Potrebno mi je vase misljenje po pitanju komutatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • demios
    CBC Član
    • 03.12.2007
    • 76
    • Beograd

    Potrebno mi je vase misljenje po pitanju komutatora

    Imam Peugeot 205 GT, najjednostavniji sistem paljenja. Da skratim pricu, jer sam vec u "prijemnom odeljenju" pisao o kvaru, komutator je otisao i ja dobijem polovni iz Mladenovca (covek inace radi Citroene, ali su motori identicni). Zameni cale stari komutator sa novim i opet nece da upali, a vergla. Posalje nam covek autobusom i razvodnik, razvodnu kapu i bobinu, mi sve zamenimo i nista...Odnesemo ga danas u servis ispod Pantera sto radi elektroniku, oni ga poprave lepo i malopre me zovu da mi jave da je gotovo. Ja sav srecan (gurao sam auto u 4 ujutru kada je stao pre 3 dana, na -6*C) pitam sta je bio kvar, a momak kaze da su zice bile pogresno rasporedjene na bobini (sto nije moguce jer te 4 zice sto idu u bobinu mogu samo na jedan nacin da se gurnu) i da je to mozda spalilo komutator (dakle, komutator broj 2, iz Mladenovca) !? To dalje znaci da je prvi komutator pregoreo, a drugi komutator nije ni radio ili je pregoreo zahvaljujuci....necemu. Rekao je da su zamenili komutator i buksne na zicama i da sve kosta 2000+2000 dinara (materijal + 2 sata rada).

    Zamolio bih vas, jer se razumete bolje od mene u "struju" da mi kazete koliko je ovaj scenario moguc, jer mi ne zvuci sasvim.....moguce A momak sa kojim sam pricao je delovao kao da nije siguran sta prica. Postavio sam i elektro-semu da mozete da pogledate detaljnije.



    Hvala unapred i srecni praznici
    Peugeot 205GT '89.
Working...
X