GROUNDING MODIFICATION

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    GROUNDING MODIFICATION

    Interesuje me da li je neko radio GROUNDING MOD. na kolima kod nas.
    Vidim na stranim sajtovima se to dosta radi, navodno dobija se na snazi 2 pa čak do 5 konja kod nabudženijih mašina, na obrtnom momentu takodje, ler gas i odziv na gas- bolji, i sl.
    .
    Naime, ko nije baš upoznat, dodaju se deblji kablovi sa minus pola akumulatora na pojedine agregate i delove motora i šasije (uobičajeno je da su bar dva, kod serijskih automobila, jedan na najbližu masu i drugi veza motora sa masom) . Ovako spajaju minus klemu posebnim kablovima na skoro sve živo, od glave motora, alternatora, trapa, hladnjaka, kompresora, koševe, itd. itd.
    .
    Interesantno je što ovo može jeftino da se uradi u DIY verziji, sa par metara debelog kabla, nešto stopica i par šrafova.
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
  • Danilo
    CBC Senator XXL
    • 02.10.2004
    • 908
    • Beograd, Dorcol

    #2
    Zanimljivo, prvi put cujem...

    Gde si to vidjao, mozes li neke linkove da das?
    www.blindmanmotorsport.com

    Comment

    • APOGEE
      CBC Senator
      • 01.06.2005
      • 243
      • Beograd, Vracar

      #3
      Ćao Cosworth,

      Što se tiče linkova ima ih na hiljade, odeš na Google i tražiš:

      grounding mod car (može i varijacija umesto mod- mods, modification)

      ili

      grounding kits car
      Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

      Comment

      • TheDoctor
        CBC Senator
        • 09.05.2005
        • 299
        • Keekendah City, Dukesland

        #4


        to je to ajde ko se razume, neka prevodi to na srpski automehanicarski pa posle toga na izvorni srpski (za one koji ne razumeju automehanicarski jezik) jer mi ovo deluje jako primamljivo.
        www.twowheelkings.de.vu

        Comment

        • APOGEE
          CBC Senator
          • 01.06.2005
          • 243
          • Beograd, Vracar

          #5
          The doctore,

          Ajde, uzeću tu obavezu na sebe pošto sam započeo ovu temu, pa ću da prevedem ovo sa navedenog sajta, za ostale koji nisu baš uzpoznati dobro sa engleskim. Verovatno ću da ga odradim u toku dana ( da se drugi ne bi zamajavali) pa ga šaljem.
          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

          Comment

          • APOGEE
            CBC Senator
            • 01.06.2005
            • 243
            • Beograd, Vracar

            #6
            GROUNDING MODIFICATION

            Kao što sam javio, evo prevoda glavnog dela sajta, mislim da je razumljivo za zvakog :

            Hiper sistem uzemljenja

            Koncept sistema uzemljenja - na normalnim sistemima, električna struja teče od positivnog terminala ka negativnom preko karoserije automobila. Ali tu postoje mnogi otpori na spojevima karoserije, motora i transmisije. Otpori remete protok elektriciteta do tog stepena da električne komponente kao što su kompjuter, svetla i svećice, ne mogu dati svoje najbolje performanse. U cilju da bi postigli najbolje performanse kod automobila, neophodno je da se postigne maksimalni protok elektriciteta sa najmanjim otporom u električnom kolu.

            Šta čini sistem uzemljenja - EGS ( elektrićni sistem uzemljenja, u daljem tekstu) , njime postižemo ekstremno poboljšanje protoka elektriciteta i njegovu stabilnost, obezbedjujući direktnu vezu sa skoljkom automobila, šasijom i delovima motora sa negativnim terminalom akumulatora.

            Šta je sa istorijom ? - Ova teorija je dobro poznata i takav sistem je korišten na Japanskim WRC (svetski reli šampionat ) timovima već godinama. Od 2000 godine, ovo je postala najvažnija modifikacija izvodjena od Japanskih automobilskih entuzijasta . Njen efekat na automobile dokazan je više puta DYNO testom. Prva slika pokazuje povećanje obrtnog momenta na 3500 o/m, 35 kg, na 4800, 40,9 kg (vidi gornju liniju). Druga slika pokazuje povećanje snage sa 280 konja na 305,9 konja (vidi gornju liniju)

            Koja se dobit dobija?

