testiranje Bobine .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    testiranje Bobine .

    bobina na opel corsa ohv motoru po fabrickim specifikacijama treba da da ima :
    primarni otpor : 1,8 Ohma
    sekundarni : 7000 Ohma

    moja bobina ima primarni : 1,8 a sekundarni 5700 Ohma
    mereno je sa skinutom bobinom ,obicnim dig unimetrom..

    dali je ova bobina ispravna POTPUNO .. to jest dali moze ona da zeza malo kad je vlazno ?
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
  • deki74
    CBC Veteran
    • 03.02.2008
    • 139
    • Beograd

    #2
    Re: testiranje Bobine .

    Nije uvek pravilo da podatak u recimo autodati mora biti tacan a postoji mogucnost da ako je auto kupljen polovan da je neko pre tebe stavio bobinu istih gabarita ali razlicitih karakteristika ,takodje bi mogao da proveris i na nekom drugom instrumentu.a
    pored bobine po vlaznom vremenu problem moze biti i do kablova ,kape ili razvodne ruke itd.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      Re: testiranje Bobine .

      ima previshe itd stvari ..
      a slabo sta moze da se skinuto testira.

      kad smo vetj kod kablova,rece mi jedan elektricar malopre.. da je za paljenje sa platinama bolje imati obicne bakarne kablove ?!?

      imali tu istine ? ..
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • deki74
        CBC Veteran
        • 03.02.2008
        • 139
        • Beograd

        #4
        Re: testiranje Bobine .

        Kod platinskog paljenja napon za varnicu je oko 15 kV dok kod elektronskog ide i do 30 kV,tako da tu i moze biti istine posto je kod grafitnih kablova veci otpor ali su zato radio smetnje znatno manje.A sto se itd tice ,platine moraju biti podesene na propisan zazor,rotor razvodnika ne sme imati lufta,kondezator treba biti ispravan,napajanje bobine ispravno naravno i kablovi ,treba proveriti i one naglavke na svecicama ako ih imas a najbolja metoda je da nadjes slican auto i probas deo po deo i tako ces doci do nekog zaklkjucka.

        Comment

        Working...
        X