Pothlađen motor-SAAB iz '97-e 9000cs, 2.0t

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stevak
    CBC Senator XXL
    • 31.05.2009
    • 1215
    • Zemun
    • Saab 9000 cs 2.0T

    Pothlađen motor-SAAB iz '97-e 9000cs, 2.0t

    Pali mi se ventilator hladnjaka pre nego što dostigne radnu temperaturu. Takođe se ugasi kad ohladi koliko je njemu ćef. Kazaljka temperature je ispod uobičajenog položaja, mada se nekad desi da se zakuca u vrh pokazivača. Jednostavno skoči, a onda ponovo padne. Dijagnostika ne očitava grešku.
    Zanimljivo je da se problem javio sa ovim hladnijim danima, dok je letos radio normalno. Prošle zime je bilo isto, ali je kratko trajalo pa prestalo.
    Pomagajte ljudi dok mi auto ne dobije neku upalu
    ex SAABotražitelj
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    Re: Pothlađen motor-SAAB iz '97-e 9000cs, 2.0t

    Mozda los kontakt, il ga vozis ko baba Ne moze on da se preladi A pali se vent i kad ukljuci kompresor...
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • stevak
      CBC Senator XXL
      • 31.05.2009
      • 1215
      • Zemun
      • Saab 9000 cs 2.0T

      #3
      Re: Pothlađen motor-SAAB iz '97-e 9000cs, 2.0t

      Ih, k'o baba ...begaj bre
      Ne forsiram ga kad nije zagrejan na radnu temperaturu, a probao sam i sa isključivanjem klime, pa opet isto. Gde da tražim i šta da tražim? Ili preporuka za nekog dobrog električara?
      I nemoj više da se vređamo, da ne bih vratio onaj stari avatar
      ex SAABotražitelj

      Comment

      • stevak
        CBC Senator XXL
        • 31.05.2009
        • 1215
        • Zemun
        • Saab 9000 cs 2.0T

        #4
        Re: Pothlađen motor-SAAB iz '97-e 9000cs, 2.0t

        Nema više ideja!?
        ex SAABotražitelj

        Comment

        • misar
          CBC Član
          • 20.10.2007
          • 62
          • Novi Sad
          • Fiat Bravo 1.8GT

          #5
          Re: Pothlađen motor-SAAB iz '97-e 9000cs, 2.0t

          Na nekim autima postoje dva termo senzora. Jedan za motorsku elektroniku a drugi za pokazivač na tabli. Ovaj drugi je po pravilu lošije izvedbe.
          Dijagnostički uređaj može da pokaže šta ECU "misli" kolika je temperatura. Takođe i odgovarajući termometar može da pokaže kolika je stvarna temperatura pa onda možeš da zaključiš da li je neispravan neki od ta dva senzora ili je nešto drugo u pitanju.

          Comment

          • stevak
            CBC Senator XXL
            • 31.05.2009
            • 1215
            • Zemun
            • Saab 9000 cs 2.0T

            #6
            Re: Pothlađen motor-SAAB iz '97-e 9000cs, 2.0t

            Problem je, čini mi se, rešen, a u pitanju je bila instalacija za gasni uređaj koji je isto počeo da brljavi. Dovođenjem u red gasne elektrike, nije se više javio ni problem preranog i nekontrolisanog paljenja ventilatora. Kakve veze ima - nemam pojma
            Može lock.
            ex SAABotražitelj

            Comment

            Working...
            X