Interesuje me odakle se dobija signal za obrtomer kod Mitsubishi Galant 1.8TD iz 1991. U trenutku kada sam kupio auto obrtomer nije radio. Detaljnijom analizom sam utvrdio da sam obrtomer unutar kontrolne table ima tri zice. +, - i signal broja obrtaja. + i - dobija propisno a zica za signal je presecena odmah pri prelazu iz kabine u prostor motora i ne nastavlja se nigde. Tj, neki majstor Zika je utvrdio da je to visak i iseko makazama. Interesuje me da li neko zna odakle se kod ovog automobila dobija taj signal. Da napomenem da sam 100% siguran da nije sa alternatora.
Signal za obrtomer kod Mitsubishi Galant 1.8TD 1991
Collapse
X
-
Re: Signal za obrtomer kod Mitsubishi Galant 1.8TD 1991
Koliko znam i motor je napravio Mitsubishi a Bosch pumpu je napravio Denso.
Originally posted by VVLAJKOSa bosch pumpe.
Nikad ne veruj coveku koji laze!
Comment
-
-
Re: Signal za obrtomer kod Mitsubishi Galant 1.8TD 1991
Alternator je od Mazde 626 koja ima obrtomer. Elektricar je rasturao alternator i menjao mu je diode i regler i tada mi je rekao da alternator fabricki nema tu skalameriju koja ce da daje signal za obrtomer.
Nikad ne veruj coveku koji laze!
Comment
-
-
Re: Signal za obrtomer kod Mitsubishi Galant 1.8TD 1991
sad vidim da je Galant,ja na brzinu mislih da je Carisma,tako da je VVlajko u pravu...ako je Denso pumpa,treba na poklopcu pumpe sa strane da ima induktivni davac za obrtomer...nisu ga svi imali pa mozda nekada stavljena pumpa bez tog davaca...
Comment
-
-
Re: Signal za obrtomer kod Mitsubishi Galant 1.8TD 1991
Jbg. Znaci neko je to ipak menjao.
Nego jel znas mozda na kom principu radi taj davac tamo gde ga ima? Sta ima unutar njega? Kalem, pa magnet prolazi pored njega ili je nesto drugo? Kako bih ja najlakse mogao da napravim nesto sto bi moglo da se prikaci na sadasnji obrtomer u kokpitu?
Nikad ne veruj coveku koji laze!
Comment
-
Comment