povezivanje kontakt brave?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    povezivanje kontakt brave?

    Kako to ide teoretski sa onim oznakama 58, 30 itd.

    U pitanju je kod mene na poslu viljuskar, brava mu je od IM "Rakovica", valjda je i motor od nekog traktora. Posto taj viljuskar odrzava neki budjavi servis preko kompenzacije (u prevodu - treba im mesec dana da dodju), moramo sami da resimo problem. Stara brava je crkla, ispravna polovna je tu. E sad - kako je povezati? Zice su sve iste boje , dosad je nas vozac palio prespajanjem alnasera, aku se uopste nije punio dok radi nego preko ispravljaca preko noci. Problem je kako da vezemo to da alternator opet puni.
    Od pomoci bi bila neka sema , pa bi se ves snasli. Sve je pregledno i dostupno, a nosim se mislju da kupimo i jedan snop zica razlicite boje pa da iskrojimo tu instalaciju kako treba.

    pozdrav
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Na kontakt bravi nema mnogo toga.
    Nadji semu od bilo kog vozila pa ces videti. Brojcane oznake su standardne za sva vozila na svetu.
    Nema potrebe da menjate boje zicama ako su one u redu. Samo ih obelezite brojevima a pre toga ispratite gde idu.
    Ako na toj traktorskoj bravi jos i pisu brojevi na kontaktima onda nista lakse.

    30=zivi + sa akumulatora. Jedna debela zica ide na anlaser direktno druga tanja ide na kontakt bravu preko glavnog osiguraca 50-75A.
    50= je plus koji ide na relej anlasera sa kontakt brave samo u trenutku verglanja.

    deo za punjenje:
    30 ide na B+ alternatora direktno
    D+ alternatora ide preko kontrolne lampice punjenja i jedne diode (anoda diode na sijalicu katoda na D+), 22A osiguraca i releja na +akumulatora (30) odn. sa druge strane glavnog osiguraca.

    Probaj ovo sve da nacrtas.

    auto relej:
    30 na 30 akumulatora
    87 na 22A osigurac (dalje na kontrolnu lampicu i diodu)
    86 na 54 od brave
    85 je na masi
    relej okida plus sa kontakt brave 54.

    Ma snaci cete se. Prostije je nego sto sam objasnio a i sve je vec povezano. Ziv nisam sto nije hteo da puni. Mozda je regler u kvaru. Mozda samo sijalica a mozda su riknule i diode u alternatoru.
    Kad prikljucite akumulator (bez kontakta) od njega ne sme da tece nikakva struja samo po sebi. Ako nesto "curi" to je znak da je vrisnula neka dioda u alternatoru.

    Da bi punio mora da ima kontrolni napon tj. napon za pobudu alternatora cega NEMA ako nije dat kontakt i aktiviran onaj relej iako se motor vrti.
    Kako je gasio motor?

    Comment

    • deki-ascona
      Bio nam je drug! RIP
      • 10.04.2007
      • 2118
      • NI , Trosharina

      #3
      neverovatno ali istinito: gasen je pomocu neke sajle namotane oko eksera koji , kad se povuce nagore, zatvori dovod nafte izmedju pumpe i filtera goriva.
      Inace ima 3 osiguraca, ali do njih ne dolazi nikakva struja, tako da nema struje koja dolazi to brave.
      Posto tako stvari stoje ostavili smo da u ponedeljak kupimo 5 razlicitih zica duzine po 3m i da ih razvedemo ponovo.

      inace tako je kupljen, nikad se nije ni gasio pomocu brave.

      Jedino sto je uvek radilo je zuto rotaciono svetlo na krovu

      hvala na uputstvu
      Originally posted by Valent Vudriga
      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

      Comment

      • Rogi
        CBC Član
        • 17.04.2007
        • 81
        • Stara Pazova

        #4
        Pa naravno da se ne gasi preko brave,svaka radna masina,bager ima isti princip gasenje....naravno koji imaju stari diesel motor

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #5
          Nisam imao pojma !!

          A pali ga tako sto skine crevo za vazduh, napravi baklju od novina, i tako zapaljenu gurne u usis, a drugom rukom prespoji anlaser pomocu srafcigera.

          Kad bolje razmislim, njemu brava uopste i ne treba...
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • Rogi
            CBC Član
            • 17.04.2007
            • 81
            • Stara Pazova

            #6
            ha,ha....pali baklju zato sto nema grejac nafte ili je mnogo los motor....

            Comment

            • deki-ascona
              Bio nam je drug! RIP
              • 10.04.2007
              • 2118
              • NI , Trosharina

              #7
              Grejac mu sigurno ne radi, a motor je verovatno u divnom stanju. Da bilo ko osim originalnog vozaca proba da pipne menjac - ostace mu u ruci.

              Svejedno, probacemo sutra s bravom zato sto je najveci problem sto alternator uopste ne puni.
              Originally posted by Valent Vudriga
              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

              Comment

              • Rogi
                CBC Član
                • 17.04.2007
                • 81
                • Stara Pazova

                #8
                Onda je brava dodatna oprema na toj masini

                Comment

                Working...
                X