            Brže startovanje motora - Možete osetiti razliku čak i kod A/C (klima uredjaj) - povećana brzina ventilatora. Sistem smanjuje gubitak elektriciteta -(pad napona) skoro na nulu na bobini, i daje bolju varnicu na svećici. Na desnoj slici se vidi kako oscilograf pokazuje kako otpor pada pri startovanju kad je instaliran EGS.

            Stabilniji ler gas - Čućete da je zvuk motora tiši nego ranije (pre ugradnje).
            Oscilograf pokazuje smanjenje otpora kao rezultat instaliranja EGS. Primetni su manji i niži talasi na desnoj slici.

            Ravnomerniji i brži odziv gasa - Gornja zelena linija na oba grafikona pokozuje situaciju sa ugradjenim EGS. One pokazuju dobitak na snazi i obrtnom momentu. Auto korišten da Dyno testu je bio Lancer Evolution VI Maksimalni dobitak na snazi od 5 konjskih snaga je postignut na Hondi Integri tipR.

            Povećanje obrtnog momenta na nižim i srednjim obrtajima - Postiže se gotovo perfektno sagorevanje na niskim i visokim obrtajima motora, rezultujući boljem ubrzanju automobila. Maksimalno povećanje od 0,5kg-m je postignuto na Subaru Legacy BH5.

            Gornja slika ; crvena linija je bez uzemljenja/ zelena linija sa uzemljenjem/plava linija sa uzemljenjem plus skinut izduvni lonac. Donja slika; Ovo je uradjeno na Hondi Integri Tip R. Stvarna efikasnost zavisi od vozila do vozila .

            Više predjenih kilometara - Posebno u gradskoj vožnji , Dakle ovaj sistem ne samo da štedi vaš novac za gorivo, nego je takodje i ekološki. Jedan test povećanje predjene kilometraže za čak 22 posto na testnom automobilu od 1800 kubika.

            Bolji rad CPU

            Čišći izduvni gasovi - manji sadržaj HC i CO.

            Jača svetla - ovo poboljsanje ćete sami videti, zahvaljujući boljim performansama alternatora.

            Bolji kvalitet audio zvuka u kolima : to je poboljšanje koje se čuje. Sveukupno poboljšanje se očituje pored ozvučenja u kolima i na električni pogon prozora, pogon sunroof-a itd.

            Koliko je dobar Hiper sistem uzemljenja - Ovaj sistem vam omogućuje maksimlni protok elektriciteta koristeći najbolje provodnike i konektore koji se mogu naći. Ove vitalne komponente moraju posedovati izdržljivost na visoku voltažu a u isto vreme obezbedjivati minimalni otpor. On poseduje 10 puta manji otpor nego što su fabrički instalirani sistemi uzemljenja, što opet dovodi do besprekornog sprovodjenja elektriciteta i sprećava pad napona. Ovaj sistem koristi debele bakarne kablove, čistoće 99,99 posto, sa 1477 licni, višeslojno su oklopljeni, opcionalni pozlaćeni terminali (na zlatnim, srebrnim i sp. plavim modelima), spajajući direktrno glavu motora sa ostalim tačkama motora sa akumulatorom, istovremeno obezbedjujuci ultra mali prelazni otpor. Ovaj sistem je zasigurno absolutno najbolji što se tiče kvaliteta i izdržljivosti , proizveden u Japanu.

            Sun Auto (firma - prodavac) je jedina ovlašćena za distribuciju ove opreme. Njihove najveće mušterije su Mitsubishi, Nissan, Subaru, Toyota i Suzuki. Takodje snabdevaju Japansko ministarstvo odbrane i druge vladine agencije.

            Ostatak teksta je više reklama i ocena drugih o vrednostima ovog sistema, pa ga nije potrebno prevoditi. Navodi iz teksta se odnose na slike i tablice sa vrednostima koji su na sajtu.

            Toliko od mene za danas, pozdrav svima
            Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

            Comment

            Working...
            X