Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mirror
    CBC Senator
    • 29.01.2009
    • 206
    • Novi Sad

    Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

    Nedavno mi je prestao da radi brisač zadnjeg stakla. Ranije je motor teško radio, naročito kada je malo kiše, kao da nije imao snage dok staklo nije dosta mokro i klizavo. Kada ga uključim, u kabni se i dalje čuje "klik" zvuk, ali se brisač ne pomera...

    Da li to znači da je relej u redu, a da je motor brisača u kvaru?

    Ja sam ipak prvo krenuo od osigurača, pa sam usput otkrio još nešto.
    Osigurač, bar po šemi uputstva nema?? Odnosno na mestu broj 31 (označenog za brisač zadnjeg stakla) uopšte nema osigurača niti se vide kontakt žice? Samo da napomenem da prvi put (na ovom autu) otvaram kutiju sa osiguračima... Tako da je ovo stanje osigurača od kako je auto kupljen pre 5 godina. I kako sam proverio svi su ispravni, ali na nekoliko mesta gde se vidi da je predviđeno da stoje nema osigurača... To što ja zovem predviđeno je zato sto vidim da na tim mestima se vide žice od kontakta za osigurače. Na primer za električne podizače prozora ima na dva mesta, na jednom ima, ali na drugom ne. ALI na tom drugom mestu se vide kontakti... Ako se ne varam to treba tako, jer su u pitanju samo pripremljene instalacije?
    "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" G. Carlin
  • GTX
    CBC Senator XXL
    • 13.09.2008
    • 422
    • Subotica
    • Nexia 1.5 16v

    #2
    Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

    Ako je brisac ranije isao tesko,znaci da je mehanizam zardjao,ali da bi bio siguran,moras da izmeris da li napon dolazi do motora.Ukoliko je korozija u pitanju,treba skinuti ceo mehanizam,rastaviti i razraditi.Zatim sve dobro podmazati i sastaviti.Ja sam nedavno imao isti problem i posle remonta mehanizma nisam mogao da verujem koliko brze radi brisac.

    Comment

    • Mirror
      CBC Senator
      • 29.01.2009
      • 206
      • Novi Sad

      #3
      Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

      ok, hvala na savetu. Moguće da je došlo do korozije, jer ona guma na rupi od vrata, sto bi trebala da zaštiti unutrasnjost od ulaska vode ne dihtuje (da sada ne objašnjavam zašto), pa je verovatno curela voda ovih kišnih dana, i sve upropastila.
      "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" G. Carlin

      Comment

      • glisalj
        CBC Član
        • 01.08.2008
        • 69
        • obrenovac

        #4
        Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

        verovatno ti je doslo do kidanja flexi provodnika izmedju zadnjih vrata i sasije leva strana kada gledas otpozadi!!polako svuci zastitnu gumu na vratima i na sasiji i pregledaj provodnike pa se cujemo(gornji levi deo vrata do sarki)pozz dragan

        Comment

        • Mirror
          CBC Senator
          • 29.01.2009
          • 206
          • Novi Sad

          #5
          Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

          Izmerio sam napon... dolazi do brisača, tako da je motor u pitanju. Skinu sam ga, ali za sada nisam ništa radio.

          GTX, ti si to sve očistio sam?
          "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" G. Carlin

          Comment

          • GTX
            CBC Senator XXL
            • 13.09.2008
            • 422
            • Subotica
            • Nexia 1.5 16v

            #6
            Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

            Da,nije komplikovano.Ne znam kako je kod Astre G,ali na F je isto kao kod mene.Uglavnom,skidas motor sa sve mehanizmom.Sa mehanizma skines poklopac,izvuces osovinu,malo osmirglas rdju finom vodenom smirglom (ne treba preterivati da ne dodje do velikog lufta koji prouzrokuje skakanje brisaca),podmazes,sastavis i vozi Misko
            Nisi napisao da li bi motor "hteo" da krene pa ne moze zbog korozije ili je "mrtav" (neispravan)?

            Comment

            • Mirror
              CBC Senator
              • 29.01.2009
              • 206
              • Novi Sad

              #7
              Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

              Evo očistio sve! Ne mogu da verujem koliko je bilo mulja i prljavštine! Vidim da onaj veliki, glavni točak nije hteo da se pokrene... sada ide kao lud. Pretpostavljam da je vrlo slično kao kod Astre F... Upravo kako si opisao, mada sam ja malo više ošmirglao osovinu , ali valjda neće tako biti strašno. ALI, sada ima veći problem... znači struju imam, motor je sada čist, ali ne reaguje!

