @deki-ascona prvi put su svi pocrkali verovatno zbog previse maltretiranja, naime tada mi je pumpa povukla fals vazduh, pisao sam o tome, i dosta je moralo da se vergla na prazno a i moj blesavi cale je napravio kratak spoj sa kablovima sa drugim akumulatorom, zamenio polaritet (koji je inace bio na Xantiji i na svu srecu njoj nista nije crklo), verovatno su tada riknuli grejaci a osigurac se malo naceo...

            @sw.brick ostavicu ovaj osigurac od 50A za sada, a ako i on pregori stavicu malo jaci i poseticu nekog elektricara da izmeri napone

            Jutros milina, kontakt, posle 10 sec se gasi lampica, pali na prvi okret
            Pozdrav svima
            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Jedino ako taj koji je bio na autu nije propisane vrijednosti
              upravo tako je smisao moje preporuke da se proveri sta tacno ide.
              sa druge strane, postoje brzi i spori grejaci za VW dizele, postoji jos nekoliko podvarijanti koje se razlikuju od proizvodjaca do proizvodjaca pa ako nije original VW grejac (a nije) kao zamenski s obzirom na jacinu struje nije zgoreg proveriti sadasnje stanje potrosnje grejaca.

              nikako ne preporucujem da se radi napamet, ako se nema uslova (instrument i fabricki podaci) nista ne dirati i samo strogo zamena rezervni deo identican fabrickoj ugradnji.

              koliko se secam Bosch, Beru, Iskra i slicni grejaci za VW dizel vuku oko 12A struje, 4 komada je 48A pa mi se cini da je 50A knap odmereno i da bi stoga mogao osigurac da se pregreva i eventualno pregori.

              a i u secanju mi je ne znam odakle ostalo da VW ima osigurace na parne dekade, tipa 20A, 40A, 60A, 80A u elektro instalaciji.

              kako rekoh, treba proveriti sta je tacno i prema saznanjima napraviti....dovoljno je sto sam iz daljine uputio na mesto gde je kvar
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #22
                I meni je 50A delovalo tanko, ali dosta dugo je sluzio taj stari, ali je ipak izgoreo, pokusavam da nadjem na netu info koji je fabricki osigurac ali ne mogu nikako, ako neko ko vozi matorog VW dizela moze da baci pogled pod haubu i kaze ovde koji osigurac je kod njega bio bih krajnje zahvalan, mada ovde nema mnogo ljudi sa G1 ili G2 dizelom
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • nijebitno
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2006
                  • 629
                  • Modrica

                  #23
                  @sw.brick
                  za dijagnostiku.
                  Difference between man and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • nijebitno
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2006
                    • 629
                    • Modrica

                    #24
                    @milan_g1
                    Nemoj mnogo da se uzbudjujes oko osiguraca ako je sve ostalo u redu, eventualno uzmi jedan rezervni, valjda to nije skupo. A u slucaju crkavanja mozes privremeo da stavis i neku zicicu, pa poslije trazi odgovarajuci osigurac ako se pokaze da taj nije dovoljan.
                    Difference between man and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • milan_g1
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2007
                      • 863
                      • Karaburma

                      #25
                      Ma ne uzbudjujem se ni najmanje kad moze da upali i bez grejaca... samo malo duze vergla i izbaci gomilu dima!!!

                      Bitno mi je da znam sta je u pitanju jer je mnoooogoooo ruzan osecaj kad nece da upali a moras da stignes kuci koja i nije bas blizu!
                      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                      Comment

                      • GORAN 0211
                        CBC Član
                        • 30.03.2008
                        • 68
                        • feketic

                        #26
                        orginalni osigurac ti je lisnati od 50 a.
                        nema na cemu
                        NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

                        Comment

                        Working...
                        X