a da recimo nadjes nekog ko ima uredjaj za dijagnostiku pa da se provozas sa njim prikljucenim... onda bi po parametrima trebalo da se vidi sta zaza. ovako izgleda da ti pravi neodgovarajucu smesu na visim obrtajima rekao bih prebogatu....
prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...
I jas imav takov problem so neramnomerno rabotenje na motorot(vectra b 1.8 16V ) benzin, ja stavivme na kompjuter i izleze deka ne dobiva dobar vozduh ili u prevod ja izvadivme klapnata za vozduh i motorceto i go iscistivme so WD 40 i sega e odlicno, probaj najcesto e toa, pozdrav
Najgore je što ga je majstor stavljao na dijagnostiku i nepokazuje nikakvu grešku.A gde se nalazi ta klapna za vazduh da probam i to i dali to mehaničar čisti-pozdrav i hvala unapred
Klapnata e na krajot na crevoto od filterot za vozduh, go vadis nego i doaga usisot, i sega klapnata e na levata strana od usisot i ima malo el.motorce se vadi so imbuls kluc ima dva strafa, a koga ke ja izvadis ona e zaedno so el.motor povrzana so dva strafa i toa ke go odstrafis i ke vidis dali e so gubre.
Vo sekoj slucaj prsni WD 40 i razraboti ja treba da odi lesno.
@Saman
Ako si siguran da je majstor kvalitetno proverio to što je Ragazzoni objasnio,predlažem da se proveri ispravnost pumpe za gorivo i dizni kao i funkcija hidropodizača tj. zaptivanje ventila.
evo posle dužeg vremena i više raznih pokušaja ipak se ispostavilo da moram da zamenim bobinu,posle odlaska u ovlašćeni opel servis u Kragujevcu njihove dijagnostike a potom i stavljanja na probu nove orginalne bobine i svećica auto radi besprekorno.Ipak nisam uzeo tu bobinu jer košta 24000din,malo sam prošao po radnjama i video da zaista ima širok izbor ali sada neznam zašta da se odlučim.Cena se kreće od 5000hiljadapa i jeftinije neke kineske pa do 20000din,a polovna na opelovom otpadu je 70evra.U više radnji su mi rekli da se Hofer koja košta7000 pokazala dobro,Delfi 12000 i još neka od 8000 kojoj nisam zapamtio naziv.Dali ima neko neka iskustva i dali i ovde cena sve govori ili nemora da znači-hvala
Pozdrav svima-evo ja sam opet posle dužeg vremena pokušao da rešim problem ali opet bezuspešno.Naime išao sam kod drugog električara koji slovi za najboljeg u K.G,probao druge svećice stavljao novu bobinu ali opet isto,na dijagnostici sve o.k ali auto i dalje neravnomerno radi na leru sa sabijenim zazorima svećica,a sa normalnim za zorima normalno na leru ali guši u toku vožnje.Neznam ni sam šta dalje-dali ima neko neku ideju,hvala
evo posle dužeg vremena i više raznih pokušaja ipak se ispostavilo da moram da zamenim bobinu,
Da pojasnim -kada sam prethodno probao novu bobimu stavljana je na moje svećice sa sabijenim zazorima,a svećice su stavljane nezavisno na moju bobinu što nije dalo rezultate,dabi sada prvo stavio nove svećice i moju bobinu što nije bilo dobro a zatim na tesvećice novu bobinu i onda je bilo sve odlično-majstor inače iz servisa"Zastava promet" gde sam radio sada kaže da je prethodno greška bila što je nova bobina stavljana na pogrešno podešene svećice.
Iz mog iskustva,ti Opeli su izuzetno osetljivi na kvalitet VN elemenata,pa ti predlažem da ne štediš na bobini. Uzmi poznatu marku od proverenog dobavljača koji će ti dati garanciju. Jeftinije kineske varijante mogu biti zamena,ali koliko dugo i koliko kvalitetno je pitanje.
Delphi bi bio moj izbor u tvom slučaju.
Comment