PEUGEOT 206 - Nedoumice oko indikatora na instrument tabli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bonafides
    CBC Početnik
    • 14.12.2008
    • 2
    • Zubin Potok

    PEUGEOT 206 - Nedoumice oko indikatora na instrument tabli

    Kupio sam ovaj auto pre par dana.
    Kad dam kontakt pokaze mi kjluc (alat) i 16100 pa kad ga upalim prikaze se koliko je presao 1355000.
    Jel ovaj prvi broj vezan za servis i dal` je to vreme od servisa ili do servisa?
    Molim Vas ko zna da mi odgovori sto pre!
    Druga stvar kad dam kontakt skala na temperaturi za ulje ode na crveno skoro na 140 a kad upalim auto prodje oko 5 sekundi pa se ona vrati na normalu i lampica ugasi.Rekli su mi da je to self test i da je to normalno.
    Ima li neko iskustva sa tim i jel` to normalno?
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #2
    Vidim da ti je prva poruka - sigurno ce te neko terati da se prvo predstavis u sobi za predstavljanje pa ti ne gine to...

    Ovo sto si rekao za servis da li treba sada ili jos toliko do nema smisla jer je 16k puno i za jedno i za drugo.

    Mozda ovaj pre tebe nije menjao ulje 16k kilometara?

    Svakako kada kupis polovan auto treba odmah uraditi servis-promenis ulje, filtere, kais bregaste - proveris kocione obloge...

    Comment

    • vlnikolic
      CBC Član
      • 09.07.2007
      • 97
      • Zemun
      • Honda Jazz 1.4 iDsi

      #3
      Taj kljucic i cifra znace koliko je ostalo do servisa koji je po defaultu na 30000km, trebalo bi da znaci da je prethodni servis radjena pre 13900km. Inace kad uradis zamenu ulja majstor resetuje tu cifru i ona vrti od 30000 unazad sa korakom od 100km.
      Sto se skale za ulja tice, kad das kontakt on pokazuje koji je nivo ulja u karteru (na ravnom), a kad padne kazaljka onda pocinje da pokazuje temperaturu ulja.
      Poz.

      Comment

      • bonafides
        CBC Početnik
        • 14.12.2008
        • 2
        • Zubin Potok

        #4
        Originally posted by vlnikolic
        Taj kljucic i cifra znace koliko je ostalo do servisa koji je po defaultu na 30000km, trebalo bi da znaci da je prethodni servis radjena pre 13900km. Inace kad uradis zamenu ulja majstor resetuje tu cifru i ona vrti od 30000 unazad sa korakom od 100km.
        Sto se skale za ulja tice, kad das kontakt on pokazuje koji je nivo ulja u karteru (na ravnom), a kad padne kazaljka onda pocinje da pokazuje temperaturu ulja.
        Poz.
        Znam da treba da uradim servis, planirao sam ovih dana da zakazem.
        Nisam znao da je njih po defaultu na 30000km.
        Hvala puno na objasnjenjima!
        Pozz

        Comment

        • Sigtran
          CBC Član
          • 04.04.2008
          • 92
          • Beograd
          • BMW 525i M (E39)

          #5
          30000km je više nego previše ako ga voziš sa kvalitetom goriva kakav je u Srbiji... Pa još ako je većina kilometara koje napraviš u gradskoj gužvi, lično bih ti savetovao servis na otprilike 15000km.

          P.S. Kod 307-mice je po tom pokazivaču redovan servis na 20000km (tako da me pomalo čudi 30000km kod tebe, mada nije nemoguće jer 1.4 benzinac se manje haba od jačih motora).

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #6
            1.4 motor je u stvari TU3 motor - sada vec starije konstrukcije.

            Ja isto vozim taj agregat i menjam ulje na 5 do 7k - sipam polusintetiku.

            U mom slucaju(pug 205) fabrika je propisala mnooogo krace intervale a isti blok je u pitanju... ne bi skodilo da zamenis ulje-nije skupo a mnogo znaci jer uz najosnovnije odrzavanje ovi motori odrade brdo kilometara.

            Stvarno nemam poverenja u tih 30k izmedju zamena jer kvalitet ulja koje kupujes nije zagarantovan kao pri fabrickom sipanju...

