Bmw 530dA Prazni akumulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zmaj_pa
    CBC Senator
    • 13.05.2007
    • 232
    • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

    Bmw 530dA Prazni akumulator

    Moj Bmw polako postaje muka za mene a bogami i za majstorePrazni akumulator....Nesto sam sam petljao sa unimerom i nadjem da osigurac broj 11 vuce struju kad auto ode u sleepmode....Trebalo bi da potrosnja bude sa sleep mode-om negde od 0,03 do 0,05 Ampera....Kod mene je to okruglo 1 Amper..Kad izvucem osigurac broj 11 ta potrosnja se vrati u neku normalu od 0.06Ampera.Danas odem u Servis oni ustanove to isto......Inace na tom osiguracu je ServoTronic.Prikace dijagnostiku a ona kaze da nema nikakvih gresaka.....Usput majstor kaze da kao i na displey-u od auta mora izaci greska kad ServoTronic neradi.....Usput ja tu celo vreme pricam da nikakvih problema sa Servom nemam i da sve funkcionise kako treba.....sem praznjenja akumulatora.....Ebavali su se celo popodne......Te skidaj prednji levi tocak i sve one plastike da bu se doslo do onog uredjaja koji dogreva vodu kad je hladno vreme.....Kao to je boljka kod Bmw-a to crkava i vuce struju.....Medjutim ustanove i da to radi.....Onda su ebavali centralne brave.....U medju vremenu izgubim zivce i odem.....Upravo sad pred kraj radnog vremena sam obavesten da ce sutra pokusati sa updateom softwera.......Elem nista nisu resili...Bojim se da ce opet moj Bmw provesti par dana u bmw werkstatt-u
    Jel imao neko slicnih problema i kako ih je resio?
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

    Originally posted by zmaj_pa
    Inace na tom osiguracu je ServoTronic.Prikace dijagnostiku a ona kaze da nema nikakvih gresaka. Usput majstor kaze da kao i na displey-u od auta mora izaci greska kad ServoTronic neradi...
    Možda je baš u tome greška, što i u sleep mode radi? Nije mi poznata el. shema tvog vozila i da li je na tom osiguraču prikačeno još nešto, fabrički, ili naknadno dodato i da vuče toliku struju. Ako je prije bilo sve u redu, onda nije mogla samo tako da nastane softverska greška, nego je uzrok u hardware-u, što kvalitetna dijagnostika treba lako da otkrije. Jedino, ako nije neko "prčkao" po softveru.

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

      Sto bre ne vices zmaju nego ti "austro-ugari" raskupusase auto?

      Serija E39, kao i svaki drugi auto, ima nekoliko tipicnih problema koji znaju da se jave vremenom. Jedna od njih je da ljudima naprasno pocne da se prazni baterija sto si i sam imao (ne)prilike da iskusis. Medjutim, koliko god malo da ima indicija gde bi trebalo da se trazi problem, za konacno resenje problema je potrebno jos manje muke. Naime, mogao bih da se kladim da je problem u regulatoru automatskog klima uredjaja (Final stage regulator ili FInal stage unit), jer je upravo on znao da pravi te probleme na E39. Problem je sto cak i u "sleep" modu, on povremeno ukljucuje ventilator grejaca odnosno klima uredjaja tako da dok ti prespavas noc baterija je vec na izdisaju. Radi se o ovom delu:



      - dakle pod brojem 3. Ne znam za cenu u Austriji, ali recimo da bi otprilike trebalo da kosta oko 100 evra. A ugradnja je vrlo lak posao, tako da ne moras da placas, narocito ne u BMW werkstatt-u jer ce cena da bude

      E sad, ja naravno ne mogu da ti garantujem da ce to da resi tvoj problem 100%, ali sam prilicno uveren da hoce jer je to bila cesta stvar kod E39. Mozda bi trebalo, probe radi, i da se ne izlazes troskovima bez potrebe, da za pocetak zamenis ovaj deo sa nekog drugog E39 modela, i probas kako ce da se ponasa baterija preko noci.

