Nedavno mi je prestao da radi brisač zadnjeg stakla. Ranije je motor teško radio, naročito kada je malo kiše, kao da nije imao snage dok staklo nije dosta mokro i klizavo. Kada ga uključim, u kabni se i dalje čuje "klik" zvuk, ali se brisač ne pomera...
Da li to znači da je relej u redu, a da je motor brisača u kvaru?
Ja sam ipak prvo krenuo od osigurača, pa sam usput otkrio još nešto.
Osigurač, bar po šemi uputstva nema?? Odnosno na mestu broj 31 (označenog za brisač zadnjeg stakla) uopšte nema osigurača niti se vide kontakt žice? Samo da napomenem da prvi put (na ovom autu) otvaram kutiju sa osiguračima... Tako da je ovo stanje osigurača od kako je auto kupljen pre 5 godina. I kako sam proverio svi su ispravni, ali na nekoliko mesta gde se vidi da je predviđeno da stoje nema osigurača... To što ja zovem predviđeno je zato sto vidim da na tim mestima se vide žice od kontakta za osigurače. Na primer za električne podizače prozora ima na dva mesta, na jednom ima, ali na drugom ne. ALI na tom drugom mestu se vide kontakti... Ako se ne varam to treba tako, jer su u pitanju samo pripremljene instalacije?
Da li to znači da je relej u redu, a da je motor brisača u kvaru?
Ja sam ipak prvo krenuo od osigurača, pa sam usput otkrio još nešto.
Osigurač, bar po šemi uputstva nema?? Odnosno na mestu broj 31 (označenog za brisač zadnjeg stakla) uopšte nema osigurača niti se vide kontakt žice? Samo da napomenem da prvi put (na ovom autu) otvaram kutiju sa osiguračima... Tako da je ovo stanje osigurača od kako je auto kupljen pre 5 godina. I kako sam proverio svi su ispravni, ali na nekoliko mesta gde se vidi da je predviđeno da stoje nema osigurača... To što ja zovem predviđeno je zato sto vidim da na tim mestima se vide žice od kontakta za osigurače. Na primer za električne podizače prozora ima na dva mesta, na jednom ima, ali na drugom ne. ALI na tom drugom mestu se vide kontakti... Ako se ne varam to treba tako, jer su u pitanju samo pripremljene instalacije?
Comment