            Comment

            • vlnikolic
              CBC Član
              • 09.07.2007
              • 97
              • Zemun
              • Honda Jazz 1.4 iDsi

              #7
              Nisam mislio da je intervala zamene ulja 30000km ali je to jedini interval na satu koji moze da se podesi. Inace ja na mom tu5jp4 menjam polusintetiku na 8000km, posle toga reset servisne kilometraze pa unazad do 22000 i sve tako u krug

              Comment

              • CannoN
                CBC Senator XXL
                • 15.09.2007
                • 485
                • Beograd

                #8
                Iz iskustva sam zakljucio da esso, kojeg inace fabrika preporucuje, ovom motoru najvise i prija.

                Tvoj TU je vrh game - 2 bregaste, 16v, prava mera za 206 i za TU se skroz atipicno vozi jer max. torq ostvaruje tek na 5200rpm pa je uparen sa jako kratkim prenosom...

                Kod mene je TU3S i on je na slicnoj semi sa kracim menjacem - vrlo se lako vrti bez obzira sto ima jednu bregastu i 8v tek na 6400 ostvaruje 85ks a torq je izmedju 4 i 5k rpm najveci...

                Ovakva konfiguracija trazi da se motor cesto drzi na visokoj turi pa zbog toga i interval zamene ulja treba da bude kraci nego kod standardih TU-a koji ostvaraju max. torq. oko 3k rpm gde se najcesce i vrte.

                Comment

                • petar
                  CBC Veteran
                  • 22.12.2007
                  • 129
                  • NS
                  • Peugeot 206

                  #9
                  Re: PEUGEOT 206 - Nedoumice oko indikatora na instrument tabli

                  Po fabrici ulje se menja na 30k za benzinske motore, dok je kod dizela taj interval manji, i ja sam se zacudio ali je tako, sa tim sto se koristi esso ili total ulje odredjene specifikacije, ili neko drugo visokokvalitetno sinteticko ulje. Takodje se preporucuje vandredna kontrola u servisu na 15k. Cak se filter vazduha menja na 60k dok se filter ulja menja zajedno sa uljem.

                  Zaista ne vidim zasto bi se ulje menjalo na 7-8k, zaista bespotrebno bacanje para...

                  Comment

                  • CannoN
                    CBC Senator XXL
                    • 15.09.2007
                    • 485
                    • Beograd

                    #10
                    Re: PEUGEOT 206 - Nedoumice oko indikatora na instrument tabli

                    Mozda si i u pravu ako ikako mozes biti siguran kakvog kvaliteta ulje kupujes?

                    Comment

                    • vlnikolic
                      CBC Član
                      • 09.07.2007
                      • 97
                      • Zemun
                      • Honda Jazz 1.4 iDsi

                      #11
                      Re: PEUGEOT 206 - Nedoumice oko indikatora na instrument tabli

                      Ja sam takodje gledao u uputstvu koje dolazi uz auto i tamo pise da je zamena na 30000, ali logika mi namece da je tako nesto ipak previse, posebno za polusinteticko ulje. E sad ima i jos jedna stvar a to je da nasi majstori forsiraju zamenu na oko 8-9000km. Kako rece CannoN pitanje je kvalitet ulja a bogami i goriva pa sve to po malo ipak pomera granicu od 30000km na dole. A sto se para tice mislim da izdatak od 2000din (3l ulja + filter) nije nikakav trosak za odrzavanje auta.

                      Comment

                      • petar
                        CBC Veteran
                        • 22.12.2007
                        • 129
                        • NS
                        • Peugeot 206

                        #12
                        Re: PEUGEOT 206 - Nedoumice oko indikatora na instrument tabli

                        esso ultron 5w40, ful sintetika jel ok to?
                        Ne verujem da bi pug rizikovao sa tim intervalima servisa, cak kazu da je normalno da motor trosi ulje i da se ono vremenom dosipa

                        Comment

                        • CannoN
                          CBC Senator XXL
                          • 15.09.2007
                          • 485
                          • Beograd

                          #13
                          Re: PEUGEOT 206 - Nedoumice oko indikatora na instrument tabli

                          Bas tako - previse je jeftino da ga ne bi menjao cesce - ne moze da skodi sigurno.

                          Koliko ja poznajem TU kada pocne da trosi ulje zavrsio je karijeru - ja zaista ne dolivam(3l uspem pri zameni) ali menjam na 7k.

                          Medjutim za 30k mislim da i nov motor mora da potrosi znacajnu kolicinu ulja...

                          Comment

                          Working...
                          X