Padanje ler gasa pri opterecenju struje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bug
    CBC Član
    • 19.11.2006
    • 21
    • SU

    Padanje ler gasa pri opterecenju struje

    Poz svima vidim da ovde ima elektricara pa da postavim jedno pitanje ...

    Kad upalim auto on mi lepo radi na 1000rpm .... cim ukljucim nekog potrosaca struje ( svetlo, ventilator..) obrtaji mi padaju na 800-700rpm i to brzo(motor onda tesko radi, a ako je hladan onda se i ugasi) ....
    Razvodna kapa i ruka su nove, akumulator je nov' (i ako on nista ne znaci), svecice i kablovi od svecica su uredu proveravano je ....
    U cemu je problem?
  • etibor
    CBC Senator
    • 12.05.2008
    • 293
    • Pancevo

    #2
    Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

    Prvo i osnovno pravilo: koji je auto u pitanju?
    Proveri i alternator da li ti puni...
    Meri napon na akumulatoru, pre nego sto ukljucis neki potrosac, i posle toga...
    Stilo 1.9JTD 16v 140KS

    Comment

    • audi80 91
      CBC Član
      • 07.02.2009
      • 37

      #3
      Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

      [quote="Bug"]Poz svima vidim da ovde ima elektricara pa da postavim jedno pitanje ...

      Kad upalim auto on mi lepo radi na 1000rpm .... cim ukljucim nekog potrosaca struje ( svetlo, ventilator..) obrtaji mi padaju na 800-700rpm i to brzo(motor onda tesko radi, a ako je hladan onda se i ugasi) ....
      Razvodna kapa i ruka su nove, akumulator je nov' (i ako on nista ne znaci), svecice i kablovi od svecica su uredu proveravano je ....
      U cemu je problemu


      Trebalo bi da proverish kaish alternatora dali je dovoljno zategnutako je ok, proveri regler alternatora koliko puni.

      Comment

      • pistre
        CBC Senator
        • 19.02.2008
        • 234
        • bg, vozdovac

        #4
        Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

        Pa normalna je stvar ako popalis opterecenja da ti padnu obrtaji

        Comment

        • etibor
          CBC Senator
          • 12.05.2008
          • 293
          • Pancevo

          #5
          Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

          Sve zavisi koji je auto, ali ne bi smeli da padnu toliko obrtaji...
          Po meni kod stariji automobila moze malo da padnu obrtaji ali ne vise od 50-100 rpm.
          Stilo 1.9JTD 16v 140KS

          Comment

          • Bug
            CBC Član
            • 19.11.2006
            • 21
            • SU

            #6
            Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

            Zaboravio sam reci...izvinjavam se
            auto je Alfa Romeo 33

            Pazio nosio sam ja anlaser na reparaciju kod elektricara i kad sam bio kod njega ja mu rekao da mi padaju obrtaji ...on proverio kao ne puni tj rekao je jedan klip ne radi ...kad sam otisao po auto on je rekao da je razvodna ruka bila losa i da je sad ok ( i ako sam je god dana ranije menjao) ...medjutim djoka...i dalje isto radi..... rekao sam sad sam bio kod njega i ko zna kad opet...
            Ok ako malo padnu obrtaji ...ali kad jako padnu tolik oda se enkad auto ugasi na ler gasu to nesto ne valja (kad sam kupio auto tako nije bilo ,radio je redovno)...da se ne bi ugasio moram ja gas drzati da brze radi motor i onda je ok ...ja kontam da je alternator malo zaribao jer on ko da nema snage da pokrece motor i da ostalo napaja...

            Kais alaternatora mi je zasad logicno to cu da vidim....
            za punjenje ako sam dobro secam treba da imam ~14V dok auto radi ?

            Comment

            • GTX
              CBC Senator XXL
              • 13.09.2008
              • 422
              • Subotica
              • Nexia 1.5 16v

              #7
              Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

              Da,napon treba da bude priblizno 14V.Evo sa Wikipedie:

              * Quiescent (open-circuit) voltage at full charge: 12.6 V
              * Unloading-end: 11.8 V
              * Charge with 13.2–14.4 V
              * Gassing voltage: 14.4 V
              * Continuous-preservation charge with max. 13.2 V
              * After full charge the terminal voltage will drop quickly to 13.2 V and then slowly to 12.6 V
              * Wait at least 12 hours after charging to measure open circuit voltage, the resting time allows surface charge to dissipate and enables a more accurate reading.

              Comment

              • etibor
                CBC Senator
                • 12.05.2008
                • 293
                • Pancevo

                #8
                Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                Da. Dok motor radi bez potrosaca trebalo bi da imas oko 14V, mozda i malo vise. A kada ukljucis recimo svetla kratka i duga, mislim da ne bi smeo da ti padne napon uopste. Tako da bi to trebao da proveris.
                Da li ti se prazni akumulator?
                Koliko ja znam, ni jedan auto nema normalan broj obrtaja na 1000 rpm. Uglavnom je to oko 750,800,900.
                A kada se ugreje motor i iskljucis potrosace da li ti se obrtaji vrate na 1000rpm?
                Koliko su presle svecice?
                Premeri napon kao sto sam ti rekao u prethodnom postu.

