Sa bilo kog auta koji ima jedan brisac, Uno, Florida, Citroen AX, BX, CX, ZX, a montiranjem poluge na motor mozes da ga postavis u bilo kom polozaju da se zaustavlja.
Mislim da nisi ukapirao poentu
Ako stavim bilo koji od tih brisaca tj. fabricku verziju motora i brisaca nece stajati na sredini,a ako namestim na sredinu nece brisati obe strane, kapiras ??
Sa bilo kog auta koji ima jedan brisac, Uno, Florida, Citroen AX, BX, CX, ZX, a montiranjem poluge na motor mozes da ga postavis u bilo kom polozaju da se zaustavlja.
Mislim da nisi ukapirao poentu
Ako stavim bilo koji od tih brisaca tj. fabricku verziju motora i brisaca nece stajati na sredini,a ako namestim na sredinu nece brisati obe strane, kapiras ??
Moze to da se uradi bez problema, brisac ne pomeras, namestis ga tako da brise celu soferku, da ne prelazi van nje, a menjas polazaj poluge (makaza) koja se navlaci na osovinu motora.
Na svavom autu to moze da se uradi i brisac ce se zaustavljati u polozaju na koji namontiras polugu na motor.
Ne znam da li kapiras, nisam bas najbolje objasnio, ali moze da se uradi vrlo lako.
Tek cu moci to da probam sl. nedelje, ne znam zasto ali mi ta tvoja teorija ne zvuci bas najbolje videcemo sta i kako kad krenem da ga budzim, a ako ne uspem doteracu ti auto u Nish pa ga ti namesti ako je tako prosto, sta je to 400km tamo-vamo
Slicnu temu sam nasao u delu o Alfa Romeu ali da postavim ovde novu a vezano za brisace na Renault laguni,'98.godiste.Dosta se i navozah bez problema.Naime,padala je kisa i ja ukljucio brisace da rade.Posto je bila slabija kisa,ukljucio sam periodicno ukljucivanje i podesio drugi stepen ukljucivanja(mislim da na tockicu ima pet brzina periodicnog ukljucivanja).I radilo je sve.Pocne jaca kisa i pocne da magli soferka pa ukljucim duvanje toplog vazduha da odmagli istu).Kada sam iskljucio klimu(odmagljivanje) i ukljucio brisace da rade stalno,posle vracanja na periodicno,oni i dalje rade kao da rade stalno.Iskljucim skroz,oni stanu tog trenutka u bilo kom polozaju da ih zaustavim.Ukljucim posle minut-dva opet na periodicno,oni jednom odrade kako valja i onda opet krenu da rade stalno.Sta je problem?Da li tu postoji taj vremenski relej,da li moze da bude jos nesto?Ako su releji i ako to mogu sam da zavrsim,recite mi gde se nalazi tabla sa relejima kod ovog automobila?
Proveri da ti nije izgoreo osigurač brisača.
KAda se to desi, imaš samo jednu brzinu, i brisači se ne vraćaju na mesto kad ih ugasiš, već ostanu nasred šoferke, tj. tamo gde su bili u momentu kada si vratio ručicu na nulu.
bas sam ga rasklopio, cetkice su u redu, zupcanici (plasticni) nisu pojedeni, izgleda da je opako zapeklo negde u samoj cevki koja izlazi napolje. Naprskao sam WD40 ali ne mrda
Primecujem da se cesce pale po iskrpljenim putevima i kada naidem na rupu usled udaraca.Pre su se retko palili ali sada je to daleko ucestalije.Releji za zadnji brisac i prednji su odvojeni i mislim da nije do njih kvar nego u kontaktima u rucici brisaca ispod volana ali nisam sasvim siguran.Rucica mi deluje stabilno i nije labava.Ako neko zna savet unapred zahvaljujem.Auto je SEAT ibiza 1.4.
Vec znas sta je u pitanju. Skini ceo prekidac brisaca s volana, pa drzi za prekidac da rucica bude slobodna, pa ljuljaj. Tako ces da vidis da li je samo rucica u pitanju. Mozda se razmrdala s godinama, pa treba staviti drugi prekidac (sa rucicom naravno).
Ako ti je za utehu, meni se na rupe pali i gasi radio...
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Comment