Problem sa bravom za paljenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    Problem sa bravom za paljenje

    Pasat B2 je u pitanju.
    Zna li neko da li struja od kontakt brave do anlansera ide direktno ili preko releja.
  • Rogi
    CBC Član
    • 17.04.2007
    • 81
    • Stara Pazova

    #2
    Nema relej.

    Ide direkt sa brave i naravno stalna struja sa akuu...jedino ako neko nije dodao relej.

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Ne niko nije dodao relej.
      To cu morati ja da uradim jer mi je vec stradao jedan rotor na anlanseru zbog brave.
      Ustvari izgoreo mi je kolektor na rotoru.

      Comment

      • darko-sice
        CBC Senator
        • 01.11.2005
        • 200
        • Aleksinac

        #4
        To ti nema veze sa releom....
        POZDRAV

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Releja nema pa i nema veze sa relejem!
          Problem je u bravi koja smercuje ne pusta dovoljno jaku struju.
          U automatu imas 2 namotaja jedam jak namotaj koji izbacuje klipcic i drugi namotaj koji drzi klip u izbacenim.
          Ovaj prvi namotaj je mnopo jaci od drugog.
          Na jednom kraju su oba namotaja spojena i dobijaju plus sa brave.
          Prvi uzima masu preko cetkica rotora i aktivan je dok ne izbaci klipcic

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Drugi namotaj je spojen sa druge strane direktno na masu.
            Problem sa bravom je sto ne uspe da izbaci automat do kraja nego ga samo malo mrdne.
            Izbaci tek kad drzis jedno 10-15sek u polozaju za verglanje.
            Za to vreme cetkice pocnu da varnice na kolektoru i eto problema.

            Comment

            • deki-ascona
              Bio nam je drug! RIP
              • 10.04.2007
              • 2118
              • NI , Trosharina

              #7
              Zar nije jednostavnije promeniti ulozak brave?
              Originally posted by Valent Vudriga
              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Mozda je elegantnije resenje zamena uloska brave ali mi je instrument tabla bila popucala pa je lepljena plastika!
                Trebalo bi da skidam kasetofon pa volan pa naknadno ugradjeni obrtometar.
                Jednostavnije je bilo staviti relej i resio sam problem.

                Comment

                Working...
                X