                Pozdrav...
                Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                Comment

                • mistermobil
                  CBC Senator XXL
                  • 09.11.2008
                  • 469
                  • pecinci

                  #9
                  Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                  I ja imam isti problem,u pitanju je opelov 1.6b motor,u veoma dobrom stanju,akum je veliki za benzinca-72Ah(zbog ozvucenja stavljen veci)i on je ok,anlaser dobro vergla..kad upalim svetla,pada mi broj obrtaja za 100-200rpm na leru,cim ugasim,onda normalno.Bez svetala uvek radi normalno,i sa drugim potrosacima mi radi normalno,nemam pojma u cemu je stos
                  Ko leti,vrijedi
                  Ko vrijedi,leti
                  Ko ne leti,ne vrijedi..
                  (Grunf,TNT..)

                  Comment

                  • darko-sice
                    CBC Senator
                    • 01.11.2005
                    • 200
                    • Aleksinac

                    #10
                    Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                    U tome da kad alternator puni on najprostije receno"prosto koci" tako sa svakim potrosacem javlja se i vece opterecenje,zato ti padne broj obrtaja na leru....
                    POZDRAV

                    Comment

                    • etibor
                      CBC Senator
                      • 12.05.2008
                      • 293
                      • Pancevo

                      #11
                      Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                      Darko jeste u pravu, ali ako samo teoretisete a ne uzmete unimer u ruke i malo premerite napone onda dzabe ova dopisivanja na forumu.
                      Meni ne padne broj obrtaja ni za 1 rpm. A ni napon. Uvek je na 14,2V. Osim kada ukljucim kratka+duga svetla+ventilator u kabini+zadnji grejac. e onda padne napon na 13,8V. I to sve na leru...
                      Pozdrav.
                      Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                      Comment

                      • Bug
                        CBC Član
                        • 19.11.2006
                        • 21
                        • SU

                        #12
                        Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                        Originally posted by etibor
                        Da. Dok motor radi bez potrosaca trebalo bi da imas oko 14V, mozda i malo vise. A kada ukljucis recimo svetla kratka i duga, mislim da ne bi smeo da ti padne napon uopste. Tako da bi to trebao da proveris.
                        Da li ti se prazni akumulator?
                        Koliko ja znam, ni jedan auto nema normalan broj obrtaja na 1000 rpm. Uglavnom je to oko 750,800,900.
                        A kada se ugreje motor i iskljucis potrosace da li ti se obrtaji vrate na 1000rpm?
                        Koliko su presle svecice?
                        Premeri napon kao sto sam ti rekao u prethodnom postu.

                        Pozdrav...
                        Akumulator se ne prazni ...
                        Auto je fabricki na 800rpm , povecano je na 1000rpm jer karburatori nisu nastimovani pa da motor mirnije radi(duga prica a nije do toga sigurno)
                        Hladan/vruc motor uvek isto...cim povuce struju cao..pada...
                        Svecice niisu puno presle..stavio sam ih letos a ni ne vozim puno auto ..tako da su ok one...

                        Cu da premerim napon, danas nisam mogao padala kisa i duvao vetar...cim se smiri vreme cu da uradim...

                        Originally posted by etibor
                        Meni ne padne broj obrtaja ni za 1 rpm. A ni napon. Uvek je na 14,2V. Osim kada ukljucim kratka+duga svetla+ventilator u kabini+zadnji grejac. e onda padne napon na 13,8V. I to sve na leru...
                        ok ti ukljucis sve moguce potrosace..a ja makar samo jednog da upalim pada ler...

                        zamisli situaciju, noc i zima , zadnja stakla ti zamagljena upalis grejac, noc je upalis kratka svetla, da se malo ugrejes upalis i ventilator...i auto ti se gasi ili moras drzati gas....
                        jako na zivce ide...

                        Comment

                        • audi80 91
                          CBC Član
                          • 07.02.2009
                          • 37

                          #13
                          Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                          Zamisli ti situaciju, ljudi ti savetuju , predlazu i razmishljaju o tvojoj temi shta da uradis.
                          anlaser remontovao?
                          svecice dobre?
                          razvodna kapa?
                          Sve to shto si odradio nema veze sa ovim shto ti se deshava,a kapirash da ti alternator malo riba,PA IZMERI TAJ NAPON,ako hocesh da ti pokushamo pomoci.
                          jako na zivce ide...

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                            Slaba kompresija na motoru. Moguce zbog nekog ventila.
                            Moze lako da bude da ti jedan karburator nije lepo nastelovan i da uopste ne radi neki klip na leru.
                            Cim ukljucis nesto alternator nadoknadjuje tu struju opterecujuci motor. Kad je kompresija dobra to se jedva oseti ali kad je losa kompresija oseti se ito zesce. To isto se desava i kod dizela.
                            Bombina daje istu struju bio napon 12v ili 14v zanemarljiva je razlika.
                            Premeri kompresiju pa ako nije kod majstora koji zna sa 4 vakuma da nasteluje karburatore.
                            Ako neces a ti povuci malo sauh kad je nesto ukljuceno.

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Re: Padanje ler gasa pri opterecenju struje

                              Ako ne verujes skini zicu pobude sa alternatora da ne puni onda upali sue potrosace i tad ce napon da padne na 11v ali motor nece ni da oseti.
                              Za kompresiju srecno u potrazi za majstorom koji hoce da je meri na tom motoru. Budi tu kad meri.!!!

                              Comment

                              Working...
                              X