      Ako hoces, mozes i sam da zamenis to, evo ti link kako to uraditi u licnoj reziji

      A site related to the BMW E39 540i 6-Speed. Provides info regarding modifications, a


      A ovde dole imas isto uputstvo a i nekoliko licnih iskustava vlasnika slicnih tvojim:

      http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393

      Probaj dakle sa ovim pa javljaj sta se desava

      Pozz
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • zmaj_pa
        CBC Senator
        • 13.05.2007
        • 232
        • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

        #4
        Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

        Znaci ne radi se o majstorima nego o "monterima".....hehehehe menjaju sve sto im padne napamet.....a problem ostaje!Promenili su i FSU,uradili update softwera,zamenili onaj grejac vode to jest njegov kompijuter iza prednjeg levog tocka cini mi se da su i neke releje ******li....a problem ostaje....Vise se ne nerviram rekao sam dok ne naprave meni auto ne treba a nek izvade i motor i menjac.....boli me djon ja cu da platim samo ono sto je bio problem a sto bi oni da smontiraju pola auta dok nadju gde je kvar to nije moj problem

        Jos jedno pitanje imam.....Jel neko skoro radio upadte softwera na bmw-u?Danas sam primetio da na ekranu se vise ne pojavljuje Bmw-ow znak vec ekran zatreperi o odma ispred sebe imam "Meni"Pre je bio slucaj da se prvo pojavi Bmw logo pa tek onda ide dalje pa sad ne znam jel to normalno sa novim softwerom ili su i tu nesto drndali vunicu

        Comment

        • zmaj_pa
          CBC Senator
          • 13.05.2007
          • 232
          • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

          #5
          Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

          Hvala OverSpeed na opsirnom odgovoru......Procitao sam temu....sa linka.Problem je u tome sto ovde ljudi su manje vise imali problema sa tim ventilatorm....Pali se gasi se sam i tako dalje....Moj je radio savrseno.Bice da je neki kompleksniji problem kod mene......

          Comment

          • Gavra
            CBC Senator XXL
            • 06.03.2008
            • 2031
            • Beograd

            #6
            Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

            Nemoj da skidas osigurac,sta ces time dobiti? A i ti majstori kako ih ne mrzi da skidaju silne plastike a nisu sigurni da je tu problem.Uzmes lepo Amper kljesta i probas jednu po jednu zicu u snopu ,kada nadjes koja vuce struju ili pogledas u tehnicku dokumentaciju za sta je ili je seljacki ispratis do potrosaca.

            BMW ce upisati kodove za razne gluposti pre nego se dese ali kada imas potrosnju struje nema sanse da umemorise,jer mu je potrebno da bude na kontaktu da bi mogao da "vidi" da je nesto aktivno sto ne bi trebalo.
            Poslednji nek ugasi svetlo

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

              Ok, znaci nije taj tipican problem kod E39 nego nesta drugo u pitanju. Interesantno, jer je u najvecem broju slucajeva krivac za takve simptome upravo FSU.

              Elem, nakon tvog odgovora proveo sam evo neko vreme po nekim stranim (E39) forumima ne bi li naisao na neko slicno isksutvo i ovo je ono na sta sam naisao:

              - U nekoliko slucajeva problem naglog praznjenja baterije je na kraju pripisan takoreci univerzalnom (mogucem) uzroku, losim diodama na alternatoru.

              - U nekoliko slucajeva problem je bio u softveru, tacnije u nekim podesavanjima u istom koja su dovodila do praznjenja baterije, pa su neki vlasnici (iz USA doduse) problem resili update-om softvera na verziju 19.01.

              - Na nekoliko mesta sam naisao na iskustva vlasnika slicna ovim tvojim, i na kraju se kod njih ispostavilo da je bateriju praznilo fabricko pojacalo (Phillips DSP amplifier), sto se lako proveravalo diskonektovanjem amp-a na jednu noc i provere stanja sledeceg jutra.

              - I mozda najinteresantnije, obzirom na auto koji vozis, naisao sam na ne mali broj slicnih problema vlasnika modela 525d, 530d odnosno X3 3.0d, koji su imali isto takva "misteriozna" praznjenja baterije. Kod njih se recimo ispostavilo da je uzrok praznjenja pomocni grejac motora (auxilliary heater) koji se ugradjivao ranije kao opcija a od 2002. godine kao standardna oprema u BMW-ove navedene modele. Stvar sa ovim grejacem je bila u tome da si mogao da "podgrejes" motor neposredno pred voznju, a pustanje u rad ovog grejaca je moglo da se izvrsi ili preko namenskog daljinca (valjda da bi mogao da ga aktiviras onako, s prozora, dok ti jos uvek ispijas jutarnju kafu pre polaska na posao ), ili preko izbora/aktiviranja te opcije iz menija na navigacionom ekranu. Medjutim, postoji u tome jos jedna stvar, ovaj sistem moze da se aktivira samo kad spoljasnja temperatura padne ispod 10 stepeni C, a ako ti imas tih problema upravo od kako je nastupilo ovo zahladjenje, onda se tu dosta stvari podudaraju. Znaci moguce je da si ti ili neko drugi, izabrao to podesavanje u sistemskom meniju, ili je tako vec bilo podeseno, i sad cim temperatura padne ispod 10 stepeni sistem aktivira to "podgrevanje" motora i tako celu noc... U tom pogledu, rad tog sistema bio bi jedino smislen kad se jednom vec udje u auto, izabere se ta opcija i saceka par minuta dok se auto ne startuje, a onda iskljuci. Ako ostane ukljucena ta opcija, problem je sto ona radi nezavisno od "sleep" moda i "podgreva" motor onako kako je programirana, odnosno automatski se startuje cim temperatura motora padne ispod 10 stepeni. Ovakvih iskustava sam nasao nekoliko, i problem su ljudi resavali ili iskljucivanjem te opcije iz menija (jer kad se jednom krene autom lako se zaboravi da se vratis u meni i iskljucis tu opciju, a to i nema puno smisla), ili nabavkom tog namenskog daljinca pa je posle sve bilo lakse jer se sistem aktivira jedino kad hocemo, par minuta pre startovanja. U svakom slucaju, karakteristican ali ne tako cest problem kod BMW-ovih modela serije 5 i X3 sa 2,5 i 3-litarskim dizel motorima, pa bi eto mogao da proveris i tu stvar, ili prokontrolisi izabrane opcije iz menija ili jednostavno diskonektuj ili izvadi osigurac za taj pomocni grejac (ako ga ima) pa isprati situaciju do sledeceg jutra.

