Vlasnik sam FIAT Punta 1.9D, 2003 g.
Veceras mi se u jednom trenutku upalila lampica koja signalizira visoku temperaturu i auto se od tog trenutka poceo kretati otezano. Odmah sa se zaustavio.
Stao sam, otvorio haubu i nije se desavalo nista. Nigde se nije pusio. Nedugo zatim izcurela je tecnost iz hladnjaka. Sacekao sam da se ohladi (40-ak min) i sipao mu vodu koje skoro da nije bilo. Upalio i voda vise nije curila nimalo. Nije se palila lampica, a auto je nastavio da se krece kao i obicno. Dovezao sam auto 10ak km najnormalnije.
Nesto pre ovog dogadjaja, primetio sam da je grejanju u kolima potrebno malo vremena da pocne da greje. Sada kada upalim auto i grejanje, ono krene istog trenutka i radi kako valja.
Sta se dogodilo? Da li je moguce da se sve ovo dogodilo zbog male kolicine tecnosti u hladnjaku ili je stvar ozbiljnija.
Hvala na odgovoru.
p.s. Ulje je na normali. Izcurela je cista tecnost. Potrosnja 6.2 po gradu.
Veceras mi se u jednom trenutku upalila lampica koja signalizira visoku temperaturu i auto se od tog trenutka poceo kretati otezano. Odmah sa se zaustavio.
Stao sam, otvorio haubu i nije se desavalo nista. Nigde se nije pusio. Nedugo zatim izcurela je tecnost iz hladnjaka. Sacekao sam da se ohladi (40-ak min) i sipao mu vodu koje skoro da nije bilo. Upalio i voda vise nije curila nimalo. Nije se palila lampica, a auto je nastavio da se krece kao i obicno. Dovezao sam auto 10ak km najnormalnije.
Nesto pre ovog dogadjaja, primetio sam da je grejanju u kolima potrebno malo vremena da pocne da greje. Sada kada upalim auto i grejanje, ono krene istog trenutka i radi kako valja.
Sta se dogodilo? Da li je moguce da se sve ovo dogodilo zbog male kolicine tecnosti u hladnjaku ili je stvar ozbiljnija.
Hvala na odgovoru.
p.s. Ulje je na normali. Izcurela je cista tecnost. Potrosnja 6.2 po gradu.
Comment