Escort 1.8 16V 1998, povremeno nece da vergla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    Escort 1.8 16V 1998, povremeno nece da vergla

    Kao sto je i receno u naslovu Escort 1.8 16V 1998. god. proizvodnje.

    Povremeno ( 2-3 puta mjesecno) se desi da auto uopste nece da vergla, ne cuje se ni automat alnasera. Takodje se ne cuje ni karakteristican zvuk benzinske pumpe pri davanju kontakta. Auto nece da pali ni na gurku, logicno. Ostali potrosaci (radio, svjetla, el. podizaci rade). Traje od 15 minuta do par sati. Kada se zacuje zvuk benz pumpe auto poslije toga pali bez problema.

    Zamijenjen ulozak brave, simptomi ostali. Kvalitet brave i strucnost majstora nepoznati, auto nije moj.

    Ja sumnjam na el. bravu ili instalaciju.
    Da li su automat (tj. relej) alnasera i relej pumpe benzina napojeni direktno preko kontakt brave ili preko ECU?
    Difference between man and boys is the price of their toys
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #2
    Ima li neko odgovor na boldovano pitanje?
    Naime neki lokalni majstor pominje probleme sa kodiranim kljucem (gazda nema rezervni). Mene zanima da li to moze da sprijeci verglanje i benzinsku pumpu?
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #3
      Za relej automata sam siguran da je napojen direktno,

      za relej benz pumpe nisam siguran, iz tog razloga sto ona odradi dve sekunde po davanju kontakta pa posle nastavi tek po paljenju

      Inace imam jednu skinutu instalaciju sa escorta petice pa mogu pogledati sta i kako

      ali evo ukratko, na akumulatoru imas tri velika osigutaca, od njih tri kabla po recimo desetak kvadrata do kutije osiguraca ispod volana, iz kutije osiguraca ti idu tri ili cetiri kabla (crvani, crni i zuti....) do kontakt brave

      ja bi krenuo odatle, znaci jedan mora biti stalna struja, drugi prespaja na kontaktu i vraca struju do kutije a treci prespaja na zadnji zub-verglanje,

      kutija osiguraca je boljka kod escorta te generacije, uspesno se reparira, ako imas "pribor" mozes sam uraditi.

      ako treba link ka detaljnom objasnjenju reparacije samo reci.


      ja sam imao isti problem ali kod mene je imao zvuk pumpe i struju bobina i sve ostalo ali nije hteo da vergla,
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #4
        Davaj! Mogao si i odmah da stavis, sta si se stisnuo

        Kada kazem direktno mislim na to da ide nekom linijom akumulator-osiguraci-brava-automat alnasera bez mogucnosti da se tu upetlja neka elektronska zastita ili neki problem sa ECU?
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #5
          Elektronska zastita moze samo da se upetlja ako ima alarm sa blokadom paljenja.

          Problem sa ECU ne bi trebalo da ima veze sa verglanjem.

          Da direktno bas tako kao sto si opisao, ustvari skoro tako......


          evo linka ali moras se registrovati


          A ovo su simptomi loseg fuse box-a

          Symptoms:
          Turns over fine - won't fire up.
          Sparks at spark plugs ok.
          No smell of petrol from exhaust suggesting no petrol.
          Can hear pump prime in tank when ignition on - quieter than other RS though.
          Can hear various relays click with ignition on - sounds normal sequence.
          Has got immobiliser "Detroit"
          No faults logged or present on diagnostics


          Sada se setih, pregledaj dobro sve mase na autu, a ima ih mnogooooooo
          moze i to da bude uzrok
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • stainless
            CBC Veteran
            • 26.10.2007
            • 183
            • CG

            #6
            Kutija sa osiguracima je,imao sam isti problem.Zbog nje sam imao i probleme sa grijanjem soferke i ventilatorom.
            Originally posted by Stefan_s
            Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

            Comment

            • BokiRS
              CBC Veteran
              • 20.06.2008
              • 174
              • Beograd

              #7
              Meni se to slicno desi ponekad ali ja samo cacnem klemu od plusa i radi
              ne moze brze,jurimo 30

              Comment

              • nijebitno
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2006
                • 629
                • Modrica

                #8
                @Type_R
                Ima li na onom sajtu ista detaljnije od dvije slike. Ja nisam nasao, ali nisam dugo ni trazio. Da li su to u stvari problemi sa lemovima na ploci ili...?
                Difference between man and boys is the price of their toys

                Comment

                • nicolas
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2007
                  • 175
                  • Beograd

                  #9
                  Identican problem, samo sto je u pitanju MK5 '92. godiste.
                  Trazio sam na pomenutom sajtu, kao i po netu neko uputstvo za reparaciju releja za benzinsku pumpu, ali nisam nasao nista sto mi je razmumljivo (ipak je moje znanje daleko manje od znanja nekog auto-elektricara).
                  Posto sam bar priblizno locirao uzrok problema, videcu da posetim nekog elektricara sa napomenama sta treba da pogleda... Valjda cu problem resiti, jer je postalo prilicno iritirajuce u situaciji kad negde zurim, a pumpa ne radi i ne mogu da upalim auto.

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Imao sam slichnih simptoma sa Fiestom Mk3. Problem je reshio elektrichar tako shto je uklonio zadnje sedishte i proverio kontakte potapajuce pumpe, e sad bilo je to pre 5 godina pa se ne secam shta je tachno pravilo problem ali uglavnom bilo je neshta banalno...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      #11
                      Originally posted by nijebitno
                      @Type_R
                      Ima li na onom sajtu ista detaljnije od dvije slike. Ja nisam nasao, ali nisam dugo ni trazio. Da li su to u stvari problemi sa lemovima na ploci ili...?
                      Normalno, samo lemovi i vodovi, pa nista vise i nema u toj kutijetini

                      izvini, odgovorio bi ti pre ali nisam video
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      • nijebitno
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2006
                        • 629
                        • Modrica

                        #12
                        No frx
                        Ja sam prenio info, ali u zadnje vrijeme ne zeza, pa jos nista nije preduzeto
                        Difference between man and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Tema je za električare, ne znam šta će ovde u dijagnostici?
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #14
                            Pa zapocelo je kao dijagnostika, sto je inace rijec sirokog znacenja Bila je kao neka sumnja na ECU tj. kodirani kljuc.

                            Moze i da se seli, no frx.
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              #15
                              Evo i ja da ti prozborim koju .
                              Pretpostavljam da je ECC IV u pitanju .
                              Ja sam pre dva meseca ugradjivao motor iz eskorta RS2000 u auto u koji nikada nije isao taj motor . Morao sam da ugradim i el. instalaciju od motora . I posle mnogo mozganja i provera posao se sveo na ugradnju dva releja i povezivanje par masa i 2-3 plusa preko osiguraca .
                              Glavni relej koji napaja sve potrosace vezane za injection ( povezan je preko kontakta) i relej pumpe za gorivo koji je vezan za ECC .
                              Sva ostala instalacija nije u vezi sa instalcijom za kontrolu motora.
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              Working...
                              X