              Izvinjavam se na preopsirnosti, samo sam preneo to sto sam procitao na nekih drugim forumima gde su ljudi mucili slicne muke. Nadam se u svakom slucaju da ces brzo da resis problem.
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • cuore 75
                CBC Član
                • 11.05.2007
                • 48
                • Novi Sad

                #8
                Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

                Šta preopširna! Svaka tebi čast na trudu temu pratim onako usput,al ti si se baš potrudio
                Jedino mi objasni ako hoćeš,šta je štos sa onim delom sa prve tvoje slike-zar to nije običan otpornik za brzine na ventilatoru?
                Jel on ima još neku funkciju,i nije valjda da sam uključuje ventilator? Pozdrav.

                Comment

                • civi
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1492
                  • Pozarevac

                  #9
                  Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

                  Mozda ti se cini kao klupo pitanje ali koji cdplayer imas u autu da nija neka ALPINA
                  Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                  - Kako to misliš, kočim?

                  Comment

                  • zmaj_pa
                    CBC Senator
                    • 13.05.2007
                    • 232
                    • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

                    #10
                    Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

                    Hvala svima na odgovorima.....Agonija se nastavlja....Sutra je na redu ispitivanje i promena Vorne Karosserie Störgeräte.E sad ako znam kako da ovo prevedem na Srpski....ubite me ne znam.Nesto kao "Prednja Upravljacka jedinica Karoserije"

                    Civi nemam u autu cd player....Vec je u pitanju BMW-ov Navigation Professional sa Ekranom 16:9 ispod kojeg je kaseta...U gepeku je cd Sarzer sa 6 diskova....Iskreno koja je marka pojma nemam svugde pise BMW

                    Overspeed upravo sam u 2 ili 3 postu pisao da je zamenjen kompijuter ili ti programator tog auxilliary heater-a jel je to kao poznata boljka serije e39.Mogu jos reci da kod mene ne postoji daljinski za taj uredjaj i da se isti aktivirao po davanju kontakta sto se moglo jasno cuti sa spoljne strane ako auto ne radi......Par puta sam po paljenju odmah gasio auto i taj uredjaj je nastavljao sa radom par minuta a onda se redovno i svaki put gasio sam od sebe.....Opciju za vremensko podesavanje ovog uredjaj u Meniju nemam,barem koliko mi se cini ali imam opciju za vremensko podesavanje vetrenja kabine.Ali cini mi se da to jedno sa drugim nema veze......

                    U svakom slucaju obecano mi je da cu sutra dobiti auto na upotrebu.....´verujem i podeblji racun

                    Jos jednom hvala svima na trudu.....Nastavak sutra.....

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

                      Originally posted by cuore 75
                      Jedino mi objasni ako hoćeš,šta je štos sa onim delom sa prve tvoje slike-zar to nije običan otpornik za brzine na ventilatoru?
                      Jel on ima još neku funkciju,i nije valjda da sam uključuje ventilator? Pozdrav.
                      Jeste Ima po internetu iskustava gde su ljudi bukvalno u nekoj tisini parkirali auto i cekali da ode u sleep mod, pa onda onako "iz šteka" osluskivali sta se desava i sta to trosi bateriju I problem je uglavnom bio u ventilatoru koji se povremeno sam palio i gasio, a krivac za to je bio upravo taj regulator (fsu).