              Nečto nisam video da je negde prekinuto kolo i sl... mada nisam za sada stigao da ga pogledam detaljnije. Tek ću sutra...
              "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" G. Carlin

              Comment

              • GTX
                CBC Senator XXL
                • 13.09.2008
                • 422
                • Subotica
                • Nexia 1.5 16v

                #8
                Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                Samo polako

                Comment

                • Mirror
                  CBC Senator
                  • 29.01.2009
                  • 206
                  • Novi Sad

                  #9
                  Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                  Našao sam kvar... jedna od četkica se bila zaglavila, tako da je bilo prekinuto kolo. Sada više nije. Radi jako dobro. Jedino što je bučan užasno... Verovatno bih ga trebao podmazati sa tovatnom mašću? Za sada sam samo probao da ga stavim i da vidim kako radi, a podmazao sam pokretne delove WD sprejom.
                  "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" G. Carlin

                  Comment

                  • GTX
                    CBC Senator XXL
                    • 13.09.2008
                    • 422
                    • Subotica
                    • Nexia 1.5 16v

                    #10
                    Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                    Da,stavi mast obavezno i to do vrha kucista (da bude bas krcato).Ako bude viska,on ce otici u prostor osovine pa ce imati i antikorozivno dejstvo.Nemoj kombinovati mast i WD jer je WD rastvara...

                    Comment

                    • Mirror
                      CBC Senator
                      • 29.01.2009
                      • 206
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                      aha... znači slobodno da stavim gomilu masti u onaj prostor gde je veliki točak (plastični)?
                      Uradiću tako... jer sam za sada stavio malo masti, bojeći se da se preteram... Pa da se ne zaglavi opet. Još ako sredim da se nečuje kao mašina za šivenje, biće milina.
                      "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" G. Carlin

                      Comment

                      • GTX
                        CBC Senator XXL
                        • 13.09.2008
                        • 422
                        • Subotica
                        • Nexia 1.5 16v

                        #12
                        Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                        Mast "upije" dosta zvuka,ali nemoj ocekivati besuman rad.

                        Comment

                        • Mirror
                          CBC Senator
                          • 29.01.2009
                          • 206
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                          Da, naravno, ali je sada dosta glasno, pa želim da to vratim na staro... bar koliko može.
                          "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" G. Carlin

                          Comment

                          • nikaragva
                            CBC Senator XXL
                            • 03.06.2008
                            • 521
                            • B. Palanka
                            • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                            #14
                            Odg: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                            Da ne pravim novu temu, digao sam ovu iz mrtvih
                            Meni se prednji brisac uzasno glasno cuje, posle pranja automobila na onim operi sam perionicama. Jel moguce da je taj deterdzent nesto razgradio pa skripi? Otvorio samo motor (kakva komplikacija majko mila) i usput pokidao dve zice koje su zalemljene na cetkice, unutra bih rekao da ima dovoljno masti. Na makazama stoje na svakom kontaktu metal-metal gumice okrugle, pa ne mogu da provalim odakle dopire zvuk. Sve sam to podmazao, ali opet shkripi, kao iz pakla

                            Comment

                            • Franjo
                              Banovan
                              • 14.08.2009
                              • 2831
                              • Inđija - Beograd
                              • Renault megan II res

                              #15
                              Odg: Problem - Zadnji brisac i osigurači [Opel Astra G]

                              Originally posted by nikaragva View Post
                              ... Jel moguce da je taj deterdzent nesto razgradio pa skripi?
                              Meni je na meganu odjednom "zaribao", zapekao, ili kako već, zbog stajanja u vodi. Iglice od bora, smola i ostalo smeće, zapušili su odvod iz žleba (korita) ispod brisača, pa se punio do vrha. prilikom svakog pranja i kiše. Stvorio se neki kalcifikat u aluminijskom ležištu nosača makaza, koji se zagrevanjem prilikom rada stezao, dok nije sasvim blokirao čeličnu osovinicu. Toliko, da ni u servisu nisu mogli izbiti, te su morali nositi na mašinsku obradu. Kako su sredili, ne znam, verovatno nekom presom i sredili, da se kvar, kako kažu, ne može ponoviti. Moguće, da su ubacili neku biksnu.
                              I meni je, pre nego je blokirao, jezivo škripao. Na slici, označeno crvenim krugom, mesto gde je zapekao. Montirano na vozilu, ta strana je dole i ležala je u vodi:

                              Comment

                              Working...
                              X