BMW E34 525i 1989 sedan, M20 motor, manuelna transmisija, volan sa leve strane, TNG
Pozdrav svim svim ljudima dobre volje koji hoće da pomognu ljudima u auto nevolji. Elem, automobil neće da mi pali na benzin a u pitanju je nešto sa strujom za benzinsku pumpu. Relej za pumpu je zamenjen i nije do njega. Takozvani DME relej iliti glavni relej nisam menjao i mislim da je ispravan. Prespojio sam direktno bez releja pozicije 30 i 87 na konektoru da bi proverio da li pumpa za benzin radi (to sam inače pročitao u Bentlijevom servisnom uputstvu za ovaj automobil), skinuo sam čep od rezervoara i čuo sam da pumpa radi i bez ključa u kontaktu. Znači, neispravnost pumpe je isključena, a i takođe dovod struje do releja za pumpu goriva. Osigurač koji se nalazi između releja za pumpu goriva i same pumpe je takođe ispravan, inače pumpa ne bi radila kada je prespojim bez releja. E sada ne znam šta dalje da gledam. Na jednom stranom forumu sam pročitao da ako senzor za poziciju zupčastog kaiša (ne znam da li je to pravi naziv na naški inače na engleskom je to crank position sensor) ne radi ispravno,tj. ne daje informaciju glavnom kompjuteru te ovaj ne pušta struju za pumpu. Eto, ja se napisah. U svakom slučaju, svaka sugestija je dobrodošla a o rešenju problema da i ne pričam. E da, na gas auto radi normalno. Sada dokle će to je već druga priča.
Pozdrav svim svim ljudima dobre volje koji hoće da pomognu ljudima u auto nevolji. Elem, automobil neće da mi pali na benzin a u pitanju je nešto sa strujom za benzinsku pumpu. Relej za pumpu je zamenjen i nije do njega. Takozvani DME relej iliti glavni relej nisam menjao i mislim da je ispravan. Prespojio sam direktno bez releja pozicije 30 i 87 na konektoru da bi proverio da li pumpa za benzin radi (to sam inače pročitao u Bentlijevom servisnom uputstvu za ovaj automobil), skinuo sam čep od rezervoara i čuo sam da pumpa radi i bez ključa u kontaktu. Znači, neispravnost pumpe je isključena, a i takođe dovod struje do releja za pumpu goriva. Osigurač koji se nalazi između releja za pumpu goriva i same pumpe je takođe ispravan, inače pumpa ne bi radila kada je prespojim bez releja. E sada ne znam šta dalje da gledam. Na jednom stranom forumu sam pročitao da ako senzor za poziciju zupčastog kaiša (ne znam da li je to pravi naziv na naški inače na engleskom je to crank position sensor) ne radi ispravno,tj. ne daje informaciju glavnom kompjuteru te ovaj ne pušta struju za pumpu. Eto, ja se napisah. U svakom slučaju, svaka sugestija je dobrodošla a o rešenju problema da i ne pričam. E da, na gas auto radi normalno. Sada dokle će to je već druga priča.
Comment