Clio II, neće da se otključa gepek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miloshbgd
    CBC Član
    • 08.10.2008
    • 14
    • Beograd

    Clio II, neće da se otključa gepek

    Od juče imam gore navedeni problem.

    Gepek prosto ne može da se otvori, kod Clia je problem taj što ne postoji brava već se otvara pritiskom na dugme. Prilikom otključavanja daljinskim, i vozačka i suvozačka se otključavaju, ali se uopšte ne čuje škljocanje brave gepeka, kao da je negde prekinut kontakt.

    Da li imate ideju šta bi moglo da bude u pitanju, šta prvo da pogledam i proverim?

    BTW nedavno je promenjen akumulator, ako je ta informacija iole bitna.
  • banekg
    CBC Senator XXL
    • 06.09.2010
    • 1274
    • Nis
    • Toyota Carina e 2.0

    #2
    Re: Clio II, neće da se otključa gepek

    Koje je godiste clio?
    Long Live CBC!!!

    Comment

    • maliomladinac
      CBC Senator XXL
      • 21.11.2008
      • 995
      • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

      #3
      Re: Clio II, neće da se otključa gepek

      Pise... 2002 god

      If i was awake, i would think it was a dream!

      Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
      061/665-94-23

      Comment

      • banekg
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2010
        • 1274
        • Nis
        • Toyota Carina e 2.0

        #4
        Re: Clio II, neće da se otključa gepek

        E onda ovako - moje iskustvo je sa Meganom 2004. pa mislim da je slicno. Prvo moras se uvuci i iznutra otvoriti vrata, tako sto ces odviti toreks srafove koji na patosu ili tako negde drze onaj deo gde brava zatvara. Kada otvoris vrata, odvijes nekoliko malih toreksica i skines onu plasticnu masku. E sada tu imas elektro-mehanicki sklop koji otkljucava, zakljucava i otvara gepek. Najcesci problem je pucanje malih plasticnih delica u sklopu za zakljucavanje. Menja se ceo deo i jako je skup, zato je najbolje resenje aftermarket elektro-motor za centralnu bravu (cena 5e), uz koji se dobija nosac, poluga i stezaci. Fabricki deo skines(lako se skida), iz njega eliminises elektro-motor, okacis polugu, vratis ga na mesto, i onda dodas novi motor i zasrafis ga negde na zgodno mesto, sto ti omogucava poluga jer se lako krati na meru i savija po potrebi.
        Ovo mozda zvusi komplikovano, ali kad budes otkrio mehanizam videces da je jako prosto i resenje je idealno, jer originalni mehanizmi su puni nekih sitnih i krhkih plastika. Na surakovom Meganu sam odradio sva 5-oro vrata, jer je svuda doslo do lomova plastika.
        Sve ovo je u slucaju da nije u pitanju mehanizam za otvaranje, vec onaj za otkljucavanje, a to znas po tome, kao sto si i sam rekao, da se ne cuje klik u gepek vratima, kad otkljucavas i zakljucavas auto.
        Long Live CBC!!!

        Comment

        • miloshbgd
          CBC Član
          • 08.10.2008
          • 14
          • Beograd

          #5
          Re: Clio II, neće da se otključa gepek

          bane hvala na opširnom odgovoru, isprobaću to čim pre..

          Comment

          • pavloni
            CBC Član
            • 19.08.2010
            • 83
            • usce

            #6
            Re: Clio II, neće da se otključa gepek

            Poslusaj ga covek je u pravu.

            Comment

            • draganatehno
              CBC Početnik
              • 24.10.2016
              • 2
              • Tutin
              • Reno

              #7
              Originally posted by banekg View Post
              E onda ovako - moje iskustvo je sa Meganom 2004. pa mislim da je slicno. Prvo moras se uvuci i iznutra otvoriti vrata, tako sto ces odviti toreks srafove koji na patosu ili tako negde drze onaj deo gde brava zatvara. Kada otvoris vrata, odvijes nekoliko malih toreksica i skines onu plasticnu masku. E sada tu imas elektro-mehanicki sklop koji otkljucava, zakljucava i otvara gepek. Najcesci problem je pucanje malih plasticnih delica u sklopu za zakljucavanje. Menja se ceo deo i jako je skup, zato je najbolje resenje aftermarket elektro-motor za centralnu bravu (cena 5e), uz koji se dobija nosac, poluga i stezaci. Fabricki deo skines(lako se skida), iz njega eliminises elektro-motor, okacis polugu, vratis ga na mesto, i onda dodas novi motor i zasrafis ga negde na zgodno mesto, sto ti omogucava poluga jer se lako krati na meru i savija po potrebi.
              Ovo mozda zvusi komplikovano, ali kad budes otkrio mehanizam videces da je jako prosto i resenje je idealno, jer originalni mehanizmi su puni nekih sitnih i krhkih plastika. Na surakovom Meganu sam odradio sva 5-oro vrata, jer je svuda doslo do lomova plastika.
              Sve ovo je u slucaju da nije u pitanju mehanizam za otvaranje, vec onaj za otkljucavanje, a to znas po tome, kao sto si i sam rekao, da se ne cuje klik u gepek vratima, kad otkljucavas i zakljucavas auto.
              Znam da ste ovo poodavno napisali ali mi treba informacija gde da nabavim ovaj deo. Otisla mi brava na gepeku clio 2002 god.a danas svratila u reno servis u kg i brava kosta skoro 7000 din. Mogu li da dobijem adresu gde da nabavim tu univerzalnu bravicu. Hvala

              Comment

              • draganatehno
                CBC Početnik
                • 24.10.2016
                • 2
                • Tutin
                • Reno

                #8
                Gde da nadjem taj aftermarket elektro-motor za centralnu bravu (cena 5e), ako jos uvek to ima posto ste ovo napisali pre dosta godina. Otisla mi brava na gepeku clio 2002 godiste. Pikao neki mali plasticni deo. Danas svratila u reno servis u kg i ta brava kosta oko 7000 dinara pa mogu li da dobijem adresu gde da nabavim taj aftermarket elektro-motor za centralnu bravu (cena 5e),
                Hvala

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Praktično sve... Kupi i prodaj u najvećoj online zajednici u Srbiji. Probaj na kp!



                  Ovo je google izbacio kad sam otkucao elektromotor za bravu. On ne moze samo da se montira. Mora da se vrsi prepravka na bravi da bi to sve radilo kako treba.

                  Comment

                  Working...
                  X