Elem u cemu je problem, poludeo mi je pokazivac temp. u kabini i misli da je voltmetar, da budem malo duhovit ali tako je. Upalim auto posle nekog vremena skala za temp ode u crveno, ja reko prokuva izadjem pipnem creva topla nista strasno, nastavim da vozim, posle par dana kupim novi termo(pokazivac)davac, zamenim ista pesma.
Onda mi se ugasio auto na semaforu (problemi sa karb.) i onda gledam pokazivac temp i on se vrati otprilike gde bi trebalo da bude kada je zagrejan, negde na pola, kako sam upalio auto skala poce da se penje u crveno.
To sam isprobao par puta, na semaforu ugasim auto i ostavim na kontaktu u roku od 5s tem. dodje na rekao bih normalu, kako ga upalim ode u crveno.
Nadam se da ste shvatili moj problem, ne znam dali u tabli ima neki otpornik ili tako nesto sto je moglo da rikne i sad kad pocne da puni alternator da mu smeta....
Inace auto je Ascona B 1.3 OHC
Onda mi se ugasio auto na semaforu (problemi sa karb.) i onda gledam pokazivac temp i on se vrati otprilike gde bi trebalo da bude kada je zagrejan, negde na pola, kako sam upalio auto skala poce da se penje u crveno.
To sam isprobao par puta, na semaforu ugasim auto i ostavim na kontaktu u roku od 5s tem. dodje na rekao bih normalu, kako ga upalim ode u crveno.
Nadam se da ste shvatili moj problem, ne znam dali u tabli ima neki otpornik ili tako nesto sto je moglo da rikne i sad kad pocne da puni alternator da mu smeta....
Inace auto je Ascona B 1.3 OHC
Comment