                      Ovde je dakle u pitanju klasican gremlin, znaci nista od karakteristicnih stvari koje na E39 vlasnicima znaju da zadaju glavobolje nije u pitanju

                      Sta da ti kazem, nadam se samo sto nizem racunu po preuzimanju auta. Bas ce biti interesantno da se vidi sta je bio uzrok tome.
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

                        Otpornik (Reostat), koji reguliše brzinu ventilatora, ne može biti uzrok uključivanja-isključivanja ventilatora! Za to je zadužena elektronika i termostat!!!

                        I na mom yugu nakon vožnje, ako je termostat uključio ventilator hladnjaka, radit će ventilator i nakon gašenja motora i vađenja kontakt ključa, sve dok temperatura ne padne ispod tačke uključivanja, jer je direktno spojen na akumulator. Isti princip je i kod najnovijih vozila, samo što celim sistemom upravlja elktronika.

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

                          Ako nista mogao si da u google ukucas nesta poput "fsu battery drain" ili slicno i video bi koliko nisi u pravu. Da ne offujem coveku previse po temi, evo ti samo par primera da vidis kako su ljudi upravo zamenom tog regulatora resavali problem praznjenja akumulatora:

                          http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1320211

                          http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=341525



                          PS. Drzi se teme.
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • zmaj_pa
                            CBC Senator
                            • 13.05.2007
                            • 232
                            • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

                            #14
                            Re: Bmw 530dA Prazni akumulator

                            Evo da se prijavim....Auto je napravljen.U pitanju je bio E Light Modul....Njegova elektronika je izgorela iz nekog razloga i tu se napravio kratak spoj........Problem Majstori nisu odmah primetili jel nisu ni znali za njegovo postojanje a da budem iskren i ja sam potpuno zaboravio na njega.....Problem nebi bio verovatno ni nadjen da danas nisam bukvalno preveo jednu Gavrinu recenicu o Amper klestima seljackom pracenju ziceMajstor je prihvatio sugestiju okacio sve moguce skenere i test masine o klin i uzo ta klesta.......Posle nekih 20 minuta samo se culo Nesto sto se tesko moze prevesti na nas bogati jezik......Elem krivica je delimicno moja jel sam potpuno zaboravio na stvar koju sam ugradio odmah po kupovini auta......Verovatno je razlog i to sto vec neko duze vreme ne koristim E Light Modul.Sve je to pocupano napolje vracena instalacija na staro i sad bi trebalo da je sve ok......Za test cu ostaviti auto preko vikenda da stoji pa ako u Ponedeljak popodne upali onda je to to............
                            Zahvaljujuci razumevanju glavnog mehanicara racun nije bio tako strasan......Sve ukupno 426 euro novcanica........
                            Dakle hvala svima na ucescu....Ponajvise Gavri na uproscavanju stvari i OverSpeed-u na upornosti oko resavanja problema.........

                            Comment

                            • Vule Simic
                              Tek je upao...
                              • 15.09.2022
                              • 1
                              • Aleksandrovac
                              • Bmw

                              #15
                              Originally posted by zmaj_pa View Post
                              Moj Bmw polako postaje muka za mene a bogami i za majstorePrazni akumulator....Nesto sam sam petljao sa unimerom i nadjem da osigurac broj 11 vuce struju kad auto ode u sleepmode....Trebalo bi da potrosnja bude sa sleep mode-om negde od 0,03 do 0,05 Ampera....Kod mene je to okruglo 1 Amper..Kad izvucem osigurac broj 11 ta potrosnja se vrati u neku normalu od 0.06Ampera.Danas odem u Servis oni ustanove to isto......Inace na tom osiguracu je ServoTronic.Prikace dijagnostiku a ona kaze da nema nikakvih gresaka.....Usput majstor kaze da kao i na displey-u od auta mora izaci greska kad ServoTronic neradi.....Usput ja tu celo vreme pricam da nikakvih problema sa Servom nemam i da sve funkcionise kako treba.....sem praznjenja akumulatora.....Ebavali su se celo popodne......Te skidaj prednji levi tocak i sve one plastike da bu se doslo do onog uredjaja koji dogreva vodu kad je hladno vreme.....Kao to je boljka kod Bmw-a to crkava i vuce struju.....Medjutim ustanove i da to radi.....Onda su ebavali centralne brave.....U medju vremenu izgubim zivce i odem.....Upravo sad pred kraj radnog vremena sam obavesten da ce sutra pokusati sa updateom softwera.......Elem nista nisu resili...Bojim se da ce opet moj Bmw provesti par dana u bmw werkstatt-u
                              Jel imao neko slicnih problema i kako ih je resio?
                              Postovanje
                              Dali ste nasli sta je uzrok zasto vuce toliku struju?
                              Jer ja bas ovih dana imam isti problem.
                              Unapred hvala

                              Comment

                              Working...
                              X