Mozda smaram ali me problem izlude. Otkrio sam da nije problem u releju za pumpu vec pretpostavljam da je problem u regulatoru/stabilizatoru napona, ali ne znam koji je to deo? Problem se ogleda u sledecem, kada je auto hladan pali najnormalnije i radi kao sat, bez oscilacija, namestio sam i manometar na ulaz u k-glavu, na kojem pokazuje pritisak od 5.5 bara, tada je napon na pumpi 12V. Taj pritisak je stabilan sve dok se ne ukljuci neki od potrosaca, kao sto su oborena i duga svetla, ventilator hladnjaka itd, tada dolazi do pada pritiska na oko 4 bara i motor pocinje da osciluje u radu, napon na pumpi je tada oko 10,5V. Kada je auto ugrejan ne moze da upali, pritisak na manometru je oko 3 bara a napon na pumpi je 10,5V. Cime se regulise/stabilizuje napon, da li je to regler ili komutator ili nesto drugo? Pomagajte, ne znam sta vise da proveravam. Pumpu sam stavio novu, relej je takodje nov!
Idalje problem sa naponom, sta ga regulise????
Collapse
X
-
U pravu si,masa je ka..., to sam resio a i stavio sam novi regulator napona na alternatoru,ali i dalje imam problem! Sve vise sumljam da je pumpa koju sam uzeo novu losa i da ona pri najmanjoj promeni napona izgubi pritisak,a i danas je pocela dosta da zuji i bruji,posle samo 5 dana!I have need, a need for speed!
Comment
-
-
Kazu ljudi da je bolje da ka.. pojedinac nego masa al jbg, salu na stranu zujanje NOVE pumpe posle pet dana i jako malo radnih sati ukazuje da je najverovatnije zakazao pripremni postupak ugradnje nove pumpe a to je
- skidanje rezervoara i ciscenje
-ciscenje prve pumpe malog pritiska u rezervoaru
- produvavanje kompletne instalacije
- ugradnja novog filtera za benzin
- ugradnja nove pumpe visokog pritiska
ako to nije odradjeno po PS-u onda nemoj da ides u prodavnicu gde si kupio pumpu i da skaces prodavcu po majci
ako smatras da je to sve ok i da i dalje imas problem sa napajanjem onda ti je najjednostavnije da raskacis zice sa pumpe, pozajmis aku-bateriju od nekog, dovedes eksterno napajanje na pumpu i razgranicis o cemu se radi
alternator i regulator punjenja nemaju nikakve veze sa napajanjem pumpe dok god je aku pun, znaci mozes da demontiras alternator, upalis motor i pumpa ce i dalje raditi dok god ima struje u bateriji
ako radi sa eksternim napajanjem onda baci ovde jedan post pa cemo dalje
Pozdrav
Comment
-
-
Evo ovako, od jutros sam bio u garazii uradio sledece:
- skinuo pumpu
- skinuo sve plastike iz rezervoara u kojma stoji pumpa
- skinuo filter(mrezicu) i gumu koja se nalazi na pumpi i koja drzi pumpu u kucistu.
E tu sam video sta je problem i zasto pumpa zuji i gubi snagu. Guma , gore pomenuta, se raspala, ukrutila, ispucala i pocela da se mrvi u filter (mrezicu) i u kuciste tj plastiku u kojoj pumpa stoji i stvorila crni masni talog koji je pumpa uvlacila i zbog kojeg je zujala i gubila pritisak.
Kada sam sve ocistio, povadio iz rezervoara prljavstinu i sve spakovao unutra kako je bilo auto je upalio bez problema, bez zujanja pumpe, kao da je uopste nema, neverovatno. Dalje ukljucio sem sve potrosace, svetla, maglenke, ventilaror u kabini, 4 migavca, radio, svetlo u kabini i sve je radilo ok, ali kada se ukljucio ventilator hladnjaka poceo je da osciluje pritisak pumpe, cim sam iskljucio jedan potrosac npr. svetla sve se vratilo u normalu. Primeto sam da je kabal crveni sa + kleme tada vreo, zasto? Da li bi dobio nesto ako bih taj kabal pojacao sa jos jednim, paralelnim?
Filter goriva je stavljen nov, ali ne znam sta je to pumpa malog pritiska u rezervoaru?
Ostaje mi jos da vidim kako se ponasa pod opterecenjem u voznji, kopka me zasto se onaj kabal onoliko greje i zasto pocne da varira pritisak kada se ukljuce svi potrosaci? Da li postoji neki ventil ili nesto sl. koji bi regulusao oscilacije u pritisku?I have need, a need for speed!
Comment
-
-
Ok, tvoj model je samo sa jednom potapajucom pumpom u rezervoaru i u toj verziji su se pojavljivale Bosch-ove i Pierburg-ove pumpe stim da struji glas da je Pierburg-ova mnogo bolja.
To sto ti se greje plus klemna je znak da negde u instalaciji imas preveliku omsku otpornost i nije resenje pojacavati instalaciju dodatnim kablom nego pronaci uzrocnik otpora.
Nazalost to je malo pipav posao ali ako imas strpljenja unimer u ruke i prvo prekontrolisi sve mase pa onda sve plusve, konekcije releja i osiguraca takodje. Ako tu ne nadjes problem onda ti jedan od potrosaca pravi problem ali za to ti trebaju amper kljesta.
Ako se ne varam 86-god znaci 22 god. ( da je zensko bila bi za udaju) tipujem na zice odnosno instalaciju.
Srecno u pronalazenju kvara.
Pozdrav
Comment
-
-
Evo sada se vracam sa voznje, za sada je sve ok ne trza, ne prekida, ne varira pritisak pod svetlima, ventilatorom u kabini, radiom, migavcima i ventilatorom hladnjaka. Neka ovako ostane!
Za instalaciju cu da probam nesto da prekontrolisem, danas sam gledao onaj kabal sa + kleme na mestu gde ulazi u tablu sa osiguracima je krut verovatno od grejanja ali nisam nasao nista drugo da je vruce tako da cu sada vise obracati paznju na instalacije.
HVALA na pomoci!I have need, a need for speed!
Comment